Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Μια φωτογραφία τους για 300.000 δολάρια
Μια φωτογραφία τους για 300.000 δολάρια
Η Κένταλ Τζένερ, η Κάρα Ντελεβίν και η Τζίτζι Χαντίντ με μια απλή ανάρτηση στο Instagram πληρώνονται περισσότερα απ’ όσα θα βγάλει ένας μέσος άνθρωπος σε πέντε χρόνια. Δεν φτάνει που είναι κουκλάρες, ταξιδεύουν στον κόσμο βγάζουν και 300.000 δολάρια πατώντας share. Η ζωή είναι άδικη
Θυμάστε τη «μεσαιωνική» εποχή, όπου τα μοντέλα το έπαιζαν κακομαθημένα με δηλώσεις «δεν σηκώνομαι από το κρεβάτι για λιγότερο από 10.000 ευρώ»; Η Κένταλ Τζένερ, η Τζίτζι Χαντίντ και η Κάρα Ντελεβίν τις θεωρούν #γατάκια αυτές τις ντίβες, καθώς τα it girls του Instagram, παίζοντας απλό με το κινητό τους, κερδίζουν από 125.000 έως 300.000 δολάρια για ένα απλά ποστάρισμα. Ακολουθούν πιστά η Κάρλι Κλος, η Μιράντα Κερ και η Μπεχάτι Πρίνσλοου, με 50 χιλιάρικα ανά post σε Facebook, Instagram και Twitter. Πραγματικά πληρώνει το Internet. Δεν υπάρχουν πια ανώνυμα μοντέλα που παριστάνουν τις κρεμάστρες στις πασαρέλες.
Τώρα πέρα από τα ρούχα τα μοντέλα είναι οι ίδιες φίρμες που ξέρουν ότι δεν χρειάζεται απλώς να είναι ωραίες στα fashion shows. Απαιτείται ένας συγκεκριμένος αριθμός followers για να κερδίσουν ένα casting και να υπογράψουν ένα συμβόλαιο ως κεντρικό πρόσωπο μιας καμπάνιας (δες το Modern Muse Le Rouge της Estee Lauder και τη δημοτικότητά του εξαιτίας της Κένταλ Τζένερ). Τα μοντέλα του 2015 έχουν social powers. Και γνωρίζουν πώς θα τις κεφαλοποιήσουν. Δίνουν στους followers τους μια γεύση από τη ζωή τους, τι τρώνε, πού ψωνίζουν, παρέα με ποιες υπέροχα αψεγάδιαστες μοντέλες κάνουν κλιπ της Τέιλορ Σουίφτ.
Τώρα πέρα από τα ρούχα τα μοντέλα είναι οι ίδιες φίρμες που ξέρουν ότι δεν χρειάζεται απλώς να είναι ωραίες στα fashion shows. Απαιτείται ένας συγκεκριμένος αριθμός followers για να κερδίσουν ένα casting και να υπογράψουν ένα συμβόλαιο ως κεντρικό πρόσωπο μιας καμπάνιας (δες το Modern Muse Le Rouge της Estee Lauder και τη δημοτικότητά του εξαιτίας της Κένταλ Τζένερ). Τα μοντέλα του 2015 έχουν social powers. Και γνωρίζουν πώς θα τις κεφαλοποιήσουν. Δίνουν στους followers τους μια γεύση από τη ζωή τους, τι τρώνε, πού ψωνίζουν, παρέα με ποιες υπέροχα αψεγάδιαστες μοντέλες κάνουν κλιπ της Τέιλορ Σουίφτ.
Δημιουργούν μια διαδραστική σχέση με τους φαν, που πλέον δεν βλέπουν από την κλειδαρότρυπα τη ζωή τους αλλά ξεφυλλίζουν το digital portfolio της. Τι τις συμβουλεύουν οι ιδιοκτήτες πρακτορείων μοντέλων το 2015; «Να αποκτήσετε όσο περισσότερους followers μπορείτε γιατί έτσι θα σας κλείνουν οι πελάτες. Να προσέχετε τι δημοσιεύετε για να προστατεύσετε το προφίλ σας. Να είστε όσο πιο mainstream και αυθεντικές μπορείτε».
Αποτέλεσμα, η συμβιωτική σχέση μεταξύ ενός μοντέλου και του brand που θα αυξήσει το πελατολόγιό του και τις πωλήσεις του (δες την περίπτωση Τζίτζι Χαντίντ και Tommy Hilfiger). Το Next Models έκλεισε τον Lucky Blue Smith, τον άντρα μοντέλο με τη μεγαλύτερη δημοτικότητα στα social media αποκλειστικά και μόνο για τον τεράστιο αριθμό followers στο Instagram (κοντά στα 2 εκατομμύρια).
Οι περισσότεροι πελάτες θέλουν να χρησιμοποιήσουν τη δύναμή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να διαφημίσουν το προϊόν τους. Το ίδιο πρακτορείο επιβεβαιώνει -χωρίς να αναφερθεί ρητά σε ονόματα- ότι μια μεγάλη εταιρεία που χρησιμοποίησε τα social media μιας δημοφιλούς τραγουδίστριας πέτυχε αύξηση των πωλήσεών της για περισσότερο από ένα εκατομμύριο δολάρια.
Ισως τώρα είναι πιο κατανοητό γιατί μια δημοσίευση της Κένταλ Τζένερ με τους 65.000.000 φαν στα social media αξίζει 300.000 δολάρια.
Κένταλ Τζένερ
Δεν τις βγάζει από πάνω της η Κένταλ τις UGG
Η Κένταλ δείχνει ρώγα (απαγορευμένη) για να ευχαριστήσει τους followers που έφτασαν
τα 40 εκατομμύρια
Κάρα Ντελεβίν
Η Κάρα και η Κέιτ έχουν ανεβάσει τις πωλήσεις της Mango
Αν δεν διαφημίσει το σπίτι της (My Burberry) θα πέσει να την πλακώσει
Τι ώρα είναι, Κάρα; Ωρα να πέσει το παραδάκι από την Tag Heuer
Τζίτζι Χαντίντ
Εσύ δεν θα τρέξεις να αγοράσεις τα Pink της Victoria’s Secret;
Ξεπούλησαν οι Push Up Mascara της Maybelline
H Τζίτζι Χαντίντ αγαπά τα Seafolly κι αυτό βγαίνει στα likes
Αποτέλεσμα, η συμβιωτική σχέση μεταξύ ενός μοντέλου και του brand που θα αυξήσει το πελατολόγιό του και τις πωλήσεις του (δες την περίπτωση Τζίτζι Χαντίντ και Tommy Hilfiger). Το Next Models έκλεισε τον Lucky Blue Smith, τον άντρα μοντέλο με τη μεγαλύτερη δημοτικότητα στα social media αποκλειστικά και μόνο για τον τεράστιο αριθμό followers στο Instagram (κοντά στα 2 εκατομμύρια).
Οι περισσότεροι πελάτες θέλουν να χρησιμοποιήσουν τη δύναμή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να διαφημίσουν το προϊόν τους. Το ίδιο πρακτορείο επιβεβαιώνει -χωρίς να αναφερθεί ρητά σε ονόματα- ότι μια μεγάλη εταιρεία που χρησιμοποίησε τα social media μιας δημοφιλούς τραγουδίστριας πέτυχε αύξηση των πωλήσεών της για περισσότερο από ένα εκατομμύριο δολάρια.
Ισως τώρα είναι πιο κατανοητό γιατί μια δημοσίευση της Κένταλ Τζένερ με τους 65.000.000 φαν στα social media αξίζει 300.000 δολάρια.
Κένταλ Τζένερ
Δεν τις βγάζει από πάνω της η Κένταλ τις UGG
Η Κένταλ δείχνει ρώγα (απαγορευμένη) για να ευχαριστήσει τους followers που έφτασαν
τα 40 εκατομμύρια
Κάρα Ντελεβίν
Η Κάρα και η Κέιτ έχουν ανεβάσει τις πωλήσεις της Mango
Αν δεν διαφημίσει το σπίτι της (My Burberry) θα πέσει να την πλακώσει
Τι ώρα είναι, Κάρα; Ωρα να πέσει το παραδάκι από την Tag Heuer
Τζίτζι Χαντίντ
Εσύ δεν θα τρέξεις να αγοράσεις τα Pink της Victoria’s Secret;
Ξεπούλησαν οι Push Up Mascara της Maybelline
H Τζίτζι Χαντίντ αγαπά τα Seafolly κι αυτό βγαίνει στα likes
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα