Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Ο κόσμος της ομορφιάς αποκαλύπτεται στο «1st Athens Beauty Conference»
Ο κόσμος της ομορφιάς αποκαλύπτεται στο «1st Athens Beauty Conference»
Το πρώτο επιχειρηματικό συνέδριο καλλυντικών που πραγματοποιείται στην Ελλάδα
Με τη συμμετοχή σημαντικών Ελλήνων και ξένων ομιλητών πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 1st Athens Beauty Conference στις 20 Νοεμβρίου στο Αμφιθέατρο Μαρούσι Plaza.
Πρόκειται για το πρώτο επιχειρηματικό συνέδριο καλλυντικών που πραγματοποιείται στην Ελλάδα που -παρόλη την κρίση- έχει επιδείξει αξιοσημείωτες αντοχές και έχει παρουσιάσει καινοτομικές προτάσεις σε όλα το φάσμα των δραστηριοτήτων του, με στόχο να ανταποκριθεί στην ανάγκη του ανθρώπου για διαρκή αναζήτηση της ομορφιάς με παράλληλη ικανοποίηση βαθύτερων προσωπικών αναγκών.
Συνδιοργανωτές της εκδήλωσης είναι το Fashion Daily και το Marketing Week της εταιρείας Βoussias Communications και η Fidel & Fortis-Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, που φιλοδοξούν το Συνέδριο να γίνει τόπος συνάντησης και σημείο αναφοράς ολόκληρης της αγοράς καλλυντικών στην χώρα μας.
Αναφορικά με το Πρόγραμμα του συνεδρίου:
Οι εργασίες θα ξεκινήσουν με τον «δικό μας» Δημήτρη Κατσαχνιά, τον πρώτο από τους τρείς keynote speakers που θα φιλοξενηθούν στην εκδήλωση. Ως Ειδικός σε θέματα στρατηγικής και επικοινωνίας για προϊόντα ομορφιάς, μόδας και luxury goods σε διεθνές επίπεδο, θα μιλήσει για τις αλλαγές που συντελούνται στον κόσμο της ομορφιάς παγκοσμίως, καθώς και για το νέο που έρχεται. Το προφίλ της νέας Ελληνίδας καταναλώτριας θα αποκαλύψει, στη συνέχεια, η Ξένια Κούρτογλου, Founder & Managing Partner της Focus Bari, στο πλαίσιο έρευνας που πραγματοποίησε ειδικά για τις ανάγκες του συνεδρίου.
Για τον τρόπο με τον οποίο ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις ανταποκρίνονται στις αλλαγές και πώς αυτές αντανακλώνται σε συγκεκριμένες στρατηγικές επιλογές αναφορικά με την επιχειρηματικότητα που αναπτύσσουν, σε νέα προϊόντα, καθώς και καινοτόμες πλατφόρμες marketing, επικοινωνίας, προώθησης και πωλήσεων, θα μιλήσουν ανώτατα στελέχη εταιρειών όπως L’Oreal, Gr. Sarantis Group, BDF Hellas, Shiseido/Folli Follie Group, Korres, Apivita, Fresh Line, Oriflame, Avon και PharmaPLUS/Lavipharm.
Πρόκειται για το πρώτο επιχειρηματικό συνέδριο καλλυντικών που πραγματοποιείται στην Ελλάδα που -παρόλη την κρίση- έχει επιδείξει αξιοσημείωτες αντοχές και έχει παρουσιάσει καινοτομικές προτάσεις σε όλα το φάσμα των δραστηριοτήτων του, με στόχο να ανταποκριθεί στην ανάγκη του ανθρώπου για διαρκή αναζήτηση της ομορφιάς με παράλληλη ικανοποίηση βαθύτερων προσωπικών αναγκών.
Συνδιοργανωτές της εκδήλωσης είναι το Fashion Daily και το Marketing Week της εταιρείας Βoussias Communications και η Fidel & Fortis-Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, που φιλοδοξούν το Συνέδριο να γίνει τόπος συνάντησης και σημείο αναφοράς ολόκληρης της αγοράς καλλυντικών στην χώρα μας.
Αναφορικά με το Πρόγραμμα του συνεδρίου:
Οι εργασίες θα ξεκινήσουν με τον «δικό μας» Δημήτρη Κατσαχνιά, τον πρώτο από τους τρείς keynote speakers που θα φιλοξενηθούν στην εκδήλωση. Ως Ειδικός σε θέματα στρατηγικής και επικοινωνίας για προϊόντα ομορφιάς, μόδας και luxury goods σε διεθνές επίπεδο, θα μιλήσει για τις αλλαγές που συντελούνται στον κόσμο της ομορφιάς παγκοσμίως, καθώς και για το νέο που έρχεται. Το προφίλ της νέας Ελληνίδας καταναλώτριας θα αποκαλύψει, στη συνέχεια, η Ξένια Κούρτογλου, Founder & Managing Partner της Focus Bari, στο πλαίσιο έρευνας που πραγματοποίησε ειδικά για τις ανάγκες του συνεδρίου.
Για τον τρόπο με τον οποίο ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις ανταποκρίνονται στις αλλαγές και πώς αυτές αντανακλώνται σε συγκεκριμένες στρατηγικές επιλογές αναφορικά με την επιχειρηματικότητα που αναπτύσσουν, σε νέα προϊόντα, καθώς και καινοτόμες πλατφόρμες marketing, επικοινωνίας, προώθησης και πωλήσεων, θα μιλήσουν ανώτατα στελέχη εταιρειών όπως L’Oreal, Gr. Sarantis Group, BDF Hellas, Shiseido/Folli Follie Group, Korres, Apivita, Fresh Line, Oriflame, Avon και PharmaPLUS/Lavipharm.
Στην αυξανόμενη σημασία του digital μέσων και την ανάπτυξη του Omnichannel retail στην αγορά του beauty θα επικεντρωθεί ο Saverio Bianchi, ο δεύτερος διεθνής ομιλητής του συνεδρίου, που έχει χαρακτηριστεί ως ένας από τους «25 Best Luxury Digital Experts to follow». Στην ίδια ενότητα, η Convert Group θα αναφερθεί στις ευκαιρίες που παρουσιάζει
το ηλεκτρονικό εμπόριο στον κλάδο της ομορφιάς, ενώ την πρώτη μηχανή αναζήτησης στον χώρο παροχής υπηρεσιών ομορφιάς θα παρουσιάσει η startup Funkmartini.
Κρίσιμα ερωτήματα όπως, κατά πόσο τα brands είναι σε θέση να αντιληφθούν τις πραγματικές επιθυμίες του σημερινού καταναλωτή ή αν ζητήματα Αειφορίας λαμβάνονται σοβαρά υπόψη από τις εταιρείες, θα θέσει , μεταξύ άλλων, στην ομιλία της η τρίτη keynote speaker, Anna Simpson από τη Σιγκαπούρη, δημοσιογράφος και συγγραφέας του «Τhe brand Strategist’s Guide to Desire».
Επιπλέον, το Συνέδριο θα πλαισιωθεί από δύο θεματικές συζητήσεις με στελέχη της αγοράς που θα μοιραστούν με το κοινό τις απόψεις τους για την επικοινωνία των brands με το κοινό και τους διακριτοί ρόλους μεταξύ διανομέων και brand owners.
To Συνέδριο τελεί υπό την Αιγίδα του ΠΣΒΑΚ (Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιομηχάνων και Αντιπροσώπων Καλλυντικών και Αρωμάτων).
Για περισσότερες πληροφορίες: www.Athensbeautyconference.gr
το ηλεκτρονικό εμπόριο στον κλάδο της ομορφιάς, ενώ την πρώτη μηχανή αναζήτησης στον χώρο παροχής υπηρεσιών ομορφιάς θα παρουσιάσει η startup Funkmartini.
Κρίσιμα ερωτήματα όπως, κατά πόσο τα brands είναι σε θέση να αντιληφθούν τις πραγματικές επιθυμίες του σημερινού καταναλωτή ή αν ζητήματα Αειφορίας λαμβάνονται σοβαρά υπόψη από τις εταιρείες, θα θέσει , μεταξύ άλλων, στην ομιλία της η τρίτη keynote speaker, Anna Simpson από τη Σιγκαπούρη, δημοσιογράφος και συγγραφέας του «Τhe brand Strategist’s Guide to Desire».
Επιπλέον, το Συνέδριο θα πλαισιωθεί από δύο θεματικές συζητήσεις με στελέχη της αγοράς που θα μοιραστούν με το κοινό τις απόψεις τους για την επικοινωνία των brands με το κοινό και τους διακριτοί ρόλους μεταξύ διανομέων και brand owners.
To Συνέδριο τελεί υπό την Αιγίδα του ΠΣΒΑΚ (Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιομηχάνων και Αντιπροσώπων Καλλυντικών και Αρωμάτων).
Για περισσότερες πληροφορίες: www.Athensbeautyconference.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα