Αγοράζουμε smartphone για τις εφαρμογές

Αγοράζουμε smartphone για τις εφαρμογές

Η πρόσβαση σε εφαρμογές και η γρήγορη σύνδεση είναι οι σημαντικότεροι λόγοι για την αγορά ενός smartphone, καθώς το 69% όσων κατέχουν ένα «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο χρησιμοποιούν καθημερινά εφαρμογές για πρόσβαση στο internet...

Αγοράζουμε smartphone για τις εφαρμογές
Η πρόσβαση σε εφαρμογές και η γρήγορη σύνδεση είναι οι σημαντικότεροι λόγοι για την αγορά ενός smartphone, καθώς το 69% όσων κατέχουν ένα «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο χρησιμοποιούν καθημερινά εφαρμογές για πρόσβαση στο internet.

Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία της έκθεσης του Ericsson ConsumerLab, «Emerging App Culture», η οποία αφορά στη χρήση των εφαρμογών σε αγορές υψηλής ανάπτυξης. Η έκθεση είναι το αποτέλεσμα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε στις ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές της Ρωσίας, της Ινδίας και της Βραζιλίας. Επιπλέον, προκύπτει ότι το 20% των χρηστών smartphone χρησιμοποιεί καθημερινά data intensive υπηρεσίες όπως βίντεο, τηλεόραση, χάρτες ή εφαρμογές πλοήγησης.

Οι δέκα πιο δημοφιλής δραστηριότητες των κατόχων smartphone, με τη σειρά που προέκυψαν -σύμφωνα με την έρευνα- είναι οι ακόλουθες: Το ‘check in’ για τοποθεσίες, οι χάρτες πλοήγησης ή οι πληροφορίες για την κυκλοφορία, η internet TV, η παρακολούθηση ταινιών, τα online παιχνίδια, το streaming βίντεο, τα παιχνίδια σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης, η παρακολούθηση ειδήσεων, το Twitter και η ενασχόληση με blogs.

Οσον αφορά στην καθημερινή χρήση των εφαρμογών από τους ερωτηθέντες, το 49% ανέφερε ότι χρησιμοποιεί εφαρμογές για κοινωνική δικτύωση, το 39% για chat, το 31% για την πρόγνωση του καιρού, το 26% για τις ειδήσεις, το 20% για τους χάρτες, το GPS και την πλοήγηση και το 12% για τα δρομολόγια και την κυκλοφορία.

«Αυτοί οι αριθμοί αποκαλύπτουν το έντονο ενδιαφέρον των καταναλωτών για εφαρμογές που τους επιτρέπουν να αντιμετωπίσουν τις καθημερινές προκλήσεις και να αλληλεπιδρούν με ανθρώπους, τόπους και πράγματα στο αστικό περιβάλλον τους. Πιστεύουμε ότι τα smartphones και τα applications θα είναι το κλειδί για την αλλαγή της καθημερινής ζωής των  ανθρώπων σε αγορές υψηλής ανάπτυξης, οι οποίες οδεύουν προς τη Διαδικτυωμένη Κοινωνία», σχολίασε ο Jasmeet Singh Sethi, Senior Specialist του Ericsson ConsumerLab.
Κλείσιμο

 

 

 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης