Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Arva: «Σημασία έχει να αφήσεις ιστορία με τη δουλειά σου»
Arva: «Σημασία έχει να αφήσεις ιστορία με τη δουλειά σου»
Ο γιος του σκηνοθέτη Δημήτρη Αρβανίτη που κατάφερε να ενώσει στο ίδιο πρότζεκτ 40 έλληνες καλλιτέχνες
Νέος, ταλαντούχος, με θετική ενέργεια, χιούμορ και πολλή όρεξη για δημιουργία. Ο Γιώργος Αρβανίτης ή ARVA, όπως έχει επιλέξει να υπογράφει τις μουσικές του παραγωγές, κυκλοφόρησε πρόσφατα ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον πρότζεκτ από την Panik Records. Έγραψε τη μουσική του τραγουδιού #Bang!, σε στίχους Risky Kidd και Diveno, και το οπτικοποίησε με 40 καλλιτέχνες από το χώρο της μουσικής και του θεάματος, που ένωσαν τις δυνάμεις τους και συμμετείχαν στοurban βιντεοκλίπ σκηνοθετημένο από τον ίδιο.
Όλα ξεκίνησαν πριν από ένα χρόνο. «Συνέθεσα τη μουσική και ύστερα από 6 μήνες που ολοκληρώθηκε η διαδικασία άρχισα να σκέφτομαι ιδέες για να δημιουργήσω ένα ενδιαφέρον βιντεοκλίπ για το κομμάτι. Αρχικά μίλησα με τον πατέρα μου (σ.σ. τον σκηνοθέτη γνωστών τηλεοπτικών σειρών Δημήτρη Αρβανίτη), ο οποίος μου πρότεινε κάποιες πρωτοποριακές ιδέες. Ιδέες, όμως, που σε τεχνικό επίπεδο θα εφαρμόζαμε μόνο σε ένα πρότζεκτ υψηλού κόστους. Επειδή ήθελα κάτι εντελώς διαφορετικό από ό,τι έχουμε δει, προτίμησα τελικά να το γυρίσω, εξολοκλήρου, με ένα κινητό τηλέφωνο. Όσο για την ιδέα να βάλω επώνυμους να συμμετέχουν, μου ήρθε ξαφνικά ένα πρωί που ξύπνησα. Το διαφορετικό στο συγκεκριμένο βιντεοκλίπ ήταν πως μέσα από αυτό θα ενώνονταν αναγνωρίσιμα πρόσωπα, τα οποία αγαπά το κοινό. Σκέφτηκα, λοιπόν, να υλοποιηθεί με καλλιτέχνες που γνωρίζω είτε προσωπικά είτε μέσω του μπαμπά μου» εξηγεί ο καλλιτέχνης.
Παρακολουθώντας το βιντεοκλίπ στάθηκα περισσότερα σε πρόσωπα όπως η Κάτια Δανδουλάκη, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, ο Γιώργος Καραμίχος και ο Ιωάννης Παπαζήσης, καλλιτέχνες που δεν τους έχουμε συνηθίσει σε κάτι ανάλογο. Αλήθεια, πώς κατάφερε να τους πείσει; «Δεν ξέρω! Λάθος τους!» απαντάει με χιούμορ. «Σοβαρά τώρα, τους πήρα τηλέφωνο και τους εξήγησα ακριβώς τι θέλω να κάνω. Είχα φτιάξει ένα ολιγόλεπτο demo ώστε να το δουν. Χάρηκα τόσο πολύ που τους άρεσε η ιδέα μου και ανταποκρίθηκαν θετικά. Ευτυχώς, πήρα ελάχιστες αρνητικές απαντήσεις».
Ο κάθε καλλιτέχνης γύρισε μόνος το πλάνο του στο χώρο που είχε επιλέξει. Υπήρχαν απρόοπτα; «Δεν θα το έλεγα απρόοπτα, αλλά χρειάστηκε, π.χ., να πάω για το γύρισμα με κάποιον στο γυμναστήριο όπου έκανε προπόνηση, μιας και ήταν η μόνη στιγμή που ήταν διαθέσιμος. Με τους περισσότερους κάναμε το γύρισμα στο διάλειμμα των δικών τους γυρισμάτων ή προβών καθώς στην πλειοψηφία συμμετείχαν ηθοποιοί. Η Πηνελόπη Πλάκα, για παράδειγμα, το δικό της πλάνο το έκανε κατά τη διάρκεια της θεατρικής παράστασης Άντρες Έτοιμοι για Όλα στην οποία συμμετέχει. Πήρε το κινητό στο χέρι, κατέβηκε στο κοινό και γύρισε το δικό της κομμάτι. Όταν ολοκληρώθηκαν τα πλάνα, μου πήρε έναν ολόκληρο μήνα να μαζέψω το υλικό. Καθημερινά έτρεχα από τα νότια στα βόρεια προάστια με τη συγκοινωνία» θυμάται ο ARVA.
Όλα ξεκίνησαν πριν από ένα χρόνο. «Συνέθεσα τη μουσική και ύστερα από 6 μήνες που ολοκληρώθηκε η διαδικασία άρχισα να σκέφτομαι ιδέες για να δημιουργήσω ένα ενδιαφέρον βιντεοκλίπ για το κομμάτι. Αρχικά μίλησα με τον πατέρα μου (σ.σ. τον σκηνοθέτη γνωστών τηλεοπτικών σειρών Δημήτρη Αρβανίτη), ο οποίος μου πρότεινε κάποιες πρωτοποριακές ιδέες. Ιδέες, όμως, που σε τεχνικό επίπεδο θα εφαρμόζαμε μόνο σε ένα πρότζεκτ υψηλού κόστους. Επειδή ήθελα κάτι εντελώς διαφορετικό από ό,τι έχουμε δει, προτίμησα τελικά να το γυρίσω, εξολοκλήρου, με ένα κινητό τηλέφωνο. Όσο για την ιδέα να βάλω επώνυμους να συμμετέχουν, μου ήρθε ξαφνικά ένα πρωί που ξύπνησα. Το διαφορετικό στο συγκεκριμένο βιντεοκλίπ ήταν πως μέσα από αυτό θα ενώνονταν αναγνωρίσιμα πρόσωπα, τα οποία αγαπά το κοινό. Σκέφτηκα, λοιπόν, να υλοποιηθεί με καλλιτέχνες που γνωρίζω είτε προσωπικά είτε μέσω του μπαμπά μου» εξηγεί ο καλλιτέχνης.
Παρακολουθώντας το βιντεοκλίπ στάθηκα περισσότερα σε πρόσωπα όπως η Κάτια Δανδουλάκη, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, ο Γιώργος Καραμίχος και ο Ιωάννης Παπαζήσης, καλλιτέχνες που δεν τους έχουμε συνηθίσει σε κάτι ανάλογο. Αλήθεια, πώς κατάφερε να τους πείσει; «Δεν ξέρω! Λάθος τους!» απαντάει με χιούμορ. «Σοβαρά τώρα, τους πήρα τηλέφωνο και τους εξήγησα ακριβώς τι θέλω να κάνω. Είχα φτιάξει ένα ολιγόλεπτο demo ώστε να το δουν. Χάρηκα τόσο πολύ που τους άρεσε η ιδέα μου και ανταποκρίθηκαν θετικά. Ευτυχώς, πήρα ελάχιστες αρνητικές απαντήσεις».
Ο κάθε καλλιτέχνης γύρισε μόνος το πλάνο του στο χώρο που είχε επιλέξει. Υπήρχαν απρόοπτα; «Δεν θα το έλεγα απρόοπτα, αλλά χρειάστηκε, π.χ., να πάω για το γύρισμα με κάποιον στο γυμναστήριο όπου έκανε προπόνηση, μιας και ήταν η μόνη στιγμή που ήταν διαθέσιμος. Με τους περισσότερους κάναμε το γύρισμα στο διάλειμμα των δικών τους γυρισμάτων ή προβών καθώς στην πλειοψηφία συμμετείχαν ηθοποιοί. Η Πηνελόπη Πλάκα, για παράδειγμα, το δικό της πλάνο το έκανε κατά τη διάρκεια της θεατρικής παράστασης Άντρες Έτοιμοι για Όλα στην οποία συμμετέχει. Πήρε το κινητό στο χέρι, κατέβηκε στο κοινό και γύρισε το δικό της κομμάτι. Όταν ολοκληρώθηκαν τα πλάνα, μου πήρε έναν ολόκληρο μήνα να μαζέψω το υλικό. Καθημερινά έτρεχα από τα νότια στα βόρεια προάστια με τη συγκοινωνία» θυμάται ο ARVA.
Τα έσοδα από τα downloads του τραγουδιού θα διατεθούν στο Σύλλογο «Χαμόγελο του Παιδιού». Ο νεαρός καλλιτέχνης μού εξηγεί τον τρόπο: «Το αποφάσισα μια μέρα πριν πάω στην εταιρεία μου να υπογράψω. Μερικά πράγματα σου βγαίνουν εντελώς αυθόρμητα. Η επιθυμία μου είναι όσο ανεβαίνω και αυξάνονται τα έσοδά μου από παραγωγές να κάνω τέτοιου είδους κινήσεις. Με έχω φανταστεί να είμαι ένας πολύ καλός μουσικός, με βραβεία Grammy, και να δίνω όλα τα χρήματα σε φιλανθρωπικά ιδρύματα. Προς το παρόν, δεν γίνεται να διαθέσω πολλά, γιατί δεν έχω αρκετά έσοδα. Όμως, δεν μπορώ να καταλάβω ανθρώπους με μεγάλη οικονομική άνεση που δεν προσφέρουν ένα μέρος σε όσους έχουν ανάγκη. Δυστυχώς, γινόμαστε άπληστοι».
Οικογενειακές σχέσεις
Με μπαμπά πετυχημένο σκηνοθέτη ελληνικών σειρών και μαμά γραμματέα του πρέσβη της Ταϊλάνδης έχει πάρει στοιχεία και των δύο. Ποια είναι αυτά; «Την καλλιτεχνική μου φλέβα, αναμφισβήτητα, την κληρονόμησα από τον μπαμπά μου, ενώ από τη μητέρα μου έχω πάρει τη σωστή οργάνωση. Όσον αφορά το βιντεοκλίπ, είχα συγκεκριμένο πλάνο για τον κάθε καλλιτέχνη, γι’ αυτό το γύρισμα δεν διαρκούσε πάνω από 5 λεπτά».
Ο Γιώργος έκανε την παρθενική του εμφάνιση στην τηλεόραση όταν ακόμη ήταν μηνών, καθώς συμμετείχε στη σειρά που σκηνοθετούσε ο μπαμπάς του, Μπελάδες για Δύο. Δεκατρία χρόνια αργότερα έκανε μια guest εμφάνιση στη σειρά Εραστής Δυτικών Προαστίων −«Πήγα να δω τον μπαμπά μου γιατί ήταν εργασιομανής και δεν τον έβλεπα καθόλου στο σπίτι και με χρησιμοποίησε σε ένα γέμισμα πλάνου!»−, ενώ σε ηλικία 19 ετών είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στην καθημερινή σειρά Η Ζωή της Άλλης. Πώς του φάνηκε η εμπειρία; «Δεν έχω σπουδάσει υποκριτική, οπότε όλα μου έβγαιναν πολύ φυσιολογικά και λίγο εμπειρικά. Στο συγκεκριμένο σίριαλ έψαχναν έναν νεαρό, δεν έβρισκαν τον κατάλληλο και τελικά είπα να περάσω από το κάστινγκ. Κάποιοι από την εταιρεία παραγωγής δεν γνώριζαν πως ήμουν ο γιος του σκηνοθέτη της σειράς. Την επόμενη χρονιά τού πρότειναν να παίξω σε ένα νέο σίριαλ που ετοίμαζαν και τότε έμαθαν πως είμαι ο γιος του!».
Η μουσική μπήκε στη ζωή του Γιώργου σε ηλικία 14 ετών, όταν ζήτησε από τη μητέρα του να γραφτεί σε Ωδείο. Μάλιστα, επιθυμούσε να μάθει μπάσο – επηρεασμένος από τον νονό του, Τζώνυ Βαβούρα. Τελειώνοντας το σχολείο πήγε στο Λονδίνο και σπούδασε μουσική τεχνολογία. «Ο πατέρας μου κατάλαβε από νωρίς την κλίση μου στη μουσική. Μάλιστα σε ηλικία 15 ετών με έβαλε να γράψω τη μουσική για το τελευταίο επεισόδιο της σειράς Μια Στιγμή, Δύο Ζωές». Από τότε γράφω μουσική σε κάθε του σίριαλ».
Πώς είναι η συνεργασία μεταξύ τους; «Από τη στιγμή που χωρίζουμε τις αρμοδιότητές μας, κυλάει αρμονικά και δεν έχουμε διαμάχες. Πιστεύω πως τον αφήνω ικανοποιημένο, αλλιώς θα με έβριζε! Είναι αυστηρός, σε αντίθεση με τη μητέρα μου, που ό,τι και να κάνω της αρέσει. Όμως, μπροστά μου δεν λέει κάτι. Συνήθως, μου λέει “είσαι καλός” και από εκεί καταλαβαίνω πως του άρεσε. Δεν ζητάω την αναγνώριση. Για μένα σημασία έχει να αφήσεις ιστορία με τη δουλειά σου. Το να σε θυμούνται μόνο για 1-2 χρόνια πολλοί καλλιτέχνες το έχουν πετύχει» διαπιστώνει.
Την περίοδο που ο Δημήτρης Αρβανίτης ήταν κριτής στο Just the Two of Us ο γιος του ήταν πάντα στο πλευρό του στα lives. «Εκείνο το διάστημα σκηνοθετούσε δύο καθημερινά σίριαλ και εκεί λίγο βαριόταν. Πήγαινα μαζί του και στα διαλείμματα του έκανα πλάκες για να περνάμε ευχάριστα. Μόλις σταμάτησα να πηγαίνω, μετά από δύο εκπομπές έφυγε» λέει γελώντας.
Οι δύο τους έχουν εξαιρετική σχέση και μοιράζονται αντρικά μυστικά. «Βγαίνουμε, πηγαίνουμε για φαγητό, κάνουμε πολύ καλή παρέα. Πριν από λίγο καιρό, μάλιστα, είπα στον πατέρα μου πως αποφάσισα να χωρίσω από τη σχέση που ήμουν γιατί ήθελα να επικεντρωθώ στη μουσική μου και εκείνος μου είπε πως ήταν μια ώριμη απόφαση» αναφέρει στο People.
Γιατί ένα 24χρονο αγόρι επιθυμεί να μείνει μόνο του; Ο έρωτας δεν τον κάνει πιο δημιουργικό; «Κοίτα που θα μου αλλάξεις γνώμη… Έχεις δίκιο. Αλλά είναι διαφορετικό όταν δεν έχεις κάποιον άλλον να φροντίζεις. Γιατί άντρες είμαστε, σε μια σχέση πρέπει να είμαστε σωστοί. Προς το παρόν δεν έχω χρόνο να αφοσιωθώ σε σχέση».
Φλερτάρει; «Δεν φλερτάρω ακριβώς. Μιλάω στοχευμένα. Απαντάω λίγο αόριστα, γιατί όντως δεν επικεντρώνομαι σε αυτό το κομμάτι αλλά στη μουσική μου. Πάντως από σχέση δεν έχω πληγωθεί ακόμα…».
Διαβάστε περισσότερα στο PEOPLE που κυκλοφορεί μαζί με το ΘΕΜΑ.
Οικογενειακές σχέσεις
Με μπαμπά πετυχημένο σκηνοθέτη ελληνικών σειρών και μαμά γραμματέα του πρέσβη της Ταϊλάνδης έχει πάρει στοιχεία και των δύο. Ποια είναι αυτά; «Την καλλιτεχνική μου φλέβα, αναμφισβήτητα, την κληρονόμησα από τον μπαμπά μου, ενώ από τη μητέρα μου έχω πάρει τη σωστή οργάνωση. Όσον αφορά το βιντεοκλίπ, είχα συγκεκριμένο πλάνο για τον κάθε καλλιτέχνη, γι’ αυτό το γύρισμα δεν διαρκούσε πάνω από 5 λεπτά».
Ο Γιώργος έκανε την παρθενική του εμφάνιση στην τηλεόραση όταν ακόμη ήταν μηνών, καθώς συμμετείχε στη σειρά που σκηνοθετούσε ο μπαμπάς του, Μπελάδες για Δύο. Δεκατρία χρόνια αργότερα έκανε μια guest εμφάνιση στη σειρά Εραστής Δυτικών Προαστίων −«Πήγα να δω τον μπαμπά μου γιατί ήταν εργασιομανής και δεν τον έβλεπα καθόλου στο σπίτι και με χρησιμοποίησε σε ένα γέμισμα πλάνου!»−, ενώ σε ηλικία 19 ετών είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στην καθημερινή σειρά Η Ζωή της Άλλης. Πώς του φάνηκε η εμπειρία; «Δεν έχω σπουδάσει υποκριτική, οπότε όλα μου έβγαιναν πολύ φυσιολογικά και λίγο εμπειρικά. Στο συγκεκριμένο σίριαλ έψαχναν έναν νεαρό, δεν έβρισκαν τον κατάλληλο και τελικά είπα να περάσω από το κάστινγκ. Κάποιοι από την εταιρεία παραγωγής δεν γνώριζαν πως ήμουν ο γιος του σκηνοθέτη της σειράς. Την επόμενη χρονιά τού πρότειναν να παίξω σε ένα νέο σίριαλ που ετοίμαζαν και τότε έμαθαν πως είμαι ο γιος του!».
Η μουσική μπήκε στη ζωή του Γιώργου σε ηλικία 14 ετών, όταν ζήτησε από τη μητέρα του να γραφτεί σε Ωδείο. Μάλιστα, επιθυμούσε να μάθει μπάσο – επηρεασμένος από τον νονό του, Τζώνυ Βαβούρα. Τελειώνοντας το σχολείο πήγε στο Λονδίνο και σπούδασε μουσική τεχνολογία. «Ο πατέρας μου κατάλαβε από νωρίς την κλίση μου στη μουσική. Μάλιστα σε ηλικία 15 ετών με έβαλε να γράψω τη μουσική για το τελευταίο επεισόδιο της σειράς Μια Στιγμή, Δύο Ζωές». Από τότε γράφω μουσική σε κάθε του σίριαλ».
Πώς είναι η συνεργασία μεταξύ τους; «Από τη στιγμή που χωρίζουμε τις αρμοδιότητές μας, κυλάει αρμονικά και δεν έχουμε διαμάχες. Πιστεύω πως τον αφήνω ικανοποιημένο, αλλιώς θα με έβριζε! Είναι αυστηρός, σε αντίθεση με τη μητέρα μου, που ό,τι και να κάνω της αρέσει. Όμως, μπροστά μου δεν λέει κάτι. Συνήθως, μου λέει “είσαι καλός” και από εκεί καταλαβαίνω πως του άρεσε. Δεν ζητάω την αναγνώριση. Για μένα σημασία έχει να αφήσεις ιστορία με τη δουλειά σου. Το να σε θυμούνται μόνο για 1-2 χρόνια πολλοί καλλιτέχνες το έχουν πετύχει» διαπιστώνει.
Την περίοδο που ο Δημήτρης Αρβανίτης ήταν κριτής στο Just the Two of Us ο γιος του ήταν πάντα στο πλευρό του στα lives. «Εκείνο το διάστημα σκηνοθετούσε δύο καθημερινά σίριαλ και εκεί λίγο βαριόταν. Πήγαινα μαζί του και στα διαλείμματα του έκανα πλάκες για να περνάμε ευχάριστα. Μόλις σταμάτησα να πηγαίνω, μετά από δύο εκπομπές έφυγε» λέει γελώντας.
Οι δύο τους έχουν εξαιρετική σχέση και μοιράζονται αντρικά μυστικά. «Βγαίνουμε, πηγαίνουμε για φαγητό, κάνουμε πολύ καλή παρέα. Πριν από λίγο καιρό, μάλιστα, είπα στον πατέρα μου πως αποφάσισα να χωρίσω από τη σχέση που ήμουν γιατί ήθελα να επικεντρωθώ στη μουσική μου και εκείνος μου είπε πως ήταν μια ώριμη απόφαση» αναφέρει στο People.
Γιατί ένα 24χρονο αγόρι επιθυμεί να μείνει μόνο του; Ο έρωτας δεν τον κάνει πιο δημιουργικό; «Κοίτα που θα μου αλλάξεις γνώμη… Έχεις δίκιο. Αλλά είναι διαφορετικό όταν δεν έχεις κάποιον άλλον να φροντίζεις. Γιατί άντρες είμαστε, σε μια σχέση πρέπει να είμαστε σωστοί. Προς το παρόν δεν έχω χρόνο να αφοσιωθώ σε σχέση».
Φλερτάρει; «Δεν φλερτάρω ακριβώς. Μιλάω στοχευμένα. Απαντάω λίγο αόριστα, γιατί όντως δεν επικεντρώνομαι σε αυτό το κομμάτι αλλά στη μουσική μου. Πάντως από σχέση δεν έχω πληγωθεί ακόμα…».
Διαβάστε περισσότερα στο PEOPLE που κυκλοφορεί μαζί με το ΘΕΜΑ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα