Καλύτεροι πελάτες των ψητοπωλείων οι νέοι από 18 - 24 ετών

Καλύτεροι πελάτες των ψητοπωλείων οι νέοι από 18 - 24 ετών

Ερευνα της QED που παρουσιάστηκε χθες στο 3ο επιστημονικό συνέδριο «Το ψηφιακό ψητοπωλείο» που διοργάνωσε η Megas Yeeros

souvlakia
Οι γευστικές εμπειρίες και οι επιλογές πολλές, όμως το σουβλάκι... ένα! Και τούτο καθώς το 95% των καταναλωτών τρώνε τυλιχτό, όπως προκύπτει από την έρευνα της QED που παρουσιάστηκε χθες στο 3ο επιστημονικό συνέδριο «Το ψηφιακό ψητοπωλείο» που διοργάνωσε η Megas Yeeros. Κάτι, που καταδεικνύει την καθολικότητα του συγκεκριμένου φαγητού στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Σύμφωνα με την έρευνα που παρουσίασαν η κυρία Χριστινα Καράμπελα, Managing Partner της QED και ο κ. Βασίλης Κοκιόπουλος, διευθυντής Ερευνών της QED, σχεδόν 1 στους 2 τρώει τυλιχτό τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα με τους άντρες να εμφανίζονται οι πιο συχνοί πελάτες.

Καλύτεροι πελάτες εμφανίζονται οι καταναλωτές της ηλικιακής ομάδας 18 – 24 ετών. 7 στους 10 της συγκεκριμένης ομάδας δήλωσαν ότι τρώνε τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα και οι υπόλοιποι 3 μία φορά στις 15 μέρες! Αυξάνοντας η ηλικία, όπως έδειξε η έρευνα, ελαττώνεται και ο ρυθμός αγοράς. Μάλιστα απ' την ηλικιακή ομάδα 35 – 44 ετών πλέον οι περισσότεροι καταναλωτές δηλώνουν περιστασιακοί (από μία φορά στο τρίμηνο ως και 1 φορά το 15νθήμερο).

Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης