Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Gucci, Saint Laurent και Alexander McQueen λένε «τέλος» στα ανήλικα μοντέλα
Gucci, Saint Laurent και Alexander McQueen λένε «τέλος» στα ανήλικα μοντέλα
Όσες και όσοι συμμετέχουν στα σόου των μεγάλων οίκων μόδας θα είναι πλέον άνω των 18 ετών
Κορυφαίοι οίκοι μόδας έχουν δεσμευθεί ότι θα σταματήσουν να συνεργάζονται με μοντέλα ηλικίας κάτω των 18 ετών.
Οι οίκοι Gucci, Saint Laurent και Alexander McQueen, είναι μεταξύ των brand που ανήκουν στον γαλλικό πολυεθνικό όμιλο Kering, ο οποίος θα επιβάλει νέες κατευθυντήριες γραμμές από το 2020, διασφαλίζοντας ότι όλα τα μοντέλα με τα οποία θα συνεργάζεται θα είναι άνω των 18 ετών.
Η απαγόρευση θα εφαρμοστεί τόσο στις διαφημιστικές εκστρατείες όσο και στις επιδείξεις μόδας, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Φρανσουά Ανρί Πινό.
"Ως παγκόσμιος όμιλος πολυτελών ειδών, συνειδητοποιούμε την επιρροή που ασκούμε στις νεότερες γενιές, ειδικότερα από τις εικόνες που παράγουν οι οίκοι μας" τόνισε. "Πιστεύουμε ότι έχουμε την ευθύνη να προωθήσουμε τις καλύτερες δυνατές πρακτικές στον κλάδο πολυτελών ειδών και ελπίζουμε να δημιουργήσουμε ένα κίνημα που θα ενθαρρύνει τους άλλους να ακολουθήσουν το παράδειγμα".
Η ηλικία των μοντέλων υπήρξε μια συνεχής πηγή διαμάχης στη βιομηχανία της μόδας, με έναν κοινό οδηγό που δημοσιεύθηκε το 2017 από τον Kering και τον LVMH -τον όμιλο, στον οποίο ανήκουν οι οίκοι Louis Vuitton, Fendi και Givenchy- να καθορίζει ηλικιακό όριο των μοντέλων τα 16 έτη.
Η νέα απόφαση εντάσσεται σε μια προσπάθεια να προστατευθεί η υγεία και η ευημερία των νεαρών μοντέλων της βιομηχανίας της μόδας.
"Κατά την άποψή μας, η φυσιολογική και ψυχολογική ωριμότητα των μοντέλων ηλικίας άνω των 18 ετών φαίνεται πιο κατάλληλη για τον ρυθμό και τις απαιτήσεις που έχει αυτό το επάγγελμα" δήλωσε η Μαρί-Κλερ Ντέβο, επικεφαλής διεθνών θεσμικών υποθέσεων στον Kering.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Οι οίκοι Gucci, Saint Laurent και Alexander McQueen, είναι μεταξύ των brand που ανήκουν στον γαλλικό πολυεθνικό όμιλο Kering, ο οποίος θα επιβάλει νέες κατευθυντήριες γραμμές από το 2020, διασφαλίζοντας ότι όλα τα μοντέλα με τα οποία θα συνεργάζεται θα είναι άνω των 18 ετών.
Η απαγόρευση θα εφαρμοστεί τόσο στις διαφημιστικές εκστρατείες όσο και στις επιδείξεις μόδας, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Φρανσουά Ανρί Πινό.
"Ως παγκόσμιος όμιλος πολυτελών ειδών, συνειδητοποιούμε την επιρροή που ασκούμε στις νεότερες γενιές, ειδικότερα από τις εικόνες που παράγουν οι οίκοι μας" τόνισε. "Πιστεύουμε ότι έχουμε την ευθύνη να προωθήσουμε τις καλύτερες δυνατές πρακτικές στον κλάδο πολυτελών ειδών και ελπίζουμε να δημιουργήσουμε ένα κίνημα που θα ενθαρρύνει τους άλλους να ακολουθήσουν το παράδειγμα".
Η ηλικία των μοντέλων υπήρξε μια συνεχής πηγή διαμάχης στη βιομηχανία της μόδας, με έναν κοινό οδηγό που δημοσιεύθηκε το 2017 από τον Kering και τον LVMH -τον όμιλο, στον οποίο ανήκουν οι οίκοι Louis Vuitton, Fendi και Givenchy- να καθορίζει ηλικιακό όριο των μοντέλων τα 16 έτη.
Η νέα απόφαση εντάσσεται σε μια προσπάθεια να προστατευθεί η υγεία και η ευημερία των νεαρών μοντέλων της βιομηχανίας της μόδας.
"Κατά την άποψή μας, η φυσιολογική και ψυχολογική ωριμότητα των μοντέλων ηλικίας άνω των 18 ετών φαίνεται πιο κατάλληλη για τον ρυθμό και τις απαιτήσεις που έχει αυτό το επάγγελμα" δήλωσε η Μαρί-Κλερ Ντέβο, επικεφαλής διεθνών θεσμικών υποθέσεων στον Kering.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα