Υπό επιτροπεία τέθηκε η Alitalia μετά το «όχι» των εργαζομένων στη μείωση μισθών
Υπό επιτροπεία τέθηκε η Alitalia μετά το «όχι» των εργαζομένων στη μείωση μισθών
Η απόφαση λήφθηκε σήμερα κατά τη συνεδρίαση του διοικητικού της συμβουλίου - Θα λάβει προσωρινό δάνειο από το ιταλικό δημόσιο
Σε ανακοίνωση που δόθηκε στη δημοσιότητα μετά την συνεδρίαση αναφέρεται ότι οι μέτοχοι της εταιρίας είχαν θέσει ως όρο για την ανακεφαλαιοποίησή της την αποδοχή, από μέρους των εργαζομένων, του σχεδίου αναδιάρθρωσης, το οποίο περιλάμβανε απολύσεις και μειώσεις μισθών και απορρίφθηκε σε «εσωτερικό δημοψήφισμα», πριν από μια εβδομάδα.
Παράλληλα, η Alitalia έκανε γνωστό ότι οι πτήσεις της δεν πρόκειται να διακοπούν, ενώ ο έκτακτος διαχειριστής είναι πιθανό να οριστεί σήμερα το απόγευμα από την ιταλική κυβέρνηση.
Όπως έχει δηλώσει ο Ιταλός υπουργός οικονομικής ανάπτυξης Κάρλο Kαλέντα, η κυβέρνηση Τζεντιλόνι στηρίζει την εταιρία με ένα προσωρινό δάνειο ύψους περίπου 500 εκατομμυρίων ευρώ, ωσότου (μέσα σε περίπου έξι μήνες) διαπιστωθεί αν υπάρχουν ενδιαφερόμενοι αγοραστές ή αν πρέπει να πουληθούν χωριστά διάφοροι τομείς της.
Θα πρέπει, βέβαια, να διαπιστωθεί αν θα υπάρξει και η σχετική έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ιδίως σε ότι αφορά την διασφάλιση του ελεύθερου ανταγωνισμού.
Ο Tζέιμς Χόγκαν, εκπρόσωπος του αερομεταφορέα Etihad των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων (της αεροπορικής εταιρίας που ήταν μειοψηφικός μέτοχος της Alitalia), υπογράμμισε ότι ο ιταλικός αερομεταφορέας «χρειάζεται σε βάθος αναδιάρθρωση, σε ευρεία κλίμακα, για να επιβιώσει και να μπορέσει, στο μέλλον, να αναπτυχθεί». Επιβεβαιώνει, δε, ότι η Etihad δεν ενδιαφέρεται να παραμείνει μέτοχος της Alitalia.
Παράλληλα, η Alitalia έκανε γνωστό ότι οι πτήσεις της δεν πρόκειται να διακοπούν, ενώ ο έκτακτος διαχειριστής είναι πιθανό να οριστεί σήμερα το απόγευμα από την ιταλική κυβέρνηση.
Όπως έχει δηλώσει ο Ιταλός υπουργός οικονομικής ανάπτυξης Κάρλο Kαλέντα, η κυβέρνηση Τζεντιλόνι στηρίζει την εταιρία με ένα προσωρινό δάνειο ύψους περίπου 500 εκατομμυρίων ευρώ, ωσότου (μέσα σε περίπου έξι μήνες) διαπιστωθεί αν υπάρχουν ενδιαφερόμενοι αγοραστές ή αν πρέπει να πουληθούν χωριστά διάφοροι τομείς της.
Θα πρέπει, βέβαια, να διαπιστωθεί αν θα υπάρξει και η σχετική έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ιδίως σε ότι αφορά την διασφάλιση του ελεύθερου ανταγωνισμού.
Ο Tζέιμς Χόγκαν, εκπρόσωπος του αερομεταφορέα Etihad των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων (της αεροπορικής εταιρίας που ήταν μειοψηφικός μέτοχος της Alitalia), υπογράμμισε ότι ο ιταλικός αερομεταφορέας «χρειάζεται σε βάθος αναδιάρθρωση, σε ευρεία κλίμακα, για να επιβιώσει και να μπορέσει, στο μέλλον, να αναπτυχθεί». Επιβεβαιώνει, δε, ότι η Etihad δεν ενδιαφέρεται να παραμείνει μέτοχος της Alitalia.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα