ΗΠΑ: Δύο Ευρωπαίοι διώκονται γιατί βοήθησαν έναν επιστήμονα να παρακάμψει τις κυρώσεις σε βάρος της Βόρειας Κορέας
Ο Ισπανός Αλεχάντρο Κάο δε Μπένιος και ο Βρετανός Κρίστοφερ Εμς κατηγορούνται ότι συνεργάστηκαν με τον ερευνητή Βέρτζιλ Γκρίφιθ για να παράσχουν στη Βόρεια Κορέα υπηρεσίες κρυπτονομισμάτων και τεχνολογίας αλυσίδας συστοιχιών
Το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ ανακοίνωσε σήμερα ότι άσκησε δίωξη σε δύο Ευρωπαίους με την κατηγορία ότι συνωμότησαν με έναν ερευνητή του τομέα των κρυπτονομισμάτων για να βοηθήσουν τη Βόρεια Κορέα να παρακάμψει τις κυρώσεις σε βάρος της.
Ο Ισπανός Αλεχάντρο Κάο δε Μπένιος και ο Βρετανός Κρίστοφερ Εμς κατηγορούνται ότι συνεργάστηκαν με τον ερευνητή Βέρτζιλ Γκρίφιθ για να παράσχουν στη Βόρεια Κορέα υπηρεσίες κρυπτονομισμάτων και τεχνολογίας αλυσίδας συστοιχιών (blockchain).
Ο 47χρονος Κάο δε Μπένιος και ο 30χρονος Εμς κινδυνεύουν να καταδικαστούν στις ΗΠΑ σε κάθειρξη έως και 20 ετών. Δεν έχουν συλληφθεί και είναι άγνωστο αν εκπροσωπούνται από δικηγόρους.
Ο Γκρίφιθ καταδικάστηκε πρόσφατα σε κάθειρξη 5 ετών και 3 μηνών αφού δήλωσε ένοχος στην κατηγορία της συνωμοσίας με στόχο την παράκαμψη των κυρώσεων.
Σύμφωνα με τις εισαγγελικές αρχές, ταξίδεψε στη Βόρεια Κορέα, μέσω Κίνας, τον Απρίλιο του 2019, για να κάνει μια παρουσίαση στο Συνέδριο Αλυσίδων Συστοιχιών και Κρυπτονομισμάτων της Πιονγκγιάνγκ αν και το Στέιτ Ντιπάρτμεντ δεν του είχε δώσει την άδεια να παραστεί.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.