«Ο Calvin Klein θέλει να χρεοκοπήσει;» - Στο στόχαστρο για την καμπάνια με τα plus size μοντέλα

«Ο Calvin Klein θέλει να χρεοκοπήσει;» - Στο στόχαστρο για την καμπάνια με τα plus size μοντέλα

Πολλοί είναι εκείνοι που «απειλούν» μέσα από το Twitter ότι δεν θα αγοράσουν ξανά προϊόν της εταιρείας

Calvin_Klein1
Μετά από μια σειρά εταιρειών, όπως η Bud Light, η Adidas και η Target, ήρθε η σειρά της Calvin Klein να δεχθεί έντονα πυρά στα social media για μία καμπάνια στην οποία είχε χρησιμοποιήσει plus size μοντέλα.

Πρόσφατα έκανε τον γύρο του διαδικτύου μια φωτογραφία από παλαιότερη καμπάνια για το Pride, που δείχνει έναν τρανς άνδρα και μια γυναίκα plus-size που φορούν εσώρουχα Calvin Klein.

Στην εν λόγω φωτογραφία βλέπουμε έναν μαύρο τρανς άνδρα να στέκεται με τα πόδια σταυρωμένα και να φορά ένα αθλητικό σουτιέν χρώματος σκούρου γκρι, ένα σλιπ και ένα τζιν παντελόνι. Η γυναίκα στο πλευρό του είναι λευκή και φοράει ένα μπλε αθλητικό σουτιέν και ασορτί εσώρουχα, καθώς χαλαρώνει σε μια καρέκλα. Tα μοντέλα της φωτογράφισης που πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο του 2022 ονομάζονται Jamilla και
Bappie και είναι ζευγάρι. 

Η συγκεκριμένη αφίσα δέχθηκε έντονη κριτική στο Twitter. 

«Έλον Μασκ παρακαλώ αγόρασε και σώσε τον Calvin Klein», «Δεν θα αγοράσω ποτέ ξανά άλλο αντικείμενο @CalvinKlein ποτέ. Και θα πετάξω όλα τα σκ...», «Η Calvin Klein ζηλεύει τις πωλήσεις της Bud Light», είναι μερικά από τα σχόλια.

Τα αρνητικά σχόλια συνεχίστηκαν: «Η Calvin Klein είναι μια εταιρεία που θέλει να σταματήσει να βγάζει χρήματα», «Δεν είμαι σίγουρος γιατί πρέπει να φτάσουν τόσο χαμηλά μόνο και μόνο για να επιβάλουν μια ιδεολογία που οι περισσότεροι δεν θέλουν καν», «Τα στελέχη είναι trans και εκμεταλλεύονται τη θέση τους. Το μόνο άλλο πράγμα που μπορώ να σκεφτώ»,« Για όνομα του Θεού... τώρα πρέπει να πετάξω όλα τα εσώρουχά μου».

Δείτε μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά tweets
Κλείσιμο


Κάποιοι μάλιστα θυμήθηκαν το εμβληματικό διαφημιστικό σποτ του 1992 με την Κέιτ Μος να ποζάρει τόπλες στο πλευρό του Μαρκ Γουόλμπεργκ τονίζοντας ότι εκείνη η διαφήμιση είναι κλάσεις ανώτερη από αυτή του σήμερα.



Η Κέιτ Μος ένιωθε άβολα και αμήχανα
Πολλά χρόνια αργότερα, η Κέιτ Μος είχε μιλήσει ανοιχτά για το πώς ένιωθε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων για την καμπάνια του Calvin Klein.

«Έπαθα νευρικό κλονισμό όταν ήμουν 18 χρονών και έπρεπε να δουλέψω με τον Μάρκ Γουόλμπεργκ και τον Χέρμπ Ρίτς (σ.σ. Για την γνωστή καμπάνια του Calvin Klein που την καθιέρωσε). Αισθανόμουν πραγματικά άσχημα να καβαλάω αυτό τον τουμπανιασμένο τύπο. Δεν μου άρεσε καθόλου. Τις επόμενες δυο εβδομάδες δεν μπορούσα να σηκωθώ από το κρεβάτι. Νόμιζα ότι θα πέθαινα».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης