Σταθερή αξία αποδείχθηκε, από τα πρώτα κιόλας επεισόδια, ο κορυφαίος διαγωνισμός μόδας
UPD:
Με όλα τα κανάλια να έχουν επενδύσει σε ακριβές παραγωγές και προγράμματα υψηλών προδιαγραφών για την prime time η νέα σεζόν της ελληνικής τηλεόρασης θυμίζει παλιές χρυσές εποχές. Στη φετινή τηλεοπτική σεζόν που ξεκίνησε πιο ανταγωνιστική από ποτέ το GNTM 4 του Star ξεχώρισε αμέσως.
Για άλλη μία φορά ο λαμπερός διαγωνισμός μόδας απέδειξε ότι αποτελεί σταθερό σημείο αναφοράς σε ένα μεταβαλλόμενο τηλεοπτικό τοπίο.
Η μεγάλη πρωταγωνίστρια
Κλείσιμο
Ελαφρώς τρακαρισμένη αλλά πολύ εντυπωσιακή η Ισμήνη Παπαβλασσοπούλου έδειξε από τα πρώτα κιόλας λεπτά ότι ήρθε για να μείνει. Η καινούργια κριτής, με την καθηλωτική εμφάνιση που θυμίζει τη Χέιλι Μπίμπερ, ανέλαβε αμέσως πρωταγωνιστικό ρόλο στις αποφάσεις της επιτροπής.
Αυστηρή αλλά δίκαιη, δεν έκρυψε τις αιχμηρές απόψεις της ούτε φοβήθηκε να διαφωνήσει με τους υπόλοιπους ενώ αναμένεται να συνεχίσει δυναμικά χαρίζοντάς μας τηλεοπτικές στιγμές που θα τις θυμόμαστε για καιρό.
All time classic
Ο Άγγελος Μπράτης, η Ζενεβιέβ Μαζαρί και ο Δημήτρης Σκουλός δηλαδή οι γνωστοί, αγαπημένοι κριτές που εδώ και 4 χρόνια έχουν χαρίσει αμέτρητες, αξέχαστες στιγμές στο τηλεοπτικό κοινό επέστρεψαν δριμύτεροι.
Ανθρώπινες ιστορίες, χιούμορ, πλάκες, ξεχωριστές προσωπικότητες, diversity, ατάκες, συμφωνίες και διαφωνίες, ενθουσιασμοί και απογοητεύσεις, όλα τα είχαν οι πρώτες audition του GNTM 4.
H συνέχεια αναμένεται συναρπαστική αφού αυτή τη χρονιά οι κριτές ετοιμάζουν δοκιμασίες που θα δούμε για πρώτη φορά στην ελληνική τηλεόραση και ιδιαίτερες προκλήσεις για τους διαγωνιζόμενους.
Ανεβασμένος φέτος και ο Γιώργος Καράβας που με την απίστευτη άνεση του με τον φακό και την ιδιαίτερη επικοινωνία του με τους διαγωνιζόμενους, ως ένα ακόμα «εύρημα» των ανθρώπων του Star, δικαιώνει την επιλογή του καναλιού να του δώσει για άλλη μία φορά τηλεοπτικό βήμα και διευρυμένο ρόλο στο συγκεκριμένο project.
Στην κορυφή της τηλεθέασης
Στην τηλεόραση τα νούμερα λένε πάντα την αλήθεια. Ιδιαίτερα φέτος που ο ανταγωνισμός είναι πολύ δυνατός από όλα τα κανάλια, η εντυπωσιακή αντοχή των ποσoστών του GNTM 4, ειδικά στο νεανικό κοινό, έχει ξεχωριστή σημασία. Το GNTM 4 διατηρεί την πρωτιά στη ζώνη του και αυτό είναι σημαντικό επίτευγμα.
Αν η ασφάλιση σπιτιού βρίσκεται μέσα στην ατζέντα σας ως μελλοντική προοπτική, η αφοπλιστική καμπάνια της Anytime θα σας κάνει να το σκεφτείτε πολύ σοβαρά και να το επισπεύσετε.
Για 4η συνεχή χρονιά η Παπαστράτος αναδείχθηκε ο Πιο Ελκυστικός Εργοδότης στην Ελλάδα, σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα Employer Brand που πραγματοποίησε η Randstad για το 2024.