Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Τα μοντέλα με «πλούσιο» μπούστο προωθούν καλύτερα τις πωλήσεις εσωρούχων!
Τα μοντέλα με «πλούσιο» μπούστο προωθούν καλύτερα τις πωλήσεις εσωρούχων!
Έρευνα της start up εταιρείας εσωρούχων «Adore Me»
Μια εντυπωσιακή αποκάλυψη έκανε η start up εταιρεία εσωρούχων «Adore Me», που έρχεται να καταρρίψει όσα πιστεύαμε μέχρι σήμερα για τα μοντέλα με παραπανίσια κιλά ή για την μόνιμη διαμάχη μεταξύ των μελαχρινών και ξανθών γυναικών.
Η εταιρεία εσωρούχων είχε συνολικά τρεις διαφημίσεις για τα προϊόντα της στην τηλεόραση, στην πρώτη διαφήμιση ένα ξανθό μοντέλο διαφημίζει σουτιέν, στη δεύτερη ένα μελαχρινό μοντέλο και στην τρίτη τα σουτιέν της εταιρείας τα φορά ένα μελαχρινό μοντέλο με πλούσιο στήθος και λίγα παραπάνω κιλά.
Η εταιρεία εσωρούχων είχε συνολικά τρεις διαφημίσεις για τα προϊόντα της στην τηλεόραση, στην πρώτη διαφήμιση ένα ξανθό μοντέλο διαφημίζει σουτιέν, στη δεύτερη ένα μελαχρινό μοντέλο και στην τρίτη τα σουτιέν της εταιρείας τα φορά ένα μελαχρινό μοντέλο με πλούσιο στήθος και λίγα παραπάνω κιλά.
Έρευνα της εταιρείας, που βασίστηκε στην στρατηγική του μάρκετινγκ, αποκάλυψε ότι οι αγοραστές προτιμούσαν τα σουτιέν που έβλεπαν στην τρίτη διαφήμιση και το σουτιέν που φορούσε το «τροφαντό» μοντέλο με το πλούσιο στήθος πραγματοποίησε τέσσερις φορές περισσότερες πωλήσεις από τα υπόλοιπα μοντέλα!
Έτσι, όχι μόνο καταρρίπτεται ο μύθος που θέλει τις γυναίκες αδύνατες, αλλά και εκείνος που υποστηρίζει ότι «οι άνδρες προτιμούν τις ξανθιές»...
Ο ιδρυτής της εταιρείας, που έχει τη βάση της στη Νέα Υόρκη, Morgan Hermand-Waiche, δήλωσε στο CNN ότι: «υπάρχει μια γενική νοοτροπία πως είναι στη μόδα τα αδύνατα μοντέλα αλλά εμείς δείχνουμε ότι προσφέρουμε εσώρουχα για όλα τα μεγέθη».
Και πράγματι, όταν οι γνωστές εταιρείες εσωρούχων Victoria's Secret και La Senza, κατασκευάζουν σουτιέν με μεγέθη μέχρι το 38DD, η «Adore Me» τολμά να κάνει την διαφορά και να κατασκευάσει σουτιέν για να στηρίξουν γυναίκες με «πλούσια τα ελέη», με μεγέθη που κυμαίνονται από το 30A μέχρι και το 44G!
Μήπως να αρχίσουμε να πιστεύουμε ότι «Bigger is better»; Τουλάχιστον η έρευνα έδειξε ότι αυτό ισχύει για τα σουτιέν!
Έτσι, όχι μόνο καταρρίπτεται ο μύθος που θέλει τις γυναίκες αδύνατες, αλλά και εκείνος που υποστηρίζει ότι «οι άνδρες προτιμούν τις ξανθιές»...
Και πράγματι, όταν οι γνωστές εταιρείες εσωρούχων Victoria's Secret και La Senza, κατασκευάζουν σουτιέν με μεγέθη μέχρι το 38DD, η «Adore Me» τολμά να κάνει την διαφορά και να κατασκευάσει σουτιέν για να στηρίξουν γυναίκες με «πλούσια τα ελέη», με μεγέθη που κυμαίνονται από το 30A μέχρι και το 44G!
Μήπως να αρχίσουμε να πιστεύουμε ότι «Bigger is better»; Τουλάχιστον η έρευνα έδειξε ότι αυτό ισχύει για τα σουτιέν!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα