Κρούσματα κορωνοϊού - Θεσσαλονίκη: Πρώτο κρούσμα σε εργαζόμενο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
Κορωνοϊός: Άλλο ένα θετικό κρούσμα - Τι αποφάσισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας
Στη Θεσσαλονίκη εντοπίστηκε άλλο ένα θετικό κρούσμα κορωνοϊού σε υπάλληλο των τεχνικών υπηρεσιών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Με εντολή του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολου Τζιτζικώστα και κατόπιν εισήγησης της Ομάδας Διαχείρισης Κρίσης της Περιφέρειας, πραγματοποιήθηκαν απολυμάνσεις στο κτίριο επί της Στρωμνίτσης 53 στη Θεσσαλονίκη.
Όπως αποφάσισε ο Απόστολος Τζιτζικώστας, από την ερχόμενη Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020 οι τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη θα παραμείνουν κλειστές, ενώ και το κτίριο της Στρωμνίτσης αναστέλλει τη λειτουργία του, θα σφραγιστεί και δεν θα πραγματοποιείται καμιά συναλλαγή με το κοινό.
Επίσης, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας αποφάσισε να πραγματοποιηθούν απολυμάνσεις και στο νέο κτίριο υπηρεσιών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη δυτική Θεσσαλονίκη (26ης Οκτωβρίου 64), μετά τη χτεσινή εθελοντική αιμοδοσία.
Η Ομάδα Διαχείρισης Κρίσης που συνέστησε ο Περιφερειάρχης βρίσκεται σε διαρκή συνεδρίαση και εικοσιτετράωρη επιφυλακή, ενώ ο κ. Τζιτζικώστας απευθύνει έκκληση στους πολίτες να περιορίσουν στο ελάχιστο την προσέλευσή τους στις υπηρεσίες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και μόνον για απολύτως επείγοντα ζητήματα.
Οι σύγχρονοι μηχανισμοί ωρίμανσης ιδεών, που μειώνουν το ρίσκο, επιταχύνουν την εφαρμογή και βοηθούν τις πόλεις να λαμβάνουν πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις.
Με επίκεντρο τις τοπικές κοινωνίες, η ΑΒ Βασιλόπουλος πραγματοποίησε 150 δράσεις εθελοντισμού σε όλη τη χώρα, με τη συμμετοχή περισσότερων από 4.500 ανθρώπων.