Θεσσαλονίκη: Στο 100% η πληρότητα στις οργανωμένες εκδρομές

 Θεσσαλονίκη: Στο 100% η πληρότητα στις οργανωμένες εκδρομές

Ενθαρρυντικά στοιχεία διαπιστώνουν οι άνθρωποι της αγοράς

Άνοδο της ζήτησης στα οργανωμένα ταξίδια που πραγματοποίησαν οι Βορειοελλαδίτες τα Χριστούγεννα και την πρωτοχρονιά διαπιστώνουν οι τουριστικοί πράκτορες. 

Μάλιστα, σύμφωνα με τον πρόεδρο των Τουριστικών Πρακτόρων Μακεδονίας – Θράκης, Βύρωνα Θεολόγη, υπήρξε θετική «στροφή» στην εικόνα μιας σαιζόν που τα τελευταία χρόνια χαρακτηριζόταν από αρνητικούς δείκτες. 

Ο κ. Θεολόγης διαπίστωσε ότι υπήρξε ανάκαμψη το 2017 έναντι του 2016.  «Κάτι άρχισε να κινείται, στοιχείο που είναι πάρα πολύ ενθαρρυντικό» υποστήριξε στο ρ/σ του ΑΠΕ-ΜΠΕ «Πρακτορείο 104,9 FM». 

Εκδρομές με πληρότητα 100%

Εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία για τις οργανωμένες εκδρομές, που είχαν πληρότητα 100%. Σύμφωνα με τον κ. Θεολόγη, φέτος οι ταξιδιώτες ήταν άτομα που έψαχναν «την εναλλακτική λύση, καθώς αυτό που θέλουν δεν είναι μόνον η τιμή». Το αεροπλάνο χρησιμοποιείτο, κυρίως για τη γρήγορη μετάβαση στον τουριστικό προορισμό, ενώ η επιστροφή οργανωνόταν ως επί το πλείστον με τουριστικά λεωφορεία. «Με το τουριστικό λεωφορείο "χορταίνει το μάτι", είναι γεμάτοι αναμνήσεις και εδώ θα πρέπει να τονίσουμε ότι τα λεωφορεία είναι άριστα, πληρούν προδιαγραφές άνεσης και ασφάλειας» συμπλήρωσε. 

Φέτος υπήρξε και μία πρωτοτυπία. Οι τουριστικοί πράκτορες εφήρμοσαν το σύστημα του early booking σε μειωμένες τιμές. Οι προπωλήσεις για τα Χριστούγεννα άρχισαν αμέσως μετά τις εκδρομές του Αγίου Δημητρίου. 

Σημαντική αύξηση στις ναυλωμένες πτήσεις


Την ίδια ώρα, οι ναυλωμένες πτήσεις από το αεροδρόμιο Μακεδονία ήταν 42, έναντι 28-30 πέρυσι. Ιδιαίτερα σημαντική ήταν και η κίνηση προς τις γειτονικές χώρες. 

Ζήτηση υπήρξε και για την Τουρκία, καθώς για Κωνσταντινούπολη έφυγαν 10 λεωφορεία. 

Νέες μέθοδοι πωλήσεων

Σύμφωνα με τον πρόεδρο των Τουριστικών Πρακτόρων Μακεδονίας – Θράκης, οι επιχειρήσεις τροποποίησαν τα τουριστικά πακέτα και τις μεθόδους πωλήσεων. 

Οι πράκτορες επένδυσαν χρήματα από νωρίς. Αφού ναύλωσαν αεροσκάφη και έκλεισαν ξενοδοχεία, έφτιαξαν δελεαστικά πακέτα. Στόχος τους, υποστηρίζει ο κ. Θεολόγης ήταν να αποκτήσουν την εμπιστοσύνη στο τουριστικό γραφείο. 

Κορυφαίος προορισμός η Βιέννη

Οι ταξιδιώτες κινήθηκαν μάλλον σε κλασικές επιλογές. Κορυφαίος προορισμός ήταν η Βιέννη, δεύτερη η Πράγα, ενώ πολλοί επέλεξαν τη Βουδαπέστη, τη Σόφια και τη Φιλιππούπολη. 

Αντίθετα, πόλεις όπως το Λονδίνο, το Παρίσι και η Ρώμη εξακολουθούν να είναι ακριβοί, οπότε δεν βρέθηκαν ψηλά στις προτιμήσεις. 

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

ellada_009

«Η Ελλάδα είναι και πάλι "in" μετά από τα χρόνια της κρίσης. Καταλαμβάνει μια κορυφαία θέση στις κρατήσεις μας, είναι στο top 5», αναφέρει χαρακτηριστικά, μεταξύ άλλων, ο  Τόμας Γκράουνε, αρμόδιος για την Ελλάδα του μεγαλύτερου πολιτιστικού τουριστικού οργανισμού της Ευρώπης, Studiosus