Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
100 κακόβουλες διαφημίσεις το δευτερόλεπτο απομάκρυνε η Google το 2017
100 κακόβουλες διαφημίσεις το δευτερόλεπτο απομάκρυνε η Google το 2017
Εξουδετερώθηκε η πλειοψηφία των κακόβουλων διαφημιστικών εμπειριών, όπως το malvertising και τα phishing scams
Τον ετήσιο απολογισμό της για την καταπολέμηση των κακόβουλων διαφημίσεων (bad ads) κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς δημοσιεύει σήμερα η Google.
Μόνο το 2017, η Google απομάκρυνε πάνω από 3,2 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που δεν συμμορφώνονταν με τις διαφημιστικές πολιτικές της εταιρείας, κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερες από 100 κακόβουλες διαφημίσεις ανά δευτερόλεπτο. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι εξουδετερώθηκε η πλειοψηφία των κακόβουλων διαφημιστικών εμπειριών, όπως το malvertising και τα phishing scams, πριν προσβάλουν τους χρήστες.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, τα τελευταία 15 χρόνια, η Google έχει επενδύσει σε τεχνολογία, χάραξη πολιτικής και στις δεξιότητες των ανθρώπων της, συμβάλλοντας στην καταπολέμηση της διαφημιστικής απάτης και του κακόβουλου λογισμικού και περιεχομένου. Το 2017 ήταν, ωστόσο, η χρονιά που η εταιρεία πέτυχε να απομακρύνει τους περισσότερους κακόβουλους παράγοντες από το διαδικτυακό οικοσύστημα από κάθε άλλη φορά, αλλά και με τον ταχύτερο ρυθμό.
Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε στο σχετικό blogpost εδώ: https://www.blog.google/topics/ads/advertising-ecosystem-works-everyone/
Μόνο το 2017, η Google απομάκρυνε πάνω από 3,2 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που δεν συμμορφώνονταν με τις διαφημιστικές πολιτικές της εταιρείας, κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερες από 100 κακόβουλες διαφημίσεις ανά δευτερόλεπτο. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι εξουδετερώθηκε η πλειοψηφία των κακόβουλων διαφημιστικών εμπειριών, όπως το malvertising και τα phishing scams, πριν προσβάλουν τους χρήστες.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, τα τελευταία 15 χρόνια, η Google έχει επενδύσει σε τεχνολογία, χάραξη πολιτικής και στις δεξιότητες των ανθρώπων της, συμβάλλοντας στην καταπολέμηση της διαφημιστικής απάτης και του κακόβουλου λογισμικού και περιεχομένου. Το 2017 ήταν, ωστόσο, η χρονιά που η εταιρεία πέτυχε να απομακρύνει τους περισσότερους κακόβουλους παράγοντες από το διαδικτυακό οικοσύστημα από κάθε άλλη φορά, αλλά και με τον ταχύτερο ρυθμό.
Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε στο σχετικό blogpost εδώ: https://www.blog.google/topics/ads/advertising-ecosystem-works-everyone/
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα