Το αγαπημένο φρούτο που ρίχνει την πίεση και ενισχύει το ανοσοποιητικό

211103171853_orange-1280x720

Τα αναρίθμητα θρεπτικά συστατικά που περιέχονται σε αυτό το αγαπημένο εσπεριδοειδές προσφέρουν ποικίλα οφέλη για την υγεία, από την ενίσχυση του ανοσοποιητικού έως την εμφάνιση του δέρματος

Χαμηλά σε θερμίδες και υψηλά σε θρεπτικά συστατικά, τα πορτοκάλια αποτελούν αναντικατάστατο κομμάτι μιας υγιεινής διατροφής λόγω της φυσικής γλυκιάς γεύσης αλλά και της ευρείας ποικιλίας στον τρόπο κατανάλωσής τους. Είτε ως φρούτα, ως χυμός ή σαν μαρμελάδα, τα πορτοκάλια περιέχουν σημαντικές ποσότητες βιταμίνης C και άλλων φυτικών ενώσεων και αντιοξειδωτικών που μειώνουν τη φλεγμονή και λειτουργούν ενάντια σε διάφορες παθήσεις.

Αρτηριακή πίεση
Τα πορτοκάλια δεν περιέχουν νάτριο, πράγμα που βοηθά στη διατήρηση του ημερήσιου ορίου. Επιπλέον, μια κούπα χυμού πορτοκαλιού μπορεί να ενισχύει την ημερήσια πρόσληψη καλίου κατά 14%.

Η διατήρηση της χαμηλής πρόσληψης νατρίου είναι σημαντική για τη μείωση της αρτηριακής πίεσης. Ωστόσο, η αύξηση της πρόσληψης καλίου μπορεί να είναι εξίσου σημαντική για τη μείωση του κινδύνου που διατρέχει ένα άτομο για υψηλή αρτηριακή πίεση, καθώς μπορεί να συμβάλει στη διάταση των αιμοφόρων αγγείων. Σύμφωνα, τέλος, με το αμερικανικό Γραφείο Διατροφικών Συμπληρωμάτων (ODS), η αύξηση της πρόσληψης καλίου μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο υψηλής αρτηριακής πίεσης και εγκεφαλικού επεισοδίου.

Καρδιακή υγεία
Τα πορτοκάλια αποτελούν καλή πηγή φυτικών ινών και καλίου, τα οποία υποστηρίζουν την καρδιακή υγεία.

Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης