Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Πρόστιμο στην Asiana Airlines για την αναποτελεσματικότητά της σε συντριβή αεροσκάφους
Πρόστιμο στην Asiana Airlines για την αναποτελεσματικότητά της σε συντριβή αεροσκάφους
Κρίθηκε ότι δεν βοήθησε αποτελεσματικά τους επιβάτες και τις οικογένειές τους μετά τη συντριβή αεροσκάφους της στο Σαν Φρανσίσκο
Οι Ηνωμένες Πολιτείες επέβαλαν πρόστιμο 500.000 δολαρίων στην αεροπορική εταιρεία Asiana Airlines, για την αποτυχία της να βοηθήσει αποτελεσματικά τους επιβάτες και τις οικογένειές τους μετά τη συντριβή ενός αεροπλάνου τον Ιούλιο στο Σαν Φρανσίσκο, ανακοίνωσε την Τρίτη το υπουργείο Μεταφορών.
Η κυβέρνηση των ΗΠΑ ισχυρίστηκε ότι η κορεατική εταιρεία παραβίασε μία Πράξη του 1997 των Διατάξεων περί Διεθνών Πτήσεων, βάσει της οποίας παρέλειψε να δημοσιοποιήσει άμεσα ένα τηλεφωνικό αριθμό ώστε οι οικογένειες των επιβατών να μπορούν να καλέσουν για πληροφορίες. Επιπλέον, πήρε δύο ολόκληρες ημέρες στην εταιρεία να επικοινωνήσει επιτυχώς με τις οικογένειες των περισσότερων επιβατών, ενώ μερικές οικογένειες δεν είχαν πληροφόρηση 5 ημέρες μετά τη συντριβή.
«Στην εξαιρετικά σπάνια περίπτωση σύγκρουσης, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν την ευθύνη να παράσχουν πλήρη υποστήριξη και βοήθεια στους επιβάτες και τις οικογένειές τους», δήλωσε ο αμερικανός υπουργός Μεταφορών, Άντονι Φοξ. «Το τελευταίο πράγμα για το οποίο θα έπρεπε οι επιβάτες και οι οικογένειές τους να ανησυχούν σε μια τέτοια περίπτωση είναι πως θα λάβουν πληροφορίες από τους αερομεταφορείς», είπε.
Τον Ιούλιο, 3 Κινέζοι έφηβοι που ταξίδευαν στις ΗΠΑ σκοτώθηκαν και πάνω από 200 επιβάτες τραυματίστηκαν στη συντριβή του αεροσκάφους τύπου Boeing 777 κατά την προσγείωσή του στο αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο.
Η κυβέρνηση των ΗΠΑ ισχυρίστηκε ότι η κορεατική εταιρεία παραβίασε μία Πράξη του 1997 των Διατάξεων περί Διεθνών Πτήσεων, βάσει της οποίας παρέλειψε να δημοσιοποιήσει άμεσα ένα τηλεφωνικό αριθμό ώστε οι οικογένειες των επιβατών να μπορούν να καλέσουν για πληροφορίες. Επιπλέον, πήρε δύο ολόκληρες ημέρες στην εταιρεία να επικοινωνήσει επιτυχώς με τις οικογένειες των περισσότερων επιβατών, ενώ μερικές οικογένειες δεν είχαν πληροφόρηση 5 ημέρες μετά τη συντριβή.
«Στην εξαιρετικά σπάνια περίπτωση σύγκρουσης, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν την ευθύνη να παράσχουν πλήρη υποστήριξη και βοήθεια στους επιβάτες και τις οικογένειές τους», δήλωσε ο αμερικανός υπουργός Μεταφορών, Άντονι Φοξ. «Το τελευταίο πράγμα για το οποίο θα έπρεπε οι επιβάτες και οι οικογένειές τους να ανησυχούν σε μια τέτοια περίπτωση είναι πως θα λάβουν πληροφορίες από τους αερομεταφορείς», είπε.
Τον Ιούλιο, 3 Κινέζοι έφηβοι που ταξίδευαν στις ΗΠΑ σκοτώθηκαν και πάνω από 200 επιβάτες τραυματίστηκαν στη συντριβή του αεροσκάφους τύπου Boeing 777 κατά την προσγείωσή του στο αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα