Μικαέλα Φωτιάδη: Την έχασε η Ολλανδία, την κέρδισε η Κρήτη

Μικαέλα Φωτιάδη: Την έχασε η Ολλανδία, την κέρδισε η Κρήτη

Το τραύμα που προκάλεσε στην παιδική ψυχή της Μικαέλας η μετακόμιση από την Ολλανδία στην Ελλάδα τελικά την οδήγησε στην επιτυχία: αφού κατέκτησε την ελληνική πασαρέλα, τώρα πρωταγωνιστεί σε διαφήμιση αναψυκτικού που έχει γίνει big hit

Μικαέλα Φωτιάδη: Την έχασε η Ολλανδία, την κέρδισε η Κρήτη
Αρκετά μεγάλη ώστε να καταλαβαίνει τα πάντα και τόσο μικρή ώστε να κινδυνεύει να πληγωθεί από τις σημαντικές αλλαγές στη ζωή της, σε ηλικία 9 ετών, η Μικαέλα Φωτιάδη βίωσε τη μετανάστευση σαν ένα μεγάλο σοκ: ήταν τότε που οι γονείς της μετακόμισαν από τη Χάγη στην Κρήτη. Η Μικαέλα δεν ήξερε ελληνικά, δεν είχε φίλους και, παραδόξως, δεν της άρεσε η πατρίδα του πατέρα της, η Ελλάδα (η μητέρα της είναι Ολλανδέζα). Μάταια προσπαθούσε με όλες τις παιδικές δυνάμεις της να πείσει τους δικούς της να επιστρέψουν στην Ολλανδία, τον τόπο όπου γεννήθηκε, γνώριζε και έμαθε να αγαπά έως τη μετοίκηση στην Ελλάδα.

«Δυσκολεύτηκα να προσαρμοστώ», παραδέχεται σήμερα, τονίζοντας ότι «μου πήρε πολύ χρόνο για να χωνέψω τις διαφορές μεταξύ των δύο τόπων. Είχα μάθει σε ένα εντελώς διαφορετικό σύστημα και τα νέα δεδομένα με έκαναν να υποφέρω. Αναγκάστηκα να συνηθίσω όταν κατάλαβα ότι ο μόνιμος τόπος διαμονής μας θα ήταν πια η Ιεράπετρα».



Κλείσιμο
Πρωταγωνιστεί στη διαφήμιση γνωστού ελληνικού αναψυκτικού

Μοιραία τα χρόνια πέρασαν και η Μικαέλα σιγά-σιγά μυήθηκε στον τρόπο ζωής των Κρητικών, τον οποίο πλέον θεωρεί ιδιαίτερα ενδιαφέρων: «Μου αρέσει που οι Κρητικοί είναι λεβέντες και υπερήφανοι. Εχουν μια μοναδική ζωηράδα και έναν τσαμπουκά που δύσκολα συναντάς αλλού. Επίσης, οι γυναίκες τους είναι εντυπωσιακές και λεβέντισσες. Είμαι υπερήφανη που διαθέτω κρητικό DNA στο αίμα μου».

Η εντυπωσιακή Μικαέλα, η οποία διακρίθηκε ως Μις Γιανγκ σε κρητικά καλλιστεία, ενώ κέρδισε επίσης τον τίτλο της Μις Μπικίνι σε διαγωνισμό ομορφιάς στην Ιταλία, αποκαλύπτει ότι η μόδα ήταν κάτι που την ενδιέφερε από παιδί: «Η μητέρα μου διατηρεί εδώ και χρόνια κατάστημα με παιδικά ρούχα και, όταν ήμασταν παιδιά, χρησιμοποιούσε εμένα και τα αδέλφια μου ως μοντέλα. Ομως, ενώ τα αδέλφια μου ήταν αδιάφορα για την όλη διαδικασία, εγώ είχα τέτοιον ενθουσιασμό επειδή πρωταγωνιστούσα σε επίδειξη και πόζαρα για φωτογραφήσεις, ώστε δεν σταματούσα να ρωτώ πότε θα το ξανακάνω. Από 13 ετών ήξερα ότι ήθελα να ασχοληθώ επαγγελματικά με το μόντελινγκ».




Προσφάτως και σε διαφήμιση
Οταν ήρθε στην Αθήνα, η Μικαέλα έφτιαξε το επαγγελματικό της book και έκλεισε τις πρώτες της δουλειές. Σταδιακά άρχισε να συνεργάζεται με τα μεγαλύτερα ονόματα της ελληνικής μόδας, με αποτέλεσμα στην τελευταία Ελληνική Εβδομάδα Μόδας οι σχεδιαστές να διαγκωνίζονται μεταξύ τους διεκδικώντας την. «Υπήρχαν προτάσεις από το εξωτερικό, αλλά μέχρι τώρα δεν ήμουν έτοιμη για μια μετοίκηση», αποκαλύπτει η «μικρή Ολλανδέζα» της ελληνικής πασαρέλας και συμπληρώνει: «Μην ξεχνάτε ότι μια μετοίκηση μου ανέτρεψε την ηρεμία των παιδικών μου χρόνων και αγωνίστηκα χρόνια για να κατακτήσω τη γαλήνη μου.

Πλέον παίρνω τη βαλίτσα μου και φεύγω μόνο όταν είμαι 100% αποφασισμένη. Οπως π.χ. το τρέχον διάστημα, που κάποιες προτάσεις από το εξωτερικό λειτούργησαν σαν σειρήνες για τη φιλοδοξία μου».

Η Μικαέλα Φωτιάδη πρωταγωνιστεί αυτή την περίοδο σε διαφήμιση του ελληνικού αναψυκτικού Green Cola. «Με ευχαριστεί να συμβάλλω στην προώθηση ελληνικών προϊόντων», σημειώνει η ίδια, αποκαλύπτοντας ότι «μέχρι τη στιγμή που πήγα στον τόπο του γυρίσματος δεν γνώριζα το σενάριο. Νομίζω ότι είναι ασυνήθιστο, γι’ αυτό κι έχει συζητηθεί».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης