Μέτρα ή ημίμετρα;
Μέτρα ή ημίμετρα;
Όπως αποκάλυψε το «Πρώτο Θέμα» την Κυριακή, η Κυβέρνηση υποσχέθηκε στους
«αυτοκινητάδες» ότι θα πάρει μέτρα στήριξης για την πολύπαθη αγορά
αυτοκινήτου, μειώνοντας ποσοστιαία το ειδικό τέλος ταξινόμησης και
αυξάνοντας το όριο στην εφαρμογή του φόρου πολυτελείας.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, η Κυβέρνηση σκέφτεται η μείωση αυτή να
ξεκινήσει από τα 1.600 κ.εκ. και πάνω και πιο συγκεκριμένα να μειώσει
τον φόρο κατά 50% μέχρι τα 2λιτρα αυτοκίνητα και κατά 25 με 30% από τα
2λιτρα και πάνω.
Είναι σαφές πως, εφόσον αποφασιστεί η μείωση με αυτή τη μορφή, η
Κυβέρνηση αποτάσσει τα όσα λέει περί κοινωνικής ισότητας, πράσινης
ανάπτυξης, κλπ, προσβλέποντας μόνο στα χρήματα που θα βάλει στο ταμείο
της, αφού τα λεφτά από τα αυτοκίνητα, έρχονται πολύ περισσότερα όταν
πωλούνται 1.6άρια και πάνω.
Ελα όμως που τα αυτοκίνητα του… λαού, αλλά και τα πιο «πράσινα», είναι
μικρού κυβισμού, στα οποία η Κυβέρνηση προτίθεται να μην εφαρμόσει καμία
έκπτωση του φόρου…
Αν Κύριοι Παπακωνσταντίνου και Πλασκωβίτη θέλετε πραγματικά να βοηθήσετε
την πολύπαθη αγορά αυτοκινήτου και να είστε κοινωνικά δίκαιοι, θα
πρέπει τα μέτρα στήριξης, δηλαδή η μείωση του φόρου, να περιλαμβάνει ΟΛΑ
τα αυτοκίνητα, τόσο τα πολύ οικονομικά, όσο και τα ακριβά και η μείωση
αυτή να είναι ποσοστιαία όσο τα κυβικά ανεβαίνουν.
Βέβαια στα αυτοκίνητα μέχρι τα 1.600 κ.εκ. για να έχει ουσία η στήριξη
που θα δώσετε, θα πρέπει απλά να παγώσει το τέλος ταξινόμησης (στα
χιλιάρια είναι περίπου 300 ευρώ) και να εισπράττει το κράτος το ΦΠΑ, που
δεν είναι και λίγο στην αξία αγοράς ενός αυτοκινήτου.
Γι’ αυτό, καλό είναι πριν αποφασίσετε τα μέτρα στήριξης, να μελετήσετε
και να ρωτήσετε την αγορά αυτοκινήτου, γιατί πολύ φοβάμαι πως το
Υπουργείο Οικονομικών έχει σκοπό να πάρει μέτρα... στάχτη στα μάτια των
«αυτοκινητάδων» και των χιλιάδων εργαζομένων, οι οποίοι είναι πλέον
έτοιμοι να αντιδράσουν πολύ δυναμικά… Μακάρι να διαψευσθώ.
UPD:
4
ΣΧΟΛΙΑ
Όπως αποκάλυψε το «Πρώτο Θέμα» την Κυριακή, η Κυβέρνηση υποσχέθηκε στους «αυτοκινητάδες» ότι θα πάρει μέτρα στήριξης για την πολύπαθη αγορά αυτοκινήτου, μειώνοντας ποσοστιαία το ειδικό τέλος ταξινόμησης και αυξάνοντας το όριο στην εφαρμογή του φόρου πολυτελείας.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, η Κυβέρνηση σκέφτεται η μείωση αυτή να ξεκινήσει από τα 1.600 κ.εκ. και πάνω και πιο συγκεκριμένα να μειώσει τον φόρο κατά 50% μέχρι τα 2λιτρα αυτοκίνητα και κατά 25 με 30% από τα 2λιτρα και πάνω.
Είναι σαφές πως, εφόσον αποφασιστεί η μείωση με αυτή τη μορφή, η Κυβέρνηση αποτάσσει τα όσα λέει περί κοινωνικής ισότητας, πράσινης ανάπτυξης, κλπ, προσβλέποντας μόνο στα χρήματα που θα βάλει στο ταμείο της, αφού τα λεφτά από τα αυτοκίνητα, έρχονται πολύ περισσότερα όταν πωλούνται 1.6άρια και πάνω.
Ελα όμως που τα αυτοκίνητα του… λαού, αλλά και τα πιο «πράσινα», είναι μικρού κυβισμού, στα οποία η Κυβέρνηση προτίθεται να μην εφαρμόσει καμία έκπτωση του φόρου…
Αν Κύριοι Παπακωνσταντίνου και Πλασκωβίτη θέλετε πραγματικά να βοηθήσετε την πολύπαθη αγορά αυτοκινήτου και να είστε κοινωνικά δίκαιοι, θα πρέπει τα μέτρα στήριξης, δηλαδή η μείωση του φόρου, να περιλαμβάνει ΟΛΑ τα αυτοκίνητα, τόσο τα πολύ οικονομικά, όσο και τα ακριβά και η μείωση αυτή να είναι ποσοστιαία όσο τα κυβικά ανεβαίνουν.
Βέβαια στα αυτοκίνητα μέχρι τα 1.600 κ.εκ. για να έχει ουσία η στήριξη που θα δώσετε, θα πρέπει απλά να παγώσει το τέλος ταξινόμησης (στα χιλιάρια είναι περίπου 300 ευρώ) και να εισπράττει το κράτος το ΦΠΑ, που δεν είναι και λίγο στην αξία αγοράς ενός αυτοκινήτου.
Γι’ αυτό, καλό είναι πριν αποφασίσετε τα μέτρα στήριξης, να μελετήσετε και να ρωτήσετε την αγορά αυτοκινήτου, γιατί πολύ φοβάμαι πως το Υπουργείο Οικονομικών έχει σκοπό να πάρει μέτρα... στάχτη στα μάτια των «αυτοκινητάδων» και των χιλιάδων εργαζομένων, οι οποίοι είναι πλέον έτοιμοι να αντιδράσουν πολύ δυναμικά… Μακάρι να διαψευσθώ.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, η Κυβέρνηση σκέφτεται η μείωση αυτή να ξεκινήσει από τα 1.600 κ.εκ. και πάνω και πιο συγκεκριμένα να μειώσει τον φόρο κατά 50% μέχρι τα 2λιτρα αυτοκίνητα και κατά 25 με 30% από τα 2λιτρα και πάνω.
Είναι σαφές πως, εφόσον αποφασιστεί η μείωση με αυτή τη μορφή, η Κυβέρνηση αποτάσσει τα όσα λέει περί κοινωνικής ισότητας, πράσινης ανάπτυξης, κλπ, προσβλέποντας μόνο στα χρήματα που θα βάλει στο ταμείο της, αφού τα λεφτά από τα αυτοκίνητα, έρχονται πολύ περισσότερα όταν πωλούνται 1.6άρια και πάνω.
Ελα όμως που τα αυτοκίνητα του… λαού, αλλά και τα πιο «πράσινα», είναι μικρού κυβισμού, στα οποία η Κυβέρνηση προτίθεται να μην εφαρμόσει καμία έκπτωση του φόρου…
Αν Κύριοι Παπακωνσταντίνου και Πλασκωβίτη θέλετε πραγματικά να βοηθήσετε την πολύπαθη αγορά αυτοκινήτου και να είστε κοινωνικά δίκαιοι, θα πρέπει τα μέτρα στήριξης, δηλαδή η μείωση του φόρου, να περιλαμβάνει ΟΛΑ τα αυτοκίνητα, τόσο τα πολύ οικονομικά, όσο και τα ακριβά και η μείωση αυτή να είναι ποσοστιαία όσο τα κυβικά ανεβαίνουν.
Βέβαια στα αυτοκίνητα μέχρι τα 1.600 κ.εκ. για να έχει ουσία η στήριξη που θα δώσετε, θα πρέπει απλά να παγώσει το τέλος ταξινόμησης (στα χιλιάρια είναι περίπου 300 ευρώ) και να εισπράττει το κράτος το ΦΠΑ, που δεν είναι και λίγο στην αξία αγοράς ενός αυτοκινήτου.
Γι’ αυτό, καλό είναι πριν αποφασίσετε τα μέτρα στήριξης, να μελετήσετε και να ρωτήσετε την αγορά αυτοκινήτου, γιατί πολύ φοβάμαι πως το Υπουργείο Οικονομικών έχει σκοπό να πάρει μέτρα... στάχτη στα μάτια των «αυτοκινητάδων» και των χιλιάδων εργαζομένων, οι οποίοι είναι πλέον έτοιμοι να αντιδράσουν πολύ δυναμικά… Μακάρι να διαψευσθώ.
UPD:
4
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα