Οι Ελληνες πουλάνε μούσι στον πλανήτη!

Οι Ελληνες πουλάνε μούσι στον πλανήτη!

Τι συμβαίνει όταν κάποιοι εκπρόσωποι της ελληνικής μόδας -και δη του μόντελινγκ-αποφασίζουν να ακολουθήσουν τις παγκόσμιες τάσεις και να μείνουν αξύριστοι; Κλέβουν τις εντυπώσεις, διακρίνονται στο εξωτερικό και κάνουν διεθνή καριέρα... 

Οι Ελληνες πουλάνε μούσι στον πλανήτη!
Οταν κάποιοι από τους Ελληνες εκπροσώπους του μόντελινγκ αποφάσιζαν να αλλάξουν το look τους αφήνοντας μούσι, σίγουρα δεν φαντάζονταν πως αυτή τους η μεταμόρφωση θα γινόταν η αιτία που θα τους οδηγούσε στις πασαρέλες των μεγαλύτερων οίκων του εξωτερικού και στα εξώφυλλα των πιο γνωστών περιοδικών μόδας του πλανήτη. Το look με τα μακριά μούσια είναι μια τάση που συνάδει απόλυτα με το αρρενωπό πρότυπο που λανσάρουν τα τρία τελευταία χρόνια τα περιοδικά στον χώρο της μόδας. Μια τάση που ακολούθησαν με μεγάλη επιτυχία μοντέλα όπως ο Παρασκευάς Μπουμπούρακας, ο Γιώργος Καράβας, ο Δημήτρης Αλεξάνδρου και ο Παναγιώτης Σιμόπουλος, οι οποίοι είδαν τα πρόσωπά τους να φιγουράρουν σε παγκόσμιες καμπάνιες γνωστών οίκων, να πρωταγωνιστούν σε βιντεοκλίπ διάσημων καλλιτεχνών και να αποθεώνονται στα πιο σημαντικά fashion shows. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο πως όταν ο Παρασκευάς Μπουμπούρακας αποφάσισε να αφήσει μούσι είδε την καριέρα του να απογειώνεται με ιλιγγιώδη ταχύτητα, με τα ιταλικά fashion blogs να τον χαρακτηρίζουν «πρίγκιπα της πασαρέλας» και τον ίδιο να εμφανίζεται σε δεκάδες fashion shows σε Μιλάνο και Παρίσι.

Ανάλογη επιτυχία είχε και ο Γιώργος Καράβας, ο οποίος από τη στιγμή που αποφάσισε να αφήσει μούσι είδε τον εαυτό του να πρωταγωνιστεί στην παγκόσμια καμπάνια του Hermès, να συμμετέχει στα fashion shows του ακριβοθώρητου οίκου αλλά και να συνεργάζεται με πολλά ακόμη διάσημα ονόματα στα τέσσερα σημεία του πλανήτη: «Η αλήθεια είναι ότι με το μούσι δουλεύω πολύ περισσότερο από πριν - ίσως επειδή αποτελεί ένα στοιχείο αρρενωπότητας που συμβαδίζει με τις τάσεις της παγκόσμιας μόδας», λέει το μοντέλο.

Παρόμοια άποψη έχει και ο Δημήτρης Αλεξάνδρου που από την ημέρα που αποφάσισε να μην ξαναπιάσει ξυριστική μηχανή στα χέρια του μεταμορφώθηκε από μοντέλο εγχώριας εμβέλειας σε αντίστοιχο διεθνών προδιαγραφών: «Η αλήθεια είναι ότι στο εξωτερικό πουλάει πολύ το πρότυπο του μοντέλου με τις σωστές αναλογίες και τη μεσογειακή ομορφιά. Οσον αφορά τώρα εμάς, έτυχε τέσσερις-πέντε άνθρωποι να τη δούμε αλλιώς και είπαμε να ασχημύνουμε αφήνοντας μούσια. Ωστόσο αυτό το look το πουλάμε καλά, με αποτέλεσμα να έχει και επιτυχία».

Κάνουν τα μούσια το μοντέλο;
Κλείσιμο
Η μεγάλη επιτυχία των παραπάνω προσώπων στο εξωτερικό σχετίζεται άραγε με τον παράγοντα τύχη ή με την ικανότητά τους να αφομοιώνουν καλύτερα από άλλους μια διεθνή τάση μόδας; Η ιδιοκτήτρια του πρακτορείου Vn models Βάσω Μπανιά εξηγεί: «Δεν θεωρώ ότι η επιτυχία που σημειώνουν τα μοντέλα από την Ελλάδα στο εξωτερικό είναι τυχαία. Ολος ο κόσμος προσπαθεί να προσεγγίσει το αρχαίο ελληνικό πρότυπο. Το μούσι στους άνδρες σε συνδυασμό με ένα ωραίο γυμνασμένο σώμα είναι ένα πρότυπο το οποίο αυτή τη στιγμή πουλάει τρελά στο εξωτερικό.

Οι Ελληνες λοιπόν, εφόσον διαθέτουν αυτό το look, το προβάλλουν με μία παραπάνω άνεση και επιτυχία». Ανάλογη άποψη έχει και η Κλεοπάτρα Φαρρή του Ace models, που εκπροσωπεί τον Παναγιώτη Σιμόπουλο, πρωταγωνιστή σε βιντεοκλίπ της Lana Del Ray: «Το αξύριστο look είναι μία παγκόσμια τάση των τελευταίων ετών την οποία υιοθέτησαν οι περισσότεροι σχεδιαστές του πλανήτη. Για καλή μας τύχη, αυτή η τάση ταίριαζε σε πολλά μοντέλα από την Ελλάδα». Ωστόσο, το αξύριστο look που έκανε παγκοσμίως γνωστά πολλά μοντέλα από την Ελλάδα δεν αρέσει σε κάποιους, οι οποίοι επιθυμούν την επαναφορά του clean look: «Ξαφνικά, ολόκληρη η Ευρώπη κυκλοφορεί με μούσια. Εγώ προσωπικά ευελπιστώ να ξαναγυρίσουμε στο ξυρισμένο look διότι βαρέθηκα να βλέπω μούσια παντού.

Το ότι κάποιοι Ελληνες με μούσια συμμετέχουν σε παγκόσμιες καμπάνιες το θεωρώ εντελώς συμπωματικό. Σίγουρα τα συγκεκριμένα παιδιά είναι πολύ καλά μοντέλα και θα γνώριζαν επιτυχία με ή χωρίς μούσι. Σε λίγο καιρό το συγκεκριμένο look θα θεωρείται passé αφού πολλοί casting directors δείχνουν να το εγκαταλείπουν. Μάλιστα, στο τελευταίο show της Hermès το μόνο μοντέλο που είχε μούσια ήταν ο Γιώργος Καράβας κι αυτό επειδή στην καμπάνια του οίκου έχει φωτογραφηθεί με μούσια», λέει ο Ελιο Αλνέτι από το πρακτορείο X-Ray. Ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης και η άποψη της Ελενας Χριστοπούλου του πρακτορείου Agencia: «Είναι λάθος να θεωρούμε πως αν είσαι Ελληνας με μούσι θα σαρώσεις στον χώρο της μόδας. Τα συγκεκριμένα παιδιά θα πήγαιναν ούτως ή άλλως καλά, διότι διαθέτουν όλο το πακέτο που απαιτείται για διεθνή καριέρα στο μόντελινγκ. Σε κάθε casting πηγαίνουν τουλάχιστον 200 άτομα με μούσια απ’ ολόκληρο τον πλανήτη. Στην πασαρέλα όμως θα περπατήσει αυτός που διαθέτει, πέρα από το αξύριστο look, σωστό σωματότυπο και στυλ. Το μόντελινγκ δεν είναι τρίχες...».


Γιώργος Καράβας
Από τη στιγμή που αποφάσισε να αφήσει μούσι είδε τον εαυτό του να πρωταγωνιστεί στην παγκόσμια καμπάνια του Hermès




Παρασκευάς Μπουμπούρακας
Αποφάσισε να αφήσει μούσι και είδε την καριέρα του να απογειώνεται με ιλιγγιώδη ταχύτητα, με τα ιταλικά fashion blogs να τον χαρακτηρίζουν «πρίγκιπα της πασαρέλας»





Παναγιώτης Σιμόπουλος
Με το αξύριστο look και την αρρενωπή του εμφάνιση κατάφερε να πρωταγωνιστήσει σε βιντεοκλίπ της Lana Del Ray





Δημήτρης Αλεξάνδρου
Από την ημέρα που αποφάσισε να μην ξαναπιάσει ξυριστική μηχανή στα χέρια του,μεταμορφώθηκε από μοντέλο εγχώριας εμβέλειας σε αντίστοιχο διεθνών προδιαγραφών



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης