ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Ελευθερία Κεφαλά: Η Miss Internet στα έδρανα της Νομικής

Ελευθερία Κεφαλά: Η Miss Internet στα έδρανα της Νομικής

Με διαπιστευτήρια στο βιογραφικό της από brands όπως η Cacharel και ο Angelos Bratis, η Ελευθερία Κεφαλά απολαμβάνει το ταξίδι που της χαρίζει το μόντελινγκ προτού αφοσιωθεί στη μάχιμη δικηγορία

internet_arthroo
Η Ελευθερία Κεφαλά ήταν μια 16χρονη μαθήτρια όταν έκανε τα πρώτα της βήματα στον απαιτητικό χώρο του μόντελινγκ. Η μετοχή της ανέβηκε κατακόρυφα όταν ο οίκος Cacharel την επέλεξε για την πασαρέλα του, ενώ στα highlights των απαρχών της καριέρας της συγκαταλέγεται και η συνεργασία της με το διεθνές πλέον brand Angelos Bratis, όταν την έχρισε -άτυπα- πρέσβειρά του στην Ελλάδα. Το 2013, με τον τίτλο της Miss Ιnternet στα χέρια, πρωταγωνίστησε σε σημαντικές καμπάνιες και καταλόγους, δουλειές οι οποίες, αν και έγιναν στην Ελλάδα, είχαν προορισμό την αγορά του εξωτερικού, όπως η νεανική σειρά του Armani.

«Μου άρεσε να αλλάζω τα ρούχα του σχολείου ή τη φόρμα του βόλεϊ, να παίρνω θέση μπροστά στην κάμερα και να παίζω με τον φακό», αποκαλύπτει, καθώς την εποχή εκείνη ήταν επίσης πρωταθλήτρια βόλεϊ με την ομάδα του ΠΑΟ. «Η εναλλαγή δραστηριοτήτων συνετέλεσε στο να μη βαριέμαι ποτέ. Ποτέ, επίσης, δεν άφησα σε δεύτερη μοίρα τις υπόλοιπες υποχρεώσεις μου. Δεν έκανα ούτε αθλητισμό, ούτε μόντελινγκ εις βάρος του σχολείου. Υπήρξα πάντα πολύ καλή μαθήτρια», λέει, και η πραγματικότητα την επιβεβαιώνει αφού η Ελευθερία αυτή τη στιγμή είναι πλέον φοιτήτρια στο τρίτο έτος της Νομικής Σχολής Αθηνών. «Η Νομική πάντα με ενδιέφερε. Ο πατέρας μου είναι υπάλληλος του Εφετείου Αθηνών και εγώ τριγύριζα στις δικαστικές αίθουσες από παιδί. Παρά το ασφυκτικά γεμάτο πρόγραμμά μου στον χώρο της μόδας, δεν εγκατέλειψα ποτέ τις μαθητικές υποχρεώσεις μου. Αντιθέτως, ήμουν πέραν του δέοντος επιμελής και συνεπής».

Αν και έχει γράψει πολλά χιλιόμετρα στις πασαρέλες γνωστών οίκων, το πρόσωπό της είναι αναγνωρίσιμο και στο ευρύ κοινό λόγω των τηλεοπτικών διαφημιστικών σποτ δημοφιλών προϊόντων όπως το γιαούρτι «Ολυμπος», τα πατατάκια Lay’s , τα καλλυντικά L’Oreal και ο Nescafe. «H διαφήμιση σε βοηθά να ξεδιπλώσεις και άλλα ταλέντα που πιθανόν έχεις αφού υποδύεσαι κάποιον ρόλο. Ουσιαστικά, μπαίνουμε στα παπούτσια των ηθοποιών για όσο διαρκούν τα γυρίσματα, συνήθως δύο ή τρεις ημέρες», σημειώνει. Οταν πάρει το πτυχίο της, ιδανικά θα ήθελε, με τη συνδρομή του πρακτορείου της ACE Models, να δοκιμάσει την εμπειρία της διεθνούς καριέρας και της ζωής στο εξωτερικό. Γνωρίζει καλά, άλλωστε, ότι η καριέρα στον χώρο της μόδας έχει ημερομηνία λήξης και φροντίζει να προετοιμάζει το έδαφος για τα επόμενα επαγγελματικά της βήματα στον δικανικό στίβο.

«Η μόδα σού ανοίγει τους ορίζοντες και σε μαθαίνει πώς να περπατάς, πώς να στέκεσαι, ακόμη και πώς να συμπεριφέρεσαι, σε ορισμένες περιπτώσεις, αλλά έχει βραχεία διάρκεια», λέει συνειδητοποιημένα η Ελευθερία και καταλήγει: «Φροντίζεις να αποκομίσεις ό,τι μπορείς από τα θετικά του χώρου και αν έχεις ανοίξει άλλους ορίζοντες, αποχωρείς πριν τον βαρεθείς και σε βαρεθεί κι αυτός».

internet1
internet2
internet3
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης