Τη διαφημιστική δαπάνη στα αμερικανικά ΜΜΕ τριπλασίασε η BP

Τη διαφημιστική δαπάνη στα αμερικανικά ΜΜΕ τριπλασίασε η BP

Τη διαφημιστική του δαπάνη στις ΗΠΑ, τριπλασίασε ο όμιλος πετρελαίου "BP" , μετά την περιβαλλοντική καταστροφή...

Τη διαφημιστική του δαπάνη στις ΗΠΑ, τριπλασίασε ο όμιλος πετρελαίου "BP" , μετά την περιβαλλοντική καταστροφή σε πλωτή εξέδρα άντλησης πετρελαίου στον Κόλπο του Μεξικού, αναφέρθηκε σήμερα από μέλη του Κογκρέσου, μέλη της Επιτροπής Ενέργειας, που ανέφεραν ότι σύντομα ο όμιλος θα γνωστοποιήσει τα συνολικά ποσά, που καταβάλλει για διαφήμισή του.

Οι βουλευτές Ουάξμαν και Στούπακ έδωσαν σήμερα απάντηση στο ερώτημα που τους υποβλήθηκε από την βουλευτή Κάθι Κάστορ.

"Από τον Απρίλιο του 2010 και έως τον Ιούλιο, ο όμιλος BP δαπάνησε σχεδόν 93,42 εκατομ.δολάρια, για να διαφημιστεί" στις ΗΠΑ, "κυρίως σε τοπικά ή σε εθνικά περιοδικά και εφημερίδες" (...) "από δύο Πολιτείες προηγούμενα, σε 17 σήμερα, σύντομα δε θα μας ενημερώσει για τα συνολικά ποσά που καταβάλλει, σε όλα τα αμερικανικά μμε, για να διαφημιστεί", απάντησαν οι δύο βουλευτές.

"Η ανωτέρω είναι τριπλάσια δαπάνη, συγκριτικά με το ίδιο διάστημα το 2009".

-Ο όμιλος ανέφερε ότι "διαφημίζεται, τώρα, για μία σειρά λόγους, και για να πληροφορηθούν οι κάτοικοι της περιοχής του Κόλπου Μεξικού για την προσπάθειά του να απορυπάνει την θαλάσσια περιοχή".

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

20465779

Ο Σουδανός πρόεδρος Όμαρ ελ Μπασίρ επισκέφθηκε τη Δαμασκό και συναντήθηκε με τον Σύρο ομόλογό του Μπασάρ αλ Άσαντ για την αποκατάσταση των σχέσεων των δύο χωρών στο επίπεδο όπου βρίσκονταν «πριν από τον πόλεμο»