Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Μπραντ Πιτ - Νέρι Οξμαν: Μπορεί μια καθηγήτρια του MIT να πάρει «ρόλο» σέξι σταρ;
Μπραντ Πιτ - Νέρι Οξμαν: Μπορεί μια καθηγήτρια του MIT να πάρει «ρόλο» σέξι σταρ;
Ερωτας φλογερός ανάμεσα στην επιστήμη και το Χόλιγουντ
Ενα φωτογραφικό στιγμιότυπο. Μια αγκαλιά. Ενα φιλί. Μπορεί και γλωσσόφιλο. Και ένας θηλυκός εγκέφαλος, πρωταθλήτρια στην τεχνολογία και τον σχεδιασμό του μέλλοντος, με άπειρες διακρίσεις και άλλες τόσες επιστημονικές παρεμβάσεις. Και (το καλύτερο) με λαχταριστό κορμί. Ολα αυτά συνθέτουν μεγαλειώδες, επικών διαστάσεων, αληθινό και μάλιστα γκλαμουράτο σενάριο. Που αρχίζει από το Ισραήλ, περνάει από τη Ρουμανία, προχωράει στη Γαλλία, σκαρφαλώνει στην Αργεντινή και καταλήγει στη Μασαχουσέτη. Την καρδιά του θρυλικού MIT. Το παγκόσμιο αστέρι της πιο προχωρημένης διαστημικής τεχνολογίας. Απίστευτο.
Εν ολίγοις, για να μη σας κρατάω σε αγωνία, το story ενός νέου επεισοδίου της σύγχρονης «Δυναστείας» φέρει τον τίτλο «Οταν ο Μπραντ συνάντησε τη Νέρι». Με υπότιτλο «Ερωτας φλογερός ανάμεσα στην Επιστήμη και το Χόλιγουντ». Με πρωταγωνιστές τον Μπραντ Πιτ και τη Νέρι Οξμαν.
Να τα πάρουμε, όμως από την αρχή. Σε μια φωτογραφία που κατέληξε στο Instagram, ο Πιτ ποζάρει δίπλα στη 42χρονη καθηγήτρια. Η συνέχεια εξελίσσεται, καθημερινά, σε πολλά σημεία - καλλιτεχνικά και επιστημονικά.
Η μοναδική κοινή φωτογραφία που κυκλοφορεί στο Instagram έβαλε φωτιά στους κοσμικογράφους. Τους ενώνει το πάθος τους για την Αρχιτεκτονική, τον Σχεδιασμό του Μέλλοντος και την Τέχνη, ή απλά ο Μπραντ Πιτ κουράστηκε από τις «υστερικές σταρ» του Χόλιγουντ και γυρίζει σελίδα δίπλα στην «άκρως γοητευτική και συναρπαστική» επιστήμονα που αδιαφορεί για τα κοσμήματα και τις εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί
Εν ολίγοις, για να μη σας κρατάω σε αγωνία, το story ενός νέου επεισοδίου της σύγχρονης «Δυναστείας» φέρει τον τίτλο «Οταν ο Μπραντ συνάντησε τη Νέρι». Με υπότιτλο «Ερωτας φλογερός ανάμεσα στην Επιστήμη και το Χόλιγουντ». Με πρωταγωνιστές τον Μπραντ Πιτ και τη Νέρι Οξμαν.
Να τα πάρουμε, όμως από την αρχή. Σε μια φωτογραφία που κατέληξε στο Instagram, ο Πιτ ποζάρει δίπλα στη 42χρονη καθηγήτρια. Η συνέχεια εξελίσσεται, καθημερινά, σε πολλά σημεία - καλλιτεχνικά και επιστημονικά.
Η μοναδική κοινή φωτογραφία που κυκλοφορεί στο Instagram έβαλε φωτιά στους κοσμικογράφους. Τους ενώνει το πάθος τους για την Αρχιτεκτονική, τον Σχεδιασμό του Μέλλοντος και την Τέχνη, ή απλά ο Μπραντ Πιτ κουράστηκε από τις «υστερικές σταρ» του Χόλιγουντ και γυρίζει σελίδα δίπλα στην «άκρως γοητευτική και συναρπαστική» επιστήμονα που αδιαφορεί για τα κοσμήματα και τις εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί
Ο Μπραντ, σήμερα, με πατημένα τα πενήντα και τέσσερα, μονίμως απαρηγόρητος από την πόρτα που έφαγε στα μούτρα διά χειρός Τζολί, τελευταίως επιδίδεται και στο σπορ του παραγωγού. Με οικολογικές ανησυχίες. Επειδή η τεχνολογία, και μάλιστα στις πιο προχωρημένες μορφές της, είναι αναπόσπαστο μέρος της κινηματογραφικής βιομηχανίας, να μην πω ότι είναι το εφαλτήριο πολλών μεγάλων παραγωγών που καταβροχθίζουν άπειρα εισιτήρια σε όλες τις γωνιές του πλανήτη. Γι’ αυτό τον λόγο κάποια μέρα του περασμένου φθινοπώρου βρέθηκε, ως επισκέπτης, να σουλατσάρει στα άδυτα του MIT.
Ετσι έπεσε πάνω στη Νέρι Οξμαν. Ετσι παραλίγο, όπως λένε οι αυτόπτες μάρτυρες, να του πέσει το σαγόνι. Κι έτσι από τότε η Νέρι και ο Μπραντ έγιναν ζευγάρι.
Δημοσίως, πηγές κοντά στο ζεύγος ισχυρίζονται ότι ο κρίκος που τους ενώνει δεν είναι άλλος από το πάθος τους για την Αρχιτεκτονική, τον Σχεδιασμό του Μέλλοντος και την Τέχνη. Μάλιστα προσθέτουν ότι μέχρι στιγμής η σχέση τους είναι εντελώς φιλική και καθόλου κρεβατική. Αν και ο Μπραντ βρίσκει τη Νέρι «άκρως γοητευτική και συναρπαστική».
Ομως οι φαρμακόγλωσσες ισχυρίζονται τα ακριβώς αντίθετα. Οτι δηλαδή το κρεβάτι έχει συντελεστεί. Και μάλιστα από την πρώτη στιγμή. Οτι εκείνος κι εκείνη το κρύβουν για να προφυλάξουν τις οικογενειακές τους υποχρεώσεις. Και ότι το άσβεστο αίσθημά του για την Αντζελίνα, τα έξι παιδιά τους, καθώς και η διάσταση της Νέρι Οξμαν με τον σύζυγό της Οσβαλντ Γκολίτζοφ, είναι οι λόγοι που μέχρι στιγμής οι δύο εραστές παριστάνουν τα καλά φιλαράκια!
Από το Ισραήλ στη Μασαχουσέτη
Από εκείνη τη στιγμή και μετά ολόκληρος ο κινηματογραφικός πλανήτης, παρέα με όλους τους κουτσομπόληδες και τους κοσμικογράφους, βάλθηκαν να σκαλίζουν το παρελθόν αυτής της γοητευτικής ύπαρξης με τα τρία πρωτοκλασάτα εργαλεία. Το πρώτο, ο άριστα οργανωμένος και καλλιεργημένος εγκέφαλός της. Το δεύτερο, το σπινθηροβόλο βλέμμα της. Και το τρίτο, το εξαιρετικά γυμνασμένο αιλουροειδές κορμί της.
Με τα δικά της λόγια «we are in the era of evolution by design». Τουτέστιν, «σχεδιάζουμε το μέλλον της ανθρωπότητας». Δηλαδή η κούρσα ανταγωνισμού, με τρομακτικές ταχύτητες, για την ανακάλυψη τεχνητής νοημοσύνης. Μια κούρσα ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα.
Η επίσημη επιστημονική της ιδιότητα είναι καθηγήτρια Design at the intersection of technology and biology στο ΜΙΤ. Διασταύρωση τεχνολογίας και βιολογίας. Οπως έλεγε και ο μακαρίτης Στιβ Τζομπς, «οι μεγαλύτερες καινοτομίες του 21ου αιώνα θα είναι η διασταύρωση της βιολογίας και της τεχνολογίας. Μια νέα εποχή αρχίζει». Κάπως πιο απλά η Νέρι Οξμαν είναι αρχιτέκτονισσα, σχεδιάστρια, εφευρέτρια.
Η διαδρομή της αρχίζει πριν από σαράντα δύο χρόνια στη Χάιφα του Ισραήλ. Καθαρή, αυθεντική Εβραία η κυρία. Από πού προέκυψε αυτό το ασυγκράτητο ενδιαφέρον της για την εξελιγμένη, διαστημική, τεχνολογία; Α, εδώ είναι το ψητό. Από δύο παράγοντες:
- Ο πρώτος έχει να κάνει με το γενικό, επιστημονικό, περιβάλλον του Ισραήλ. Αυτή η μικρή γεωγραφική κουκίδα θεωρείται και είναι μέσα στη σημερινή επιστημονική και τεχνολογική πρωτοπορία. Πράγμα που σημαίνει ότι το εδαφικό μέγεθος δεν μετράει καθόλου. Αντιθέτως. Οσο πιο μικρή μια χώρα, τόσο περισσότερο πρέπει να στρώνει τον κ..ο της να μάθει, να ερευνήσει και μέσα από την τεχνολογία να διαπρέψει. Πράγμα που η Ελλάδα αρνείται πεισματικά να κάνει. Τόσο οι πολιτικοί της όσο και οι πολίτες της. Anyway.
- Ο δεύτερος παράγοντας ακούει στο όνομα Ρίφκα Οξμαν. Η μητέρα της. Από τα πρωτοκλασάτα στελέχη του Ινστιτούτου Τεχνολογίας του Ισραήλ. Από εκεί η έμπνευση της Νέρι. Από εκεί και ο μέντοράς της. Η μητέρα της. Γιατί, ως γνωστόν, στις απανταχού της Γης εβραϊκές κοινότητες, το αίμα το καθαρό μεταδίδεται από τη μητέρα και όχι από τον πατέρα. Η μητριαρχία είναι η βάση της εβραϊκής κοινωνίας.
Για να αντιληφθείτε το μέγεθος του άστρου της, ένα θα σας πω: από το 2000 μέχρι σήμερα, αυτό το διαβολεμένο θηλυκό έχει αποσπάσει δεκάδες βραβεία και τιμητικές διακρίσεις.
Ανάμεσά τους το βραβείο MIT Collier Medal, το βραβείο Καινοτομίας με Σχεδιασμό, το βραβείο Νέας Αρχιτεκτονικής Φωνής από τον Σύλλογο Αρχιτεκτόνων της Νέας Υόρκης, το βραβείο «Fast Company» ως μία από τους εκατό πιο δημιουργικούς ανθρώπους του 2009, το βραβείο Γης, το Archiprix για το καλύτερο μεταπτυχιακό πρόγραμμα της χρονιάς 2004, ενώ ήταν φιναλίστ του Παγκόσμιου Δικτύου Τεχνολογίας 2010, συν το ότι συμπεριλαμβάνεται μέσα στις δέκα γυναίκες-πρωταθλήτριες επιχειρηματικότητας.
Αν και η σχέση των Brangelina είχε βαλτώσει εδώ και τρία χρόνια, η αφορμή για το μεγάλο μπαμ ήταν η εφήμερη σχέση του Μπραντ με τη Μαριόν Κοτιγιάρ (δεξιά), με την οποία συμπρωταγωνίστησαν στην ταινία «Σύμμαχοι»
Χωρίς τελειωμό οι διακρίσεις. Το κορίτσι είναι άπαιχτο. Εφ’ όλης της ύλης. Υπάρχει κάποιος Ελληνας κυβερνητικός αξιωματούχος να τη φωνάξει, να την καπαρώσει, επί πληρωμή, για να διδάξει και να τα μεταδώσει όλα αυτά; Ούτε μισός!
Ανάμεσα στις άλλες ασταμάτητες ανησυχίες της περιλαμβάνονται και τα ακόλουθα μικροπραγματάκια: καθηγήτρια στην Ανάπτυξη Καριέρας της Sony, αναπληρώτρια στο Media Arts and Sciences στο εργαστήρι (Lab) του MIT. Ιδρυτικό στέλεχος καθώς και ιθύνων νους της ερευνητικής ομάδας Mediated Matter.
Ερευνήτρια στο άκρως προχωρημένο πεδίο Διασταύρωση Υπολογιστικού Σχεδιασμού της Ψηφιακής Κατασκευής, της Επιστήμης των Υλικών και της Συνθετικής Βιολογίας! Το έργο της φιλοξενείται σε μόνιμες συλλογές μουσείων, όπως αυτό της Μοντέρνας Τέχνης στη Νέα Υόρκη (MoMA), του Σαν Φρανσίσκο, το Georges Pompidou (Παρίσι), το Μουσείο Καλών Τεχνών της Βοστόνης και… και… και... Και για να τελειώνω με την ατελείωτη επιστημονική και ερευνητική της δραστηριότητα, η Νέρι Οξμαν με την ομάδα της εργάζονται συστηματικά για τη συμφιλίωση των φυσικών υλικών οικοδόμησης με το περιβάλλον.
Η γαμήλια περιπέτεια με τον Αργεντίνο μουσικό
Η Αρχιτεκτονική γέρνει και φλερτάρει με την Τέχνη. Η Νέρι Οξμαν, με ασταμάτητες ανησυχίες για πάσης φύσεως καλλιτεχνικές δραστηριότητες. Ετσι, πριν από οκτώ χρόνια βρίσκεται ανάμεσα σε εκατοντάδες θεατές και ακροατές μιας συναυλίας κάποιου Οσβαλντ Γκολίτζοφ. Μετά από μερικούς μήνες αυτή η στιγμιαία σχέση κατέληξε σε γάμο. Αυτός από το Λα Πλάτα της Αργεντινής.
Γεννημένος πριν από 58 χρόνια. Και μάλιστα Εβραίος. Αυτό έλειπε να μην ήταν. Και μάλιστα με ρίζες από Ρουμανία. Δηλαδή Ρουμανο-εβραίος. Και μάλιστα με διαζύγιο από τον πρώτο του γάμο με κάποια Σίλβια. Και μάλιστα πατέρας τριών παιδιών.Ομως η σχέση άνυδρη. Ομως η σχέση ταραγμένη. Ομως η σχέση εύθραυστη. Κάπου εκεί εισβάλει η παρουσία του Μπραντ Πιτ. Ετσι όλα άλλαξαν. Ετσι ο Οσβαλντ παραμερίστηκε. Κι έτσι οι δύο «καλοί φίλοι» πορεύονται μαζί. Προς το παρόν. Το μέλλον άδηλον.
Μπραντ ο πολυγαμικός
Και είναι άδηλον επειδή ο Μπραντ Πιτ θεωρείται από τους πιο διπολικούς αστέρες του Χόλιγουντ. Οχι τόσο ψυχολογικά αλλά ερωτικά. Φανταστείτε ότι περίπου σε κάθε ταινία έπεφτε στο κρεβάτι της συμπρωταγωνίστριάς του. Οπως έχει πει και η κωλοπετσωμένη Σίρλεϊ ΜακΛέιν, «όποια πρωταγωνίστρια του Χόλιγουντ σας πει ότι δεν έχει κοιμηθεί με τους σκηνοθέτες, τους παραγωγούς και τους παρτενέρ των ταινιών στις οποίες εμφανίζεται λέει ψέματα». Ελα!
Κάπως έτσι ο Ουίλιαμ Μπράντλεϊ Πιτ βρέθηκε να κοιμάται με πλήθος ονομάτων. Οπως, ας πούμε, την Ρόμπιν Γκίβενς. Οπως η Τζούλιετ Λιούις. Εντελώς κουνημένο το κορίτσι. Και όπως η Γκουίνεθ Πάλτροου. Την οποία γνώρισε στα γυρίσματα του «Seven». Με την Γκουίνεθ η σχέση κράτησε περίπου τρία χρόνια. Πολλά. Πάρα πολλά.
Η συνέχεια φέρει το όνομα Τζένιφερ Ανιστον. Με ρίζες ελληνικές. Το δυστύχημα με την Τζένιφερ ήταν η ταινία «Ο κύριος και η κυρία Σμιθ». Το δυστύχημα ήταν ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης Νταγκ Λάιμαν. Αυτός ήταν που επέλεξε ως δίδυμο τον Μπραντ και την Αντζελίνα. Εκ της συνθέσεως προκύπτει η χαριτωμένη ονομασία Brangelina! Ποιος θα μπορούσε να αντισταθεί στα σαρκώδη χείλη και την άπειρη ομορφιά μιας Αντζελίνα Τζολί; Ουδείς. Επειδή όμως εκείνη είναι «χτυπημένη» και «καταραμένη» (όπως η ίδια λέει) από τη συστηματική απιστία του πατρός της Γιον Βόιτ προς τη μητέρα της. Και επειδή ως κλασικό θηλυκό άρχισε να κάνει τις κόνξες της, ο Μπραντ έπεσε πάνω σε τοίχο. «Πρώτα», του είπε, «να χωρίσεις από τη μαλακισμένη γυναίκα σου και μετά θα πάρεις κοκό».
Τα υπόλοιπα είναι γνωστά. Πάντως από το 2015 η Αντζελίνα είχε προαναγγείλει το επερχόμενο διαζύγιο. Οταν με την ταινία της, και στη σκηνοθεσία και ως πρωταγωνίστρια, «Δίπλα στη θάλασσα» (By the Sea) είχε καταγράψει την οριστική διάλυση, δείχνοντας εκείνη και τον Μπραντ σε κατάσταση ολοσχερούς αποσύνθεσης. Ούτε σεξ, ούτε αισθήματα, ούτε επικοινωνία. Τίποτα. Nada!
Με τον σύζυγό της, τον Αργεντίνο μουσικό Οσβαλντ Γκολίτζοφ, στον οποίο σύντομα θα δείξει την έξοδο
Ο τετραγωνισμός του κύκλου
Πάντως η αφορμή ήταν η συνάντηση του Μπραντ με την απελευθερωμένη, ως Γαλλίδα, Μαριόν Κοτιγιάρ. Οπου στα γυρίσματα της κατασκοπευτικής περιπέτειας «Σύμμαχοι» (Allied), εκείνη και εκείνος τα βρήκαν στο κρεβάτι. Φυσικά αμφότεροι το διέψευσαν. Ποιος τους πιστεύει; Πάντως ο Μπραντ, επί πολλούς μήνες, και μέσα στο συναισθηματικό αδιέξοδό του, έπεφτε απαρηγόρητος και κλαίγοντας στην αγκαλιά των συγγενών. Δύο τα προβλήματα του ζεύγους που η συνάντησή τους θεωρήθηκε success story στους γάμους όλων των χολιγουντιανών εποχών. Το πρώτο είναι τα παιδιά. Το δεύτερο, μια περιουσία, ωκεανός δολαρίων. Η προσωπική περιουσία του Μπραντ ανέρχεται στο μέγεθος των 250 εκατ. δολαρίων. Της Αντζελίνα στο μέγεθος των 160 εκατομμυρίων. Λογικό. Αφού το Χόλιγουντ εξακολουθεί, παρά τις διακηρύξεις περί ισότητας και ισονομίας, να πληρώνει με χαμηλότερα ποσά τα πρωτοκλασάτα θηλυκά. Αυτά τα δεκάδες εκατομμύρια έχουν αναστατώσει το σύμπαν. Και πρώτα απ’ όλα το ζεύγος «Ο κύριος και η κυρία Σμίθ».
Κοντά σ' αυτά φουσκώνει ακόμα περισσότερο το περιουσιολόγιο με το Chateau Miraval στη Γαλλία, αξίας 60 εκατ. δολαρίων. Με τη σπιταρόνα στη Σάντα Μπάρμπαρα, ευτελούς αξίας μόλις 5 εκατομμυρίων... Και με διάφορα άλλα αντικείμενα, όπως πολυτελέστατα οχήματα και αντίκες αξίας δεκάδων εκατομμυρίων.
Και για να ολοκληρώσω το αφήγημα, μία η κολοσσιαία διαφορά ανάμεσα στην Αντζελίνα και τη Νέρι Οξμαν: όσο η πρώτη είναι ο ζωντανός ορισμός της ταραχής, με πολλές δόσεις απρόβλεπτων εκρήξεων και αιρετικών συμπεριφορών, τόσο ήρεμη και ισορροπημένη είναι η προσωπικότητα της 42χρονης Εβραίας καθηγήτριας του MIT. Ομως μπορούν τα ανώτερα Μαθηματικά και η Τεχνολογία να αιχμαλωτίσουν την ασταμάτητη περιέργεια του Μπραντ Πιτ; «Αν συμβεί κάτι τέτοιο», έλεγε παράγοντας του Χόλιγουντ, «τότε η επιστήμη θα έχει ανακαλύψει τον τετραγωνισμό του κύκλου»!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα