Τι χρειάζονται οι πελάτες στα ξενοδοχεία

Τι χρειάζονται οι πελάτες στα ξενοδοχεία

Οι λιγότερο δημοφιλείς υπηρεσίες στα ξενοδοχεία είναι ο Τύπος (οι περισσότεροι επισκέπτες διαβάζουν τα νέα της ημέρας από τις φορητές συσκευές), τα μπισκοτα, η έκπτωση στα γεύματα στο εστιατόριο 

Οι περισσότεροι ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχεία που προσφέρουν δωρεάν πρωινό και Wi-Fi, αναβαθμισμένες υπηρεσίες και αργοπορημένο τσεκ άουτ, έδειξε έρευνα της πλατφόρμας ξενοδοχειακών κρατήσεων TripTease.

Επιπλέον, η εγγύηση χαμηλότερης τιμής και η προσφορά ποτού κατά την υποδοχή τους, παίζουν ρόλο, ακολουθώντας ως προς τη σημασία που έχουν στην επιλογή ξενοδοχείου. Τα αποτελέσματα της έρευνας, στην οποία συμμετείχαν 780 άτομα, έδειξαν ότι οι λιγότερο δημοφιλείς υπηρεσίες στα ξενοδοχεία είναι ο Τύπος (οι περισσότεροι επισκέπτες διαβάζουν τα νέα της ημέρας από τις φορητές συσκευές), τα μπισκοτα, η έκπτωση στα γεύματα στο εστιατόριο (πολλοί προτιμούν να γευματίζουν εκτός του ξενοδοχείου εξερευνώντας τη γειτονιά) και το δωρεάν πάρκινγκ (θεωρείται αυτονόητο).

«Σε γενικές γραμμές, η προσφορά προσωπικής μεταφοράς στο ξενοδοχείο θεωρείται ήδη κάτι δεδομένο. Αντί για μπισκότα, οι ταξιδιώτες προτιμούν ένα δεύτερο σετ από αξεσουάρ μπάνιου», αναφέρουν οι ειδικοί της Triptease σχολιάζοντας τα αποτελέσματα.

Το μεγαλύτερο ποσοστό του δείγματος είχε μείνει πρόσφατα σε ξενοδοχείο...


ΣΧΟΛΙΑ (6)

Μπατσινιλας vs Μητσιμπονας

Πουθενά στο εξωτερικό το δωρεάν πάρκινγκ δεν θεωρείται αυτονόητο. Προσφέρεται έναντι ποσού, το οποίο μάλιστα ουδόλως ευκαταφρόνητο είναι. 'Οταν ιδίως μιλάμε για ξενοδοχεία μέσα στις πόλεις, είναι ελάχιστα με δωρεάν πάρκινγκ. Μόνο αυτά που βρίσκονται εκτός των κέντρων των μεγάλων πόλεων προσφέρουν συνήθως δωρεάν πάρκινγκ. Νομίζω ότι αυτό είναι σοβαρό λάθος της έρευνας.

ΔΕΞΙΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΥΛΗ

ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΕΙΠΑΤΕ. ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΡΕΣΕΨΙΟΝ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΑΠΟ ΚΑΛΑ ESCORTS...

Paco

Θα συνοψίσω το επίπεδο του ελληνικού τουριστικού ξενοδοχειακού προιόντος με τη γνωστή επισήμανση : "Please don't throw paper in the toilet", ή αλλιώς όπως λέμε : "Welcome to Bangladesh".

@Paco

Εδώ κυβερνούν μόνο ψέυτες (Πες με Αλέξη)

ee

11,09 θα συμφωνησω μαζι σου οτι το πρωτο που θελουν ειναι η καθαριοτητα ,το καλο πρωινο, οσο για την εξυπηρετηση του προσωπικου ειναι δεδομενη για να κρατηθει αυτο ,επισης εαν ενας πελατης επισκεπτεται συχνα το ιδιο hotel θελει να ειναι σαν το σπιτι του και να τον καλουν με τ'ονομα του,πολυ βασικα τα δυο τελευταια που δεν αναφερονται σχεδον ποτε.ΟΙ υπηρεσιες internet,wi fi ,tv,κλπ ειναι δεδομενες τη σημερινη εποχη.

ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ

ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΤΥΧΙΑ ΜΑΣΤΕΡ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗ ΘΕΛΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 1.ΚΑΛΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΚΤΛ 2.ΚΑΘΑΡΟ ΔΩΜΑΤΙΟ 3.ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΛΟ ΦΑΓΗΤΟ 4.ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 5.ΟΚ ΠΕΡΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΤΛ Η ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΟΚ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΘΑΡΟ ΧΟΤΕΛ ΚΑΛΟ ΦΑΓΗΤΟ ,,,ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΥΓΕΝΙΑ ,ΤΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΤΛ ΚΤΛ ΟΚ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης