Λαύριο: Απαγορεύτηκε ο απόπλους του «Andros Jet» λόγω φθορών - Συνελήφθη ο πλοίαρχος

androsjet

Το «ANDROS JET» είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο για Κέα – Κύθνο – Σύρο – Τήνο – Άνδρο

Απαγόρευση απόπλου επιβλήθηκε το πρωί στο λιμάνι του Λαυρίου, στο επιβατηγό οχηματαγωγό καταμαράν «ANDROS JET» σημαίας Κύπρου, που είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο για Κέα - Κύθνο - Σύρο - Τήνο - 'Ανδρο.

Στελέχη του τοπικού κλιμακίου επιθεώρησης πλοίων του κεντρικού λιμεναρχείου Λαυρίου, με τη συνδρομή επαγγελματία δύτη και στελεχών του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων, προέβησαν σε διενέργεια έκτακτης επιθεώρησης του προαναφερόμενου πλοίου, κατά την οποία διαπιστώθηκαν εκδορές χρώματος των ελασμάτων του εξωτερικού περιβλήματος σε αμφότερες τις γάστρες του πλοίου, παραμορφώσεις ελασμάτων εξωτερικού περιβλήματος της αριστερής γάστρας του πλοίου, στρεβλώσεις των πρυμναίων σταθεροποιητικών πτερυγίων σε αμφότερες τις γάστρες του πλοίου, ρηγμάτωση και στρέβλωση των ελασμάτων στεγανού χώρου άνωθεν του πρωραίου σταθεροποιητικού πτερυγίου (T-Foil) αριστερής γάστρας του πλοίου.

Στο πλαίσιο του αυτοφώρου συνελήφθη ο πλοίαρχος του πλοίου για παράβαση του άρθρου 291 Π.Κ. που αναφέρεται στη διατάραξη της ασφάλειας της υδάτινης συγκοινωνίας, αλλά και του άρθρου 43 του Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου Κ.Δ.Ν.Δ. που αναφέρεται στις υποχρεώσεις πλοιάρχων, εφοπλιστών και, τεχνικών.

Το εν λόγω πλοίο είχε καταπλεύσει στον λιμένα Λαυρίου χθες το απόγευμα, μετά την ολοκλήρωση του προγραμματισμένου δρομολογίου του.

ΣΧΟΛΙΑ (9)

ΓΟΡΓΩ ΛΕΩΝΙΔΑ

Ας τα πάρουμε απο την αρχή... Το πλοίο βγήκε δρομολόγια αρχές Απριλίου ΆΡΟΝ ΆΡΟΝ σε αντικατάσταση του Ακουα Σπίριτ. Ο πρώτος του πλοίαρχος έμεινε μέσα έως τέλος του ίδιου μήνα και ζήτησε να φύγει άμεσα. Ο δεύτερος δούλεψε 20 ημέρες περίπου. Στις 17 του μήνα ΚΑΤΟΠΙΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ το Λιμεναρχείο Λαυρίου έκανε επιθεώρηση για αυτό πήγε και οργανωμένα μαζί με δύτη και διαπίστωσε λακκούβες και γραντζουνιές, γιατί για αυτό μιλάνε... επιστημονικά... Ο πλοίαρχος στο πλοίο του δεν είχε εισροή υδάτων ούτε άλλο πρόβλημα άρα τι να πάει να αναφέρει άμεσα στη Λιμενική Αρχή, για ποιό πρόβλημα μιλάμε? Ποιός μπορεί να ήξερε για τις γρανζουνιές απο κάτω???? Μόνο πλήρωμα μήπως???? Και γιατί ο ΕΥΣΥΝΕΊΔΗΤΟΣ αυτός ναυτικός δεν το δήλωσε όταν έγινε αυτό το "μεγάλο κακό"? Να ξέρουμε και εμείς πότε έγινε πως έγινε ΠΟΥ έγινε...????? ΩΩΩΩΠ ΜΗΠΩΣ ΠΗΡΑΝ ΛΑΘΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΥΤΟΦΩΡΟ???? ΩΩΩΠ ΜΗΠΩΣ ΚΡΑΖΟΥΝ ΛΑΘΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟ ????? ΜΗΠΩΣ ΑΛΛΟΣ ΗΞΕΡΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΕΦΕΡΕ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ???? ΛΕΣ ΝΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΝΤΑΣ??? Ή ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΛΑ ΗΤΑΝ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΤΩ... ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΚΑΤΙ ΕΧΟΥΝ. Και η ιστορία εξακολουθεί. Το κλιμάκιο και το υπουργείο που δεν είναι και τόσο άσχετη αλλά δεν έχουν και επιλογές σε αυτές τις περιπτώσεις ζήτουν χαρτί του νηογνώμονα.... ΟΥΠΣ και άλλο λάθος... δεν είχε ενημερωθεί ο νηογνώμονας.... ΟΥΠΣ μηπως νευρίασει??? Και κάπως έτσι ενώ όλα έδιχναν ότι το πλοίο θα φύγει έμεινε. Ομως ξέρετε κάτι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΥΘΎΝΗ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ. ΑΥΤΟΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ. (ΒΕΒΑΙΑ Ο ΑΔΙΚΟΣ ΔΙΑΣΥΡΜΟΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΑΡΧΟΥ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ. ΟΧΙ ΤΗΣ ΩΡΑΣ.... ΑΚΟΜΑ). Ο μόνος κίνδυνος για το πλοίο είναι ο "ναυτικός" που έκανε την καταγγελία και που όπως και ο πλέον ανόητος μπορεί να καταλάβει μόνο μέλος του πληρώματος, μπορει να είναι. Για αυτό κε Μάριε καλά θα κάνετε να ξηλώνεται τα άγρια και να μην αφήνετε τους ανθρώπους σας να φεύγουν και μάλιστα έτσι. Γιατί ποιος ξέρει μπορεί ας πουμε αυτός ο καταγγέλοντας να δουλέυει ας πούμε για παράδειγμα σαν Β ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ και μια μέρα επειδή ας πούμε δεν του πληρώσατε τις μουφα υπερωρίες του ή επειδή ας πουμε το πλοίο σας στρώνει και δεν αργεί πλεον, για να γράψει καμία ώρα... ας πούμε ότι αποφασίζει να κλείσει τις ηλεκτρομηχανές την ώρα τις μανούβρας... Τι θα γίνει κύριε Μάριε??? Ποιός θα πάει μέσα??? ΑΑΑΑΑΑ ΞΕΧΑΣΑ Ο ΠΛΟΙΑΧΡΟΣ...

Cyberdyne

Σε τέτοια καράβια σηκώνεσαι και φεύγεις αλλιώς σε φεύγουν με ...αλυσίδες

Γιωργος

Αν κατι τετοιο αποτελει ειδηση εχουμε πολυ δρομο ακομα.

OM

Apagorefsi apoplou meta apo ektakti epitheorisi ke sillipsi tou ploiarxou. Panta o Ploiarxos tin plironi.

@

ο καθε πλοιαρχος είναι και εκπρόσωπος της εταιρίας Είναι ο κύριος υπεύθυνος για την ασφάλεια του πλοίου, του πληρώματος, του φορτίου και των επιβατών και υπογραφει οτι ολα ειναι Ο.Κ

cptalepou

Πως φαινεται οτι εισαι ασχετος φελλος! Ο πλοιαρχος δεν υπογραφει τιποτα. Ο νηογνομωνας εκδιδει τα πιστοποιητικα μετα απο επιθεωρηση των επιθεωρητων του. Αλλα προφανως δεν ξερεις καν τι ειναι νηογνομωνας. Τωρα γιατι ο επιθεωρητης εκδιδει πιστοποιητικο αφου ειδε οτι κατι δεν παει καλα ειναι αλλο θεμα. Μονο στον Ελληνικο νηογνομωνα γινονται αυτα. Οι περισοτεροι σωστοι νηογνομωνες δεν ρισκαρουν τετοιες καταστασεις και σε πηδανε στις απαιτησεις. Δεν ισχυουν ομως αυτα στον Ελληνικο. Γιαυτο ειναι και στην μαυρη λιστα των νηογνομωνων. Και βεβαια ισχυει αυτο που ειπωθηκε για τα ανυπαρκτα κωλολιμανα της ελληνικης επικρατειας. Και καποιοι αλλοι παραγοντες, πολυ σοβαροι, αλλα αυτοι που ειναι εξω απο τον χορο εχουν μεσανυχτα για τετοιες λεπτομερειες.

@..@

Εσύ καλά τα λές,αλλά αν ισχύει η παροιμια "στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα";Τι γίνετε; Να διορθώσει τις βλάβες ο πλοίαρχος απ'την τσέπη του;

Κυρκος

Μάριε κουράγιο

panta ftene oi melisses

ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ...Οι έλληνες πλοίαρχοι που κάνουν δρομολόγια στα λιμάνια καρμανιόλες πολλές φορες διασύρονται παρότι στην θέση τους έπρεπε να είναι αυτοί που επιτρέπουν ακατάλληλα λιμάνια να γίνονται δεκτες επιβατών.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

press_conference

«Μπροστάρηδες» ο Αλέξανδρος Νικολαΐδης και η Βούλα Πατουλίδου - Καταγγέλλουν όιτι με το νέο αθλητικό νομοσχέδιο επιχειρείται εξίσωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων πανεπιστημιακών σχολών Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού με κατόχους τίτλων από ιδιωτικές σχολές με αμφίβολα επίπεδα κατάρτισης

γιατροι09

Η «δεξαμενή» με τους 2.350 παθολόγους, γενικούς γιατρούς και παιδιάτρους των μονάδων ΠΕΔΙ και των Κέντρων Υγείας, που το υπουργείο Υγείας έχει «βαφτίσει» ως οικογενειακούς γιατρούς, αδειάζει με ταχύ ρυθμό

3