Κεραμέως: Κοινοβουλευτικός εμπαιγμός σε ένα νομοσχέδιο "σκούπα" που αγγίζει όλο το εκπαιδευτικό φάσμα

Κεραμέως: Κοινοβουλευτικός εμπαιγμός σε ένα νομοσχέδιο "σκούπα" που αγγίζει όλο το εκπαιδευτικό φάσμα

«Να αποσυρθούν οι διατάξεις και να εισαχθούν με την κανονική διαδικασία» ζητά η τομεάρχης παιδείας της ΕΕ

Κεραμέως: Κοινοβουλευτικός εμπαιγμός σε ένα νομοσχέδιο "σκούπα" που αγγίζει όλο το εκπαιδευτικό φάσμα
Ανέβηκαν οι τόνοι σήμερα στη Βουλή
 από την τομεάρχη Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας
Νίκη Κεραμέως, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων, όπου συζητήθηκε το νομοσχέδιο «σκούπα» και για τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Κλείσιμο
Η Νίκη Κεραμέως, απευθυνόμενη στον υπουργό Παιδείας  Κώστα Γαβρόγλου
τόνισε: «Πρόκειται για ένα σχέδιο νόμου, αν μου επιτρέπετε τον όρο, «σκούπα». Αφορά και στις τρεις βαθμίδες εκπαίδευσης, Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια, Τριτοβάθμια, Ειδική Αγωγή και επίσης, Δια Βίου Μάθηση και τολμώ να πω, ότι αγγίζει τα περισσότερα από τα φάσματα της εκπαίδευσης. Αποτελείται από 30 άρθρα, αλλά επί της ουσίας οι ουσιαστικές ρυθμίσεις, εάν τις μετρήσετε είναι επάνω από 70, διότι έχετε ακολουθήσει μια τακτική, θα σας εξηγήσω κ. Υπουργέ, όπου εντός των ίδιων άρθρων υπάρχουν ρυθμίσεις, οι οποίες είναι τελείως διαφορετικών ζητημάτων και θα σας το εκθέσω εν συνεχεία με αποκορύφωμα το άρθρο 19, «Η Τριτοβάθμια Εκπαίδευση», η οποία έχει από τη μεταφορά μιας συλλογής που δωρίσθηκε στο Ελληνικό Δημόσιο το 1991, μέχρι μεταθέσεις εκπαιδευτικών και ένα σωρό άλλα ζητήματα.»
   
Συνεχίζοντας στα ζητήματα ουσίας του νομοσχεδίου, είπε χαρακτηριστικά: «Πρόκειται για ένα νομοθέτημα, το οποίο βρίθει αποσπασματικών ρυθμίσεων, ρυθμίσεων που αποδεικνύουν πως η ακολουθούμενη πολιτική και στον τομέα της Παιδείας, όπως και σε ολόκληρη την κυβερνητική πολιτική, προχωρά χωρίς σχέδιο, χωρίς μακροπρόθεσμη στόχευση, χωρίς πρότερη διερεύνηση αναγκών, χωρίς μελέτη επιπτώσεων, χωρίς έλεγχο προϋποθέσεων υλοποίησης, αλλά και με υπερσυγκέντρωση αρμοδιοτήτων στο πρόσωπο του ενός Υπουργού και υπονόμευση της αυτονομίας των σχολικών μονάδων. Ένα νομοσχέδιο το οποίο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως λίθοι, πλίνθοι και κέραμοι ατάκτως ερριμμένα. Εμβαλωματικού τύπου ρυθμίσεις, με πρόδηλο στόχο την ικανοποίηση μικροπολιτικών αναγκών, οι οποίες σε πολλές περιπτώσεις φτάνουν στα όρια των φωτογραφικών διευθετήσεων.»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης