Γιατί όλοι χαίρονται με το διαζύγιο της Γκουίνεθ;

Γιατί όλοι χαίρονται με το διαζύγιο της Γκουίνεθ;

Ακόμη και στον χωρισμό της, το ρεύμα συμπάθειας κινείται προς τον άντρα της, τον ροκ σταρ Κρις Μάρτιν. Το πώς η Γκουίνεθ Πάλτροου, μια σταρ που έχει κερδίσει βραβείο Οσκαρ και έχει επαινεθεί πολλάκις για το στυλ της, κατάφερε  να γίνει μαγνήτης μαζικού μίσους αποτελεί μεγάλο μυστήριο - και ίσως μοναδικό κατόρθωμά της

Γιατί όλοι χαίρονται με το διαζύγιο της Γκουίνεθ;
Ο  όρος «Συνειδητό Απο-ζευγάρωμα» εφευρέθηκε ειδικά από τους συμβούλους επικοινωνίας της Γκουίνεθ Πάλτροου και του Κρις Μάρτιν προκειμένου να δημοσιοποιηθεί κατά τον πλέον ανώδυνο και «πολιτισμένο» τρόπο ο χωρισμός τους. Υστερα από δεκαετή έγγαμο βίο, η Χολιγουντιανή σταρ και ο τραγουδιστής των Coldplay έκριναν ότι δεν έχουν άλλη επιλογή από το διαζύγιο, κάτι που αποτυπώνεται με δραματικούς τόνους στη σχετική ανακοίνωση του πρώην, πλέον, ζεύγους. «Με τις καρδιές μας γεμάτες λύπη αποφασίσαμε να χωρίσουμε.

Προσπαθούσαμε σκληρά να το αποτρέψουμε για περισσότερο από έναν χρόνο, άλλες φορές μαζί και άλλες ο καθένας χωριστά. Πριν και πάνω απ’ όλα είμαστε γονείς δύο απίστευτα υπέροχων παιδιών. Ανέκαθεν διαχειριστήκαμε τη σχέση μας ιδιωτικά και ελπίζουμε ότι, καθώς συνειδητά απο-ζευγαρώνουμε παραμένοντας γονείς, θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε κατά τον ίδιο τρόπο». Η φήμη της Γκουίνεθ Πάλτροου ως της πιο αντιπαθητικής δημοφιλούς διασημότητας δικαιολογεί αυτομάτως την καχυποψία ή ακόμη και τη χαιρεκακία πολλών που έσπευσαν να αποδώσουν τη διάλυση του γάμου στην ίδια, υπονοώντας ότι ήταν άπιστη στον Κρις.



Στο κάτω-κάτω, πολλά χρόνια πριν δεν είχε διστάσει να αφήσει στα κρύα του λουτρού κοτζάμ Μπραντ Πιτ. Οπότε, θα λυπόταν τον Κρις Μάρτιν, έναν υπερβολικά σεμνό άντρα, ο οποίος γνώρισε τον σωματικό έρωτα για πρώτη φορά στα 22 του, δηλαδή μόλις τρία χρόνια πριν γνωρίσει την Γκουίνεθ; Εκείνη, κατά πέντε χρόνια μεγαλύτερή του, ήταν ήδη πολύπειρη όταν άρχισε τις εμφανίσεις στο κρεβάτι του, έχοντας περάσει από την αγκαλιά του Μπραντ Πιτ σε εκείνες άλλων συμπρωταγωνιστών της, όπως ο Μπεν Αφλεκ, τον οποίον κεράτωνε -σύμφωνα με τις φήμες- με τον Βίγκο Μόρτενσεν.
Κλείσιμο

Ορισμένοι πιο ψύχραιμοι, βέβαια, απλώς σχολίασαν ότι η σχέση ανάμεσα στην Πάλτροου και τον Μάρτιν είχε κατ’ ουσίαν πεθάνει εδώ και πολύ καιρό και πως η ανακοίνωση του χωρισμού ήταν απλώς η επίσημη επιβεβαίωση ενός προδιαγεγραμμένου διαζυγίου, αλλά και η δικαίωση όσων περίμεναν ότι ακόμη και κάποια όπως η ζάπλουτη, όμορφη και επιτυχημένη Πάλτροου δεν θα καταφέρνει επ’ άπειρον να πλασάρει τον εαυτό της ως παράδειγμα τελειότητας. Κάτι θα ξέφευγε από την ιδανική ζωή της - κι αυτό ήταν τελικά ο γάμος της.

Ο Κρις Μάρτιν υποτίθεται πως έχει ήδη εκφράσει τη θλίψη του για το ότι απέτυχε να σώσει τη σχέση του με την Γκουίνεθ στο «Magic» των Coldplay, ένα τραγούδι που μοιάζει σαν μια, εκ των υστέρων, ύστατη ερωτική εξομολόγηση. Ο ροκ σταρ δοκίμασε τα πάντα: πρότεινε να κάνουν κοινή ψυχοθεραπεία με σύμβουλο γάμου, ακόμη και να επανεγκατασταθούν στο Λονδίνο και να αρχίσουν από την αρχή. Αποδείχθηκε όμως ότι το δρομολόγιο με προορισμό τους δικηγόρους ήταν αδύνατον να αλλάξει. Τελικά, θα πρέπει να υποστεί την εξαιρετικά δυσάρεστη διαδικασία να μοιραστεί με την Πάλτροου την κοινή τους περιουσία, η οποία είναι της τάξης των 105 εκατ. ευρώ.







Η κόντρα με το «Vanity Fair»

Από μια άποψη, η ανακοίνωση του διαζυγίου Πάλτροου και Μάρτιν ήταν το φινάλε του σίριαλ που παιζόταν τους τελευταίους μήνες στους κύκλους της αμερικανικής σόουμπιζ παραφιλολογίας και αφορά σε ένα άρθρο στο περιοδικό «Vanity Fair». Το πολυαναμενόμενο κείμενο ανατέμνει το φαινόμενο «Γκουίνεθ Πάλτροου», προσπαθώντας να δώσει μια απάντηση στο γιατί η συγκεκριμένη σταρ διχάζει τόσο έντονα το κοινό.



Το άρθρο γράφτηκε κανονικά, προαναγγέλθηκε από την ίδια την Πάλτροου άθελά της, καθώς έκανε τα πάντα για να εμποδίσει την ολοκλήρωση και τη δημοσίευσή του, υποτίθεται ότι θα περιείχε μια αποκάλυψη-βόμβα, αλλά δεν έφτασε ποτέ στο τυπογραφείο. Η πρεμούρα της Γκουίνεθ να αποτρέψει τη δημοσίευσή του δημιούργησε αυτομάτως υπόνοιες ότι είχε κάτι πολύ σοβαρό να κρύψει, πιθανότατα κάποια παράλληλη ερωτική σχέση. Εξάλλου, τα τελευταία χρόνια τα κουτσομπολίστικα έντυπα της είχαν καταλογίσει παράνομες εξόδους από τη συζυγική εστία για χάρη του δισεκατομμυριούχου Τζεφ Σόφερ, συζύγου του σούπερ μόντελ Ελ ΜακΦέρσον. Ετερος «μνηστήρας» της άτακτης Πηνελόπης-Γκουίνεθ ήταν ο Κέβιν Γιορν, γνωστός δικηγόρος διαφόρων διασημοτήτων του Χόλιγουντ. Η ίδια βέβαια είτε διέψευδε τις σχετικές φήμες ως κακόβουλες και ανυπόστατες, είτε απαξιούσε καν να τις σχολιάσει.




Από την πλευρά του, το «Vanity Fair» δεν αποκάλυψε το ακριβές περιεχόμενο του επίμαχου πλην αδημοσίευτου άρθρου και ο διευθυντής του περιοδικού, Γκρέιντον Κάρτερ, επαναλαμβάνει απλώς ότι το μόνο μυστικό που επεδίωκε να αποκαλύψει το ρεπορτάζ ήταν πώς καταφέρνει η Πάλτροου να γίνεται τόσο μισητή - τουλάχιστον από μια μερίδα δημοσιογράφων και κοινού. «Δεν είναι φυσιολογικό», λέει ο Κάρτερ, «η Γκουίνεθ να ψηφίζεται ως η Ωραιότερη Γυναίκα του Κόσμου και ταυτόχρονα ως Η πιο Αντιπαθητική Διασημότητα». Ο διευθυντής του «Vanity» διευκρίνισε ότι η Πάλτροου δεν προσπάθησε να μποϊκοτάρει το περιοδικό εμποδίζοντας τον Τζορτζ Κλούνεϊ να ποζάρει για το εξώφυλλό του, ούτε βάλθηκε να καταστρέψει το φαντασμαγορικό, καθιερωμένο οσκαρικό πάρτι του περιοδικού προσκαλώντας όλα τα μεγάλα αστέρια σε δική της βεγγέρα.

Ο Γκρέιντον Κάρτερ, μάλιστα, δείχνει τόσο καλή θέληση απέναντι στην Γκουίνεθ ώστε δεν κρίνει ως ανήκουστα ακριβά κάποια αξεσουάρ που διαθέτει μέσω του site της, του www.goop.com. Για τον ιθύνοντα νου του «Vanity», ούτε η σφεντόνα-παιχνίδι των 100 δολαρίων του παιδιού, ούτε οι πιτζάμες των 531 δολαρίων της μαμάς υποδηλώνουν σνομπισμό και ξιπασιά. Αντιθέτως όμως, πολλοί συνάδελφοι του Κάρτερ δεν διστάζουν να καρφώσουν στον σταυρό την Γκουίνεθ, κρίνοντας ότι το κύμα αντιπάθειας που ξεσήκωσε γιγαντώθηκε όταν άρχισε να εκμεταλλεύεται τη φήμη της για να μετατρέψει το όνομά της σε πολυκατάστημα, παριστάνοντας την γκουρού επί ζητημάτων μόδας, εκδίδοντας βιβλία μαγειρικής κ.λπ.



Μια ηθοποιός που κάποτε ήταν τόσο πειστική και ταλαντούχα ώστε να κερδίσει Χρυσή Σφαίρα και Οσκαρ (για τον ρόλο της στον «Ερωτευμένο Σαίξπηρ», το 1998) θέλησε να υπερβεί το επάγγελμά της, να θυσιάσει το όποιο ανθρώπινο προφίλ της και να ζήσει σαν πραγματική γαλαζοαίματη. Ακόμη και το γεγονός ότι βάφτισε την κόρη της Μήλο (Apple) χρεώνεται ως καταφανής απόδειξη της ιδιόρρυθμης υπεροψίας της, ενώ η ίδια συχνά αναρωτιέται τι πήγε στραβά, πού ακριβώς έχασε την επαφή με τις μάζες των πάλαι ποτέ θαυμαστών της. Η έννοια της ύβρεως ίσως δεν αγγίζει καν τις πύλες του γυάλινου κλουβιού που έχτισε γύρω της.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης