Υβριδικό ή πετρέλαιο;
Υβριδικό ή πετρέλαιο;
Αναμφίβολα, έχουμε μπει στην εποχή των υβριδικών αυτοκινήτων και το σημερινό μας ένθετο είναι αφιερωμένο στα νέα υβριδικά που μπήκαν (ή θα μπουν σύντομα) στη ζωή μας.
Μόδα ή ουσία, αυτό είναι κάτι που δεν θα το αναλύσουμε τώρα. Το σίγουρο είναι ότι οι πωλήσεις υβριδικών μοντέλων στη χώρα μας έχουν τριπλασιαστεί τα τελευταία τρία χρόνια. Πλέον στον χορό, έστω και καθυστερημένα, μπήκαν και οι γερμανικές εταιρείες, με τις BMW και Mercedes να έχουν ήδη κυκλοφορήσει και στην Ελλάδα τις υβριδικές X6 και S-Class αντίστοιχα. Σημειώστε ότι τη δοκιμή της δεύτερης μπορείτε να τη βρείτε στο site μας στην ενότητα «Car+Speed». Αναμφίβολα όμως τα ηνία εδώ και χρόνια κρατούν οι Ιάπωνες, με Toyota και Lexus να πρωτοπορούν στα υβριδικά αυτοκίνητα παραγωγής και η Honda να ακολουθεί.
Οι Ασιάτες αυτοκινητάδες χρόνια τώρα δουλεύουν πάνω στην υβριδική τεχνολογία, αφήνοντας πίσω την ανάπτυξη άλλων τεχνολογιών, γεγονός που πλέον είναι ορατό στην γκάμα τους. Δείτε για παράδειγμα τους κινητήρες πετρελαίου της Toyota αλλά και της Honda, οι οποίοι τεχνολογικά έχουν μείνει πίσω σε σχέση με αυτούς άλλων εταιρειών όπως αυτοί της Ford, η οποία βέβαια δεν έχει ακόμα υβριδική τεχνολογία σε μοντέλο παραγωγής. Ομοίως και με τους turbo, με τους Γερμανούς του γκρουπ της VW να κάνουν ένα… υπερτροφοδοτούμενο πάρτι με τους TSi, ενώ οι Ιάπωνες απλώς δεν έχουν turbo.
Ομως, πώς απαντούν οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες στην υβριδική τεχνολογία των Ιαπώνων; Μα, φυσικά με τους προηγμένους τεχνολογικά πετρελαιοκινητήρες, οι οποίοι, όπως και να το κάνουμε, σε ό,τι αφορά την κατανάλωση καυσίμου αλλά και τις εκπομπές ρύπων είναι κοντά. Βέβαια, αυτό είναι κάτι που ακόμα δεν το έχουν καταλάβει οι διοικούντες το ελληνικό κράτος, οι οποίοι έχουν αποδεχτεί απόλυτα τα υβριδικά αυτοκίνητα και δεν δέχονται τα πετρελαιοκίνητα για τα δύο μεγάλα αστικά κέντρα…
Ας πάρουμε για παράδειγμα τον 2λιτρο CDΙ Blue Efficiency πετρελαιοκινητήρα της Mercedes, που έχει μικτή κατανάλωση 4,5 lt / 100 km! Και στους πιο μικρούς σε κυβικά κινητήρες, τον 1,3 lt Multijet της Fiat, απόδοσης 75 PS, που έχει μικτή κατανάλωση 4,2 lt / 100 km. Αναμφίβολα αυτές οι καταναλώσεις και συνάμα οι εκπομπές ρύπων είναι πολύ κοντά σε αυτές των υβριδικών.
Οπότε η απάντηση στην ερώτηση «υβριδικό ή πετρέλαιο;» δεν μπορεί παρά να είναι «και τα δύο»!
Θέλετε ακόμα καλύτερα; Υβριδικό με πετρελαιοκινητήρα!
Αναμφίβολα, έχουμε μπει στην εποχή των υβριδικών αυτοκινήτων και το
σημερινό μας ένθετο είναι αφιερωμένο στα νέα υβριδικά που μπήκαν (ή θα
μπουν σύντομα) στη ζωή μας.
Μόδα ή ουσία, αυτό είναι κάτι που δεν θα το αναλύσουμε τώρα. Το σίγουρο είναι ότι οι πωλήσεις υβριδικών μοντέλων στη χώρα μας έχουν τριπλασιαστεί τα τελευταία τρία χρόνια. Πλέον στον χορό, έστω και καθυστερημένα, μπήκαν και οι γερμανικές εταιρείες, με τις BMW και Mercedes να έχουν ήδη κυκλοφορήσει και στην Ελλάδα τις υβριδικές X6 και S-Class αντίστοιχα. Σημειώστε ότι τη δοκιμή της δεύτερης μπορείτε να τη βρείτε στο site μας (www.protothema.gr) στην ενότητα «Car+Speed». Αναμφίβολα όμως τα ηνία εδώ και χρόνια κρατούν οι Ιάπωνες, με Toyota και Lexus να πρωτοπορούν στα υβριδικά αυτοκίνητα παραγωγής και η Honda να ακολουθεί.
Οι Ασιάτες αυτοκινητάδες χρόνια τώρα δουλεύουν πάνω στην υβριδική τεχνολογία, αφήνοντας πίσω την ανάπτυξη άλλων τεχνολογιών, γεγονός που πλέον είναι ορατό στην γκάμα τους. Δείτε για παράδειγμα τους κινητήρες πετρελαίου της Toyota αλλά και της Honda, οι οποίοι τεχνολογικά έχουν μείνει πίσω σε σχέση με αυτούς άλλων εταιρειών όπως αυτοί της Ford, η οποία βέβαια δεν έχει ακόμα υβριδική τεχνολογία σε μοντέλο παραγωγής. Ομοίως και με τους turbo, με τους Γερμανούς του γκρουπ της VW να κάνουν ένα… υπερτροφοδοτούμενο πάρτι με τους TSi, ενώ οι Ιάπωνες απλώς δεν έχουν turbo.
Ομως, πώς απαντούν οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες στην υβριδική τεχνολογία των Ιαπώνων; Μα, φυσικά με τους προηγμένους τεχνολογικά πετρελαιοκινητήρες, οι οποίοι, όπως και να το κάνουμε, σε ό,τι αφορά την κατανάλωση καυσίμου αλλά και τις εκπομπές ρύπων είναι κοντά. Βέβαια, αυτό είναι κάτι που ακόμα δεν το έχουν καταλάβει οι διοικούντες το ελληνικό κράτος, οι οποίοι έχουν αποδεχτεί απόλυτα τα υβριδικά αυτοκίνητα και δεν δέχονται τα πετρελαιοκίνητα για τα δύο μεγάλα αστικά κέντρα…
Ας πάρουμε για παράδειγμα τον 2λιτρο CDΙ Blue Efficiency πετρελαιοκινητήρα της Mercedes, που έχει μικτή κατανάλωση 4,5 lt / 100 km! Και στους πιο μικρούς σε κυβικά κινητήρες, τον 1,3 lt Multijet της Fiat, απόδοσης 75 PS, που έχει μικτή κατανάλωση 4,2 lt / 100 km. Αναμφίβολα αυτές οι καταναλώσεις και συνάμα οι εκπομπές ρύπων είναι πολύ κοντά σε αυτές των υβριδικών.
Οπότε η απάντηση στην ερώτηση «υβριδικό ή πετρέλαιο;» δεν μπορεί παρά να είναι «και τα δύο»!
Θέλετε ακόμα καλύτερα; Υβριδικό με πετρελαιοκινητήρα!
Μόδα ή ουσία, αυτό είναι κάτι που δεν θα το αναλύσουμε τώρα. Το σίγουρο είναι ότι οι πωλήσεις υβριδικών μοντέλων στη χώρα μας έχουν τριπλασιαστεί τα τελευταία τρία χρόνια. Πλέον στον χορό, έστω και καθυστερημένα, μπήκαν και οι γερμανικές εταιρείες, με τις BMW και Mercedes να έχουν ήδη κυκλοφορήσει και στην Ελλάδα τις υβριδικές X6 και S-Class αντίστοιχα. Σημειώστε ότι τη δοκιμή της δεύτερης μπορείτε να τη βρείτε στο site μας (www.protothema.gr) στην ενότητα «Car+Speed». Αναμφίβολα όμως τα ηνία εδώ και χρόνια κρατούν οι Ιάπωνες, με Toyota και Lexus να πρωτοπορούν στα υβριδικά αυτοκίνητα παραγωγής και η Honda να ακολουθεί.
Οι Ασιάτες αυτοκινητάδες χρόνια τώρα δουλεύουν πάνω στην υβριδική τεχνολογία, αφήνοντας πίσω την ανάπτυξη άλλων τεχνολογιών, γεγονός που πλέον είναι ορατό στην γκάμα τους. Δείτε για παράδειγμα τους κινητήρες πετρελαίου της Toyota αλλά και της Honda, οι οποίοι τεχνολογικά έχουν μείνει πίσω σε σχέση με αυτούς άλλων εταιρειών όπως αυτοί της Ford, η οποία βέβαια δεν έχει ακόμα υβριδική τεχνολογία σε μοντέλο παραγωγής. Ομοίως και με τους turbo, με τους Γερμανούς του γκρουπ της VW να κάνουν ένα… υπερτροφοδοτούμενο πάρτι με τους TSi, ενώ οι Ιάπωνες απλώς δεν έχουν turbo.
Ομως, πώς απαντούν οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες στην υβριδική τεχνολογία των Ιαπώνων; Μα, φυσικά με τους προηγμένους τεχνολογικά πετρελαιοκινητήρες, οι οποίοι, όπως και να το κάνουμε, σε ό,τι αφορά την κατανάλωση καυσίμου αλλά και τις εκπομπές ρύπων είναι κοντά. Βέβαια, αυτό είναι κάτι που ακόμα δεν το έχουν καταλάβει οι διοικούντες το ελληνικό κράτος, οι οποίοι έχουν αποδεχτεί απόλυτα τα υβριδικά αυτοκίνητα και δεν δέχονται τα πετρελαιοκίνητα για τα δύο μεγάλα αστικά κέντρα…
Ας πάρουμε για παράδειγμα τον 2λιτρο CDΙ Blue Efficiency πετρελαιοκινητήρα της Mercedes, που έχει μικτή κατανάλωση 4,5 lt / 100 km! Και στους πιο μικρούς σε κυβικά κινητήρες, τον 1,3 lt Multijet της Fiat, απόδοσης 75 PS, που έχει μικτή κατανάλωση 4,2 lt / 100 km. Αναμφίβολα αυτές οι καταναλώσεις και συνάμα οι εκπομπές ρύπων είναι πολύ κοντά σε αυτές των υβριδικών.
Οπότε η απάντηση στην ερώτηση «υβριδικό ή πετρέλαιο;» δεν μπορεί παρά να είναι «και τα δύο»!
Θέλετε ακόμα καλύτερα; Υβριδικό με πετρελαιοκινητήρα!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα