Μητσοτάκης: Η ηλεκτροκίνηση ουσιαστικός αναπτυξιακός βραχίονας για το μέλλον

NDK0022

Το πρόγραμμα της για την ηλεκτροκίνηση παρουσίασε η ΝΔ -Δείτε την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

Την πρότασή της για την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα παρουσίασε η Νέα Δημοκρατία στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Βασικός άξονας του σχεδίου της Ν.Δ., είναι:

- η μείωση του συντελεστή του ΦΠΑ από το 24% στο 13% στην αγορά του ηλεκτρικού αυτοκινήτου
- η θέσπιση κυκλοφοριακών προνομίων ως κινητρο για τη χρήση ηλεκτροκίνητων οχημάτων
- η αντικατάσταση των παλαιών κρατικών οχημάτων με ηλεκτρικά
- η αντικατάσταση των παλαιών αστικών λεωφορείων με ηλεκτρικά
- η παροχή κινήτρων για την κατασκευή ηλεκτρτικών οχημάτων και παρελκομένων στην Ελλάδα
- η «καθαρή» ηλεκτροκίνηση από ΑΠΕ στην υπηρεσία του τουρισμού.

Μετά την παρουσίαση του προγράμματος, τον λόγο έλαβε ο Κυριάκος Μητσοτάκης ο οποίος δήλωσε ότι η συγκεκριμένη παρουσίαση έρχεται από το μέλλον, μόνο που το μέλλον είναι εδώ και είναι το παρόν.

Συμπλήρωσε μάλιστα ότι αγανακτεί «που στην Ελλάδα συνεχίζουμε να ασχολούμαστε μόνο με προβλήματα του περασμένου αιώνα», ενώ εξέφρασε και την ανησυχία του ότι η Ελλάδα μπορεί να χάσει το τρένο της «τεχνολογικής επανάστασης».
 
Νέα Δημοκρατία live stream
 

Η ομιλία του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας στην παρουσίαση του Προγράμματος


Αγαπητή Αλεξάνδρα,
κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
κυρίες και κύριοι,

Καταρχάς, νομίζω ότι αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στην ομάδα προγράμματος της Νέας Δημοκρατίας με επικεφαλής την Αλεξάνδρα Σδούκου, η οποία σε συνεργασία με τον Τομέα Περιβάλλοντος και Ενέργειας, μας παρουσίασαν σήμερα ένα πραγματικά τολμηρό, αλλά και συνεκτικό σχέδιο για το πως μπορεί να γίνει πράξη στη χώρα μας η ηλεκτροκίνηση.

Επιτρέψτε μου να ξεκινήσω λέγοντάς σας ότι η σημερινή παρουσίαση σε αυτόν τον εξαιρετικά όμορφο χώρο έρχεται από το μέλλον. Μόνο που το μέλλον για το οποίο σας μιλήσαμε σήμερα είναι ένα μέλλον το οποίο είναι ήδη εδώ. Το μέλλον είναι ήδη το παρόν. Είδαμε από τα πολλά παραδείγματα τα οποία παρουσίασε η Αλεξάνδρα για το πως αντιμετωπίζουν άλλες χώρες -πολλές από τις οποίες είναι και φτωχότερες από την Ελλάδα- τα ζητήματα που αφορούν στην ηλεκτροκίνηση. Και πρέπει να σας πω ότι αγανακτώ συχνά, ως πολιτικός, από το γεγονός ότι στην Ελλάδα επιμένουμε να συζητάμε για προβλήματα του περασμένου αιώνα. Να μην βλέπουμε την τεράστια τεχνολογική πρόοδο η οποία συντελείται αυτή τη στιγμή που μιλάμε. Να μην βλέπουμε τις μεγάλες προκλήσεις, τις μεγάλες ευκαιρίες, αλλά και τον πολύ μεγάλο κίνδυνο, η χώρα μας να βρεθεί στη δεύτερη ή στην τρίτη ταχύτητα αυτής της πολύ μεγάλης τεχνολογικής επανάστασης η οποία συντελείται σήμερα. Αυτό δεν είναι κάτι το οποίο αφορά το αύριο, είναι κάτι το οποίο αφορά το σήμερα.     

NDK0017


Το 2007, ανέλαβα Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος του Ελληνικού Κοινοβουλίου και θυμάμαι ότι η ανάληψη των καθηκόντων μου συνέπεσε τότε με τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Ηλεία. Ήταν οι πρώτες μεγάλες φωτιές τις οποίες είχαμε και ήταν η πρώτη φορά που η ελληνική κοινή γνώμη ευαισθητοποιήθηκε για τα μεγάλα ζητήματα της κλιματικής αλλαγής. Θυμάμαι τότε ότι στην Επιτροπή Περιβάλλοντος κάναμε μια πολύ ουσιαστική δουλειά. Καταθέσαμε σχετικά πορίσματα για το πως η χώρα μας έπρεπε να αναλάβει πρωτοβουλίες αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής.

Βρισκόμαστε μια δεκαετία μετά και ακόμη πολύ λίγα πράγματα έχουν γίνει στη χώρα μας σε αυτόν τον τομέα, παρ’ ότι στην Ευρώπη έχει συντελεστεί σημαντική πρόοδος. Μετά την επίτευξη της Συμφωνίας των Παρισίων, πριν από 3 χρόνια, η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει θέσει εξαιρετικά φιλόδοξους στόχους για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής: τον περιορισμό των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου κατά 40% μέχρι το 2030. Η Ευρωπαϊκή Ένωση φιλοδοξεί να είναι στην πρώτη γραμμή αυτής της παγκόσμιας προσπάθειας για να αντιμετωπιστεί -κατά την άποψη μου-  η μεγαλύτερη απειλή την οποία αντιμετωπίζουμε εμείς και τα παιδιά μας για το ίδιο μας το μέλλον, για τη βιωσιμότητα του πλανήτη μας.

Δεν χρειάζεται να σας μιλήσω για τις δραματικές επιπτώσεις που μπορεί να έχει η κλιματική αλλαγή. Ειδικά για την πατρίδα μας, ξέρουμε πολύ καλά ότι η Ανατολική Μεσόγειος θα χτυπηθεί ιδιαίτερα από αυτήν. Αυτό σημαίνει πιο έντονα καιρικά φαινόμενα, αύξηση της στάθμης της θάλασσας, με ενδεχομένως καταστροφικές επιπτώσεις. Αυτά θα γίνουν εάν συνολικά ως πλανήτης δεν αντιμετωπίσουμε την πρόκληση της κλιματικής αλλαγής.  

Και βέβαια, το θέμα των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα συνδέεται με την ηλεκτροκίνηση. Γι αυτό και η ηλεκτροκίνηση αποκτά η ίδια τόσο πολύ μεγάλη σημασία για την αντιμετώπιση του προβλήματος της κλιματικής αλλαγής και τη μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα.

NDK0018


Ο Πρόεδρος Ομπάμα είχε πει, αναφερόμενος στην κλιματική αλλαγή, ότι η δική μας γενιά είναι η πρώτη γενιά η οποία βιώνει τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και η τελευταία γενιά η οποία θα μπορέσει να κάνει κάτι ουσιαστικό για να την αναστρέψει. Αυτή είναι μια πραγματικότητα. Κατά συνέπεια, πρέπει και εμείς, στον βαθμό που μπορούμε, να συμμετέχουμε σε αυτήν την συνολική ευρωπαϊκή και παγκόσμια προσπάθεια για τον περιορισμό των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου. Μέσα από τη συνυπογραφή δεσμευτικών στόχων τους οποίους έχουμε θέσει ως χώρα και βέβαια και μέσα από την δική μας συμμετοχή στην μείωση των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου που προέρχονται από τις μεταφορές.

Αυτό μας φέρνει και στο αντικείμενο της σημερινής παρουσίασης: πως θα μπορέσουμε να προωθήσουμε επιθετικά την ηλεκτροκίνηση. Αναφέρθηκε σε αυτό εμπεριστατωμένα η Αλεξάνδρα Σδούκου. Θα πω μόνο ότι τέτοιες πολιτικές που χρειάζονται βάθος χρόνου για να εφαρμοστούν, απαιτούν όχι απλά ένα στρατηγικό σχέδιο και έναν κεντρικό συντονισμό σε επίπεδο κορυφής, αλλά και τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων. Της αγοράς, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και φυσικά των ίδιων των πολιτών. Πιστεύω ότι αυτό το οποίο σας παρουσιάσαμε σήμερα είναι ένα τέτοιο ολιστικό συγκροτημένο σχέδιο το οποίο καλύπτει όλες τις πτυχές για το πως μπορούμε να θέσουμε φιλόδοξους στόχους για τη διείσδυση της ηλεκτροκίνησης. Και βέβαια όχι απλά να περιοριστούμε στο να θέσουμε τους στόχους, αλλά και να τους πετύχουμε.

Μας ενδιαφέρει η ηλεκτροκίνηση για 3 βασικούς λόγους. Ο πρώτος είναι ο προφανής: Σας μίλησα ήδη γι’ αυτόν, για το πως θα μπορέσουμε να μειώσουμε τις εκπομπές των αερίων του θερμοκηπίου. Είναι κάτι αρκετά προφανές, δεν χρειάζεται περισσότερη επεξήγηση. Ο δεύτερος έχει να κάνει με την βελτίωση της ποιότητας ζωής της πόλης. Όταν μιλάμε για ηλεκτρικά οχήματα δεν μιλάμε μόνο για το διοξείδιο του άνθρακα το οποίο δεν το αντιλαμβανόμαστε. Μιλάμε και για τη ρύπανση η οποία προέρχεται από τα σωματίδια τα οποία  εκλύονται από την καύση των κινητήρων εσωτερικής καύσης που είναι ένα σημαντικό ζήτημα και αφορά την ίδια την ποιότητα ζωής στην πόλη. Σε αυτή συμπεριλαμβάνεται φυσικά και ο θόρυβος που τα παραδοσιακά αυτοκίνητα προκαλούν. Ο τρίτος λόγος που μας ενδιαφέρει πολύ η ηλεκτροκίνηση είναι διότι μπορεί να δράσει ως ένας ουσιαστικός αναπτυξιακός βραχίονας για το μέλλον. Να δημιουργήσει περισσότερες δουλειές απ’ ότι θα καταστρέψει.

Αναφέρθηκε η Αλεξάνδρα στη σημασία την οποία αποδίδουμε στη συμμετοχή της αγοράς στη δημιουργία μιας σωστής υποδομής φορτιστών για να μπορούν να φορτίζονται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Στο πως τα συνεργεία θα μετεξελιχθούν ώστε να μπορούν να καλύπτουν τις ανάγκες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Για το πως, ενδεχομένως, θα δημιουργηθούν καινούργιες πλατφόρμες λογισμικού που θα έρθουν να ενταχθούν σε αυτήν την εφοδιαστική αλυσίδα που θα έχει να κάνει με την κατασκευή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ειδικά σε μια εποχή όπου το ίδιο το μέλλον του αυτοκινήτου σε 5-10 χρόνια θα είναι τελείως διαφορετικό. Τα αυτοκίνητα μετατρέπονται σε πλατφόρμες λογισμικού σε ρόδες. Τα, δε, αυτοκινούμενα αυτοκίνητα, τα self driving cars, είναι μια πραγματικότητα, είναι ήδη εδώ. Αυτό το οποίο δεν γνωρίζουμε είναι με πόση ταχύτητα θα μπουν στην ευρωπαϊκή και την ελληνική αγορά. Αλλά είναι βέβαιο ότι αυτοκινούμενα αυτοκίνητα, θα δούμε, και θα τα δούμε σχετικά σύντομα. Αλλά τα αυτοκινούμενα ακολουθούν μια τελείως διαφορετική φιλοσοφία και αλλάζουν και το μοντέλο ιδιοκτησίας του αυτοκινήτου. Πάμε από ένα μοντέλο στο οποίο τα αυτοκίνητα μας άνηκαν, σε ένα μοντέλο που θα δίνει έμφαση στη χρήση του αυτοκινήτου. Ενδεχομένως με πολύ λιγότερα αυτοκίνητα τα οποία θα κυκλοφορούν για πολύ περισσότερες ώρες. Και αυτό φυσικά με σημαντικές συνέπειες και για την ίδια την βιομηχανία του αυτοκινήτου για το πόσα αυτοκίνητα θα πωλούνται στην Ελλάδα.
NDK0020


Όλα αυτά είναι τάσεις οι οποίες απλά δεν ξέρουμε πόσο γρήγορα θα έρθουν στην Ελλάδα. Αλλά είναι βέβαιο ότι το ρολόι του χρόνου δεν πρόκειται να γυρίσει πίσω και η φορά των πραγμάτων δεν πρόκειται να αλλάξει. Γι’ αυτό λοιπόν, γι’ αυτούς τους 3 βασικούς λόγους, μας ενδιαφέρει ως Νέα Δημοκρατία, να προτάξουμε μια τολμηρή στρατηγική όσον αφορά στην ηλεκτροκίνηση, η οποία θα συμπεριλαμβάνει, όπως ανέφερε και η Αλεξάνδρα, ένα φορολογικό πλαίσιο κινήτρων  για τους ιδιώτες, για τους εταιρικούς χρήστες, για τα ταξί, αλλά και ένα συνεκτικό σχέδιο για το πως θα μπορέσουμε να δημιουργήσουμε μια σωστή, μια συγκροτημένη υποδομή για να μπορούμε να φορτίζουμε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Και βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε το πολύ πλούσιο ερευνητικό δυναμικό το οποίο έχουμε στα πανεπιστήμια μας και το οποίο πρέπει να το υποστηρίξουμε και να το ενθαρρύνουμε να επενδύσει περισσότερο σε αυτόν τον κρίσιμο τομέα, ώστε και αυτό να είναι ωφελημένο από αυτή την συνολική στρατηγική.

Αλλά πολύ μεγάλη σημασία αποδίδω και στο τελευταίο μέτρο το οποίο παρουσίασε η Αλεξάνδρα και αφορά τον τρόπο με τον οποίον η ηλεκτροκίνηση μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα του τουριστικού μας προϊόντος, ειδικά στα μικρά νησιά. Θα υποδεχθώ με πολύ μεγάλο ενθουσιασμό τον πρώτο δήμαρχο -προφανώς μπορεί να είναι δήμαρχος ενός μικρού νησιού- ο οποίος θα έρθει να μου πει ότι “εγώ θέλω στο νησί μου σε κάποια χρόνια να κυκλοφορούν μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα”. Θα είναι μια τολμηρή καινοτομία για την Τοπική Αυτοδιοίκηση, για τα νησιά μας. Θα μας βάλει και εμάς στην πρώτη γραμμή μιας πιο τολμηρής προσέγγισης για το πως η ηλεκτροκίνηση μπορεί να βοηθήσει στη βιωσιμότητα και στον τελικό στόχο τον οποίο έχουμε για μηδενικές εκπομπές ρύπων, ξεκινώντας από τα πιο μικρά νησιά.

Κλείνω, λέγοντας ότι εμείς ως Νέα Δημοκρατία εκτός από τα ζητήματα τα οποία αφορούν την καθημερινότητα των πολιτών ενδιαφερόμαστε και για τα ζητήματα τα οποία έρχονται από το μέλλον. Διότι έχουμε υποχρέωση να εκπαιδεύσουμε την ελληνική κοινωνία και  να της μιλήσουμε για τις μεγάλες προκλήσεις και τις μεγάλες ευκαιρίες οι οποίες ανοίγονται μπροστά μας. Είμαστε πάντα ένας λαός δημιουργικός και καινοτόμος. Και σε καμία περίπτωση δεν έχουμε την πολυτέλεια να είμαστε ουραγοί στις συγκλονιστικές τεχνολογικές εξελίξεις οι οποίες ήδη αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο δουλεύουμε. Αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο  ζούμε, αλλάζουν τον ίδιο τον τρόπο με τον οποίον είναι οργανωμένες οι κοινωνίες μας. Η Νέα Δημοκρατία θα είναι πάντα μπροστά με καινοτόμες, τολμηρές, και ρεαλιστικές προτάσεις και ζητούμε από εσάς - επειδή σήμερα έχω τη χαρά να μιλώ και σε ένα εξειδικευμένο κοινό ανθρώπων οι οποίοι έχουν άποψη για τα ζητήματα αυτά, αλλά πιστεύω και συμφέρον να εμπλακούν σε αυτή τη συνολική προσπάθεια την οποία κάνουμε- να είναι αρωγοί σε αυτή την προσπάθειά μας. Έχουμε ήδη κάνει έναν πολύ εκτενή διάλογο με όλους τους φορείς της αγοράς για να καταλήξουμε σε αυτή την πρόταση. Είμαι σίγουρος ότι επιδέχεται και άλλης βελτίωσης αλλά θέλω να είστε αρωγοί, όχι μόνο στην κατάρτιση του σχεδίου, αλλά και την υλοποίησή της, Έτσι ώστε όλα αυτά τα οποία σήμερα μπορεί σε κάποιους να φαντάζουν ή να μοιάζουν με επιστημονική φαντασία, να γίνουν πραγματικότητα και στη χώρα μας. Γιατί ναι, μπορούμε και αξίζουμε καλύτερα.




ΣΧΟΛΙΑ (44)

Μπράβο ΚΥΡΙΆΚΟ!!!

Ρίξε κι άλλες φάπες στους αριστερούς φασίστες και στους ΝΑΖΊ δολοφόνους το της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ. Από εμένα έχεις εξασφαλίσμενα τουλάχιστον 10 φρέσκα ΨΗΦΑΛΑΚΙΑ. Όταν ΛΈΩ φρέσκα, εννοώ ΟΛΌΦΡΕΣΚΑ!!!! ΠΟΥ ΝΑ ΧΤΥΠΙΕΣΤΕ ΑΠΌ ΚΆΤΩ ΦΑΣΊΣΤΕΣ.... ΟΛΌΦΡΕΣΚΑ ΛΕΜΕΕΕΕ.

George

Σε μια άλλη χώρα με τον μισό πληθυσμό της Ελλάδας και χωρίς δική της αυτοκινητοβιομηχανία, τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα έχουν ξεπεράσει ήδη το 50% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων. Ναι, στη Νορβηγία, η οποία είναι και πετρελαιοπαραγωγός χώρα. Αρκετές άλλες χώρες ακολουθούν κατά πόδας. Κάποιοι απλώς ανακαλύπτουν όψιμα την σημερινή πραγματικότητα και προσπαθούν να την πουλήσουν στους ιθαγενείς σαν το μέλλον που "θα μας φέρουν" αν τους ψηφίσουμε, ενώ στην πραγματικότητα δεν θα προσφέρεται άλλη εναλλακτική πραγματικότητα στην αγορά σε μερικά χρόνια παρά μόνο αυτή.

Όχι άλλο Μητσοτακέικο.

Η αποχή απο τις εκλογές θα ξεπεράσει κάθε προηγούμενο.

Νικος

τον ψιλοπάω τον κούλη αλλά η ηλεκτροκίνηση στην ελλάδα είναι ψιλομούφα. οι μεγάλες ανηφόρες σημαίνουν μικρή εμβέλεια.

@

ευτυχως εχουμε και μεγαλες κατηφορες! Τι αλλο θα ακουσουμε!!

Εσείς στην ΝΔ πρώτα δώστε τα 220.000.000 ευρώ που χρωστάτε

Λiγn υπομovή εσείς οι γαλάζιoι μιζαδόρoι. Τώρα μας σώζουv οι μαδoύρoι... σε κάvα χρόvo θα μας σώσετε εσείς, ξαvά!

Ωχ

Μάγκες καταλάβατε.. οτιδήποτε σε κινητήρα εσωτερικής καύσης θα το ρημάξουν στη φορολογία και χωρις ενοχές κιόλας

Παλιοσειρά.!

Ναί, αλλά θα δίνουν με επιδότηση όλα τα ηλεκτρικά συστήματα της SIEMENS.

??

Πόσες ακόμα μπαρούφες θα ακούσουμε;;

2 ΜΚΟ

1) Solidarity now 2) Action aid

Νικολάς Μ.

Τι έκανε ο Τσίπρας στο Παρίσι σε μυστική συνάντηση με τον Ρότσιλντ οεο? Μήπως πήγε να κανονίσουνε τις μίζες? λέω μήπως? για την δουλειά που του ανέθεσε για το χρέος? αλλιώς γιατί δεν την ανακοίνωσε επίσημα την συνάντηση? εντάξει πολύ μυαλό δεν θέλει να καταλάβεις, το πήρε το μπαξίσι ο τσιπράκος. Έχει και έξοδα βέβαια ο άνθρωπος δεν λέω. Έχει να πάρει στην περιστέρα ακριβό συνολάκι μιας και έχουνε αλλάξει τα γούστα της, έχει να πληρώσει τα ιδιωτικά σχολεία για τα παιδιά, έχει διάφορα, εντάξει ευτυχώς κάνει διακοπές τσάμπα στην βιλάρα με την ιδιωτική παραλία (τσάμπα τρόπος του λέγειν, γιατί με εκείνο τον επιχειρηματία τα βρίσκουν αλλιώς) Τι νομίζατε ρε, θα καταδεχόταν ο τσιπράκος να πάρει λεφτά από τα κεφάλαια για τους μετανάστες? αυτά είναι για τους υπουργίσκους και για τα κατώτερα στελέχη.

ΜΥΡΜΙΔΟΝΑΣ

όπως πάντα επίκαιρος και σκύβει πάνω στα άμεσα και μεγάλα προβλήματα της χώρας ο Κούλης. Ρε πού τον βρήκατε;

Αχιλλέας

ΜΥΡΜΙΔΟΝΑ μου 3η χώρα σε καρκίνους λόγω ατμοσφαιρικής ρύπανσης η Ελλαδίτσα, σου λέει κάτι? Όχι μωρέ αυτά δεν είναι προβλήματα, εδώ έχουμε να λύσουμε ζητήματα του εμφυλίου ακόμα έτσι? ΜΥΡΜΙΔΟΟΟΟΟΝΑ ΜΟΥ ΕΣΥ!!! ΠΕΡΗΦΑΝΕ ΑΡΙΣΤΕΡΕ.

trollbuster

Η ηλεκτροκινηση δεν ειναι θεμα; Η ρυπανση δεν ειναι προβλημα; Επιτελους ξεκοληστε! Ειμαστε στο 2018... Αυτη η ταλαιπωρη χωρα πρεπει να παει μπροστα. Η υπολοιπη ευρωπη τρεχει και εμεις χαζευουμε τα παπουτσια μας οπως ο Τσιπρας στις δημοσιες εμφανισεις του..

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

4643711

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας θίγει την παθογένεια του συστήματος, η οποία εξελίσσεται ως άκρως επικίνδυνος διαβρωτικός μηχανισμός του κανόνα δικαίου, της αρχής της νομιμότητας και, εν τέλει, του Κράτους Δικαίου

orfanos1

Στην ομιλία του ο Γιώργος Ορφανός, δήλωσε αισιόδοξος «ότι η προσπάθεια του θα ευδοκιμήσει» και αναφερόμενος στα χρίσματα υποστήριξε ότι τα κομματικά όρια ξεπερνιούνται στην αυτοδιοίκηση

1963711-1

«Να μπει τέλος στη συστηματική εθνικοποίηση των επιτυχιών της Ευρώπης και στη «Βρυξελλοποίηση» των αποτυχιών της» υπογράμμισε ο εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής μιλώντας μαζί με τον Νίκο Βούτση σε εκδήλωση 

4620611

Το σύνθημα «Οι άνθρωποι πάνω από τα κέρδη» είναι η κόκκινη γραμμή, δήλωσε ο υπουργός Επικρατείας κατά την ομιλία του σε ανοικτή συνέλευση της Νομαρχιακής Επιτροπής Χρηματοπιστωτικού Τομέα του ΣΥΡΙΖΑ

27