Επιστήμονες ανακάλυψαν τον πρώτο χορτοφάγο καρχαρία

karcharias

Επιστήμονες ταυτοποίησαν τα πρώτα παγκοσμίως γνωστά παμφάγα είδη καρχαρία, τα οποία μπορούν να τρώνε θαλάσσια χόρτα σε ποσοστό 60% της συνολικής τροφής τους, μεταδίδει το κινεζικό πρακτορείο.

Εμπειρογνώμονες από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια και του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Φλόριντα στο Μαϊάμι αποφάσισαν να διερευνήσουν τις διατροφικές συνήθειες των πλατυκέφαλων καρχαριών, αφότου διάβασαν σε άρθρα ότι το είδος αυτό τρώει συχνά θαλάσσιο χορτάρι.

Οι πλατυκέφαλοι καρχαρίες, ένα από τα πιο μικρά είδη της οικογένειας των σφυροκέφαλων καρχαριών, αφθονούν στα πιο ρηχά νερά της Αμερικής όπου συνήθως τρώνε καβούρια, γαρίδες, σαλιγκάρια και μικρά ψάρια.

Στη διάρκεια της έρευνας, πέντε από αυτούς ακολούθησαν μία διατροφή διάρκειας τριών εβδομάδων αποτελούμενη από θαλάσσια χόρτα και καλαμάρια. Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι οι καρχαρίες χώνεψαν με επιτυχία τα θαλάσσια χόρτα που περιείχαν ένζυμα και συστατικά όπως άμυλο και κυτταρίνη. Επίσης, όλοι οι καρχαρίες στη διάρκεια της δίαιτας πήραν κιλά.

Τα ευρήματα που δημοσιεύονται στην επιστημονική εφημερίδα της Βασιλικής Εταιρίας στο Λονδίνο ανατρέπουν την μέχρι τώρα αντίληψη, ότι όλοι οι καρχαρίες είναι αποκλειστικά κρεατοφάγοι και έχουν «σαρκοφάγο έντερο».

Ο καρχαρίας είναι βέγκαν! Να μου το θυμηθείτε όπου να ναι θα βρουν και καλαμάρι LBGTQ+...

Εντυπωσιακή επιχείρηση διάσωσης ελεφαντίνας στον ζωολογικό κήπο της Καρλσρούης

Επιστήμονες ανακάλυψαν νέο είδος ουρακοτάγκου και... είναι ήδη υπό εξαφάνιση!

Είναι λιγότεροι από 800 άτομα, σε πληθυσμό, και πιστεύεται ότι υπάρχουν σε μια περιοχή 1.000 τετραγωνικών χλμ., καθιστώντας τους το είδος του μεγάλου πιθήκου με το μικρότερο πληθυσμό, με απειλές όπως το παράνομο εμπόριο και η απώλεια οικοσυστημάτων