Ριάνα: «Μεταμορφώνεται» σε καλή νοικοκυρά και γίνεται η απόλυτη φαντασίωση

Ριάνα: «Μεταμορφώνεται» σε καλή νοικοκυρά και γίνεται η απόλυτη φαντασίωση

Η 32χρονη σταρ της  R'n'B  και ποπ σκηνής φωτογραφίζεται για το εξώφυλλο του τεύχους Σεπτεμβρίου του αμερικάνικου Harper’s Bazaar και απογειώνει τη σέξι εκδοχή της

Rihanna
«Η Επανάσταση της Ριάνα - Γιατί είναι το icon που χρειαζόμαστε τώρα». Κάτω από αυτό τον τίτλο η Ριάνα ποζάρει για το εξώφυλλο του επερχόμενου τεύχους του αμερικάνικου Harper’s Bazaar.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Our September 2020 cover star needs no introduction. At 32, Robyn Rihanna Fenty is already an icon, but the secret to her success might lie in how she has reimagined what it means to be one. In this issue, Kahlana Barfield Brown (@kahlanabarfield) reflects on the superstar’s singular path, from her philanthropic and advocacy work and activism, to her stellar music career and groundbreaking moves into fashion and beauty, where she has revolutionized industries that for so long catered to white women. But Rihanna’s success has been about much more than music, clothes, or makeup, but the way she has embraced her fans and made them feel not just valued, but like they have a voice. As Barfield Brown writes, “Beyond providing people in communities of color starved for accessible foundation that actually matched their complexions, the move seemed to communicate: ‘I see you when no one else does.’” Read more and see the full cover shoot at the link in our bio.⁣ #BAZAARxRihanna ⁣ Photographer: @graysorrenti⁣ Creative Director: @jenbrillbrill Profile written by: @kahlanabarfield Hair: @ursulastephen ⁣ Makeup: @priscillaono⁣ Nails: @kimmiekyees ⁣ ⁣ Rihanna wears @Fenty, @MariaTash, and @anabelachan

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Harper's BAZAAR (@harpersbazaarus) στις


Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Even in quarantine, Rihanna’s style prevails. Here, the fashion icon models bold fringe pieces on a hillside peak in Los Angeles. The coat and dress are @bottegaveneta, the earring studs by @harrykotlar, and the sun-kissed glow is courtesy of @fentybeauty and @fentyskin, of course. But the rockstar swagger? That’s all her own. Head to the link in our bio to see Rihanna’s full cover shoot for our September issue.⁣ #BAZAARxRihanna ⁣ Photographer: @graysorrenti⁣ Creative Director: @jenbrillbrill Profile written by @kahlanabarfield Hair: @ursulastephen Makeup: @priscillaono Nails: @kimmiekyees

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Harper's BAZAAR (@harpersbazaarus) στις


Η 32χρονη σταρ της μουσικής βιομηχανίας φωτογραφίζεται με δημιουργίες Chanel, Dior, Miu Miu και φυσικά των δικών της εταιριών Fenty και Savage Χ Fenty, ενώ σύμφωνα με το concept κάνει τις δουλειές του σπιτιού, σε μία πιο ανατρεπτική εκδοχή: βγάζει τα σκουπίδια, φορώντας μόνο το καλσόν, τα φούξια ψηλοτάκουνα και το σέξι εσώρουχό της, ανοίγει το ψυγείο με την πιο προκλητική εκδοχή της, φορώντας ένα παλτό Max Mara και αλλάζει τη λάμπα στο ταβάνι, έχοντας… ξεχάσει κάπου τη φούστα της.




Κλείσιμο


Πάντως, το T-shirt που επιλέγει στέλνει δυνατά το αντιρατσιστικό μήνυμα End Racism, εκμεταλλευόμενη την ευκαιρία για ενώσει τη φωνή της με το κίνημα Black Lives Matter.

Η φωτογράφηση έγινε από τον φακό του Gary Sorrenti.



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης