Παρέμβαση Γαβρόγλου για τις μαζικές αντιγραφές στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

odigos-protoeton-oikonomiko-panepistimio-athinon-1

«Όταν τα φαινόμενα αυτά εμφανίζονται όχι μόνο ως μεμονωμένες περιπτώσεις αλλά ως οργανωμένα συστηματικά και επαναλαμβανόμενα, θα πρέπει να χρήζουν άμεσης και οριστικής αντιμετώπισης από την ακαδημαϊκή κοινότητα», επισημαίνει ο υπουργός Παιδείας

Ενημέρωση για την καταγγελία φοιτητών που αφορά σε μαζικές αντιγραφές κατά τη διάρκεια των εξετάσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ζητά ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου, σε επιστολή του προς τον Πρύτανη του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Εμμανουήλ Γιακουμάκη.

Λίγους μήνες μετά το κρούσμα αντιγραφής στο Πανεπιστήμιο Πάτρας, στο οποίο εμπλέκονταν μέλη της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, αποκαλύπτεται στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Αθήνας μια πολύ σοβαρότερη υπόθεση μαζικής αντιγραφής σε εξετάσεις προπτυχιακών μαθημάτων, που φέρεται να οργανώθηκε από μέλη που πρόσκεινται και πάλι στη ΔΑΠ.

Η καταγγελία, η οποία δημοσιεύτηκε πριν πέντε μέρες στην «Εφ.Συν.», έχει ήδη φτάσει εδώ και δύο μήνες στα χέρια του πρύτανη της πρώην ΑΣΟΕΕ, στον κοσμήτορα της σχολής, στον πρόεδρο του αρμόδιου τμήματος, ενώ κοινοποιήθηκε και στο υπουργείο Παιδείας.

Σύμφωνα με την καταγγελία, η οποία βασίζεται σε έγγραφα και φωτογραφίες, κατά την εξεταστική περίοδο του Φεβρουαρίου 2018 ορισμένα μέλη της φοιτητικής παράταξης ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ανέπτυξαν δίκτυο διασύνδεσης φοιτητών μέσω του οποίου διοχέτευαν θέματα της εξεταστικής και απαντήσεις επί των θεμάτων αυτών.

Με αφορμή την καταγγελία, ο υπουργός ζητά στην επιστολή του να ενημερωθεί για τις ενέργειες που έχουν γίνει από το Ίδρυμα, αναφέροντας ότι πρόκειται για «πολύ σοβαρά θέματα παραβατικότητας αλλά και δεοντολογίας και ακαδημαϊκότητας».

«Όταν τα φαινόμενα αυτά εμφανίζονται όχι μόνο ως μεμονωμένες περιπτώσεις αλλά ως οργανωμένα συστηματικά και επαναλαμβανόμενα, θα πρέπει να χρήζουν άμεσης και οριστικής αντιμετώπισης από την ακαδημαϊκή κοινότητα», σημειώνει ο υπουργός στην επιστολή του και καταλήγει: «Η κείμενη νομοθεσία και τα ακαδημαϊκά εργαλεία των Πανεπιστημίων για την αντιμετώπιση τέτοιων φαινομένων είναι γνωστά σε όλους μας. Οι τυχόν καθυστερημένες αντιδράσεις αντιμετώπισής τους, όπως παραπομπή σε νομικές υπηρεσίες ή καθυστερήσεις στην έναρξη της έρευνας, απλώς δίνουν την αίσθηση της ανοχής σε τέτοια φαινόμενα τα οποία θα πρέπει να αντιμετωπίζονται άμεσα, αυστηρά και αποτελεσματικά από τα ίδια τα Ιδρύματα».

Η ανακοίνωση-καταγγελία της ΠΑΣΠ ΑΣΟΕΕ για τις μαζικές αντιγραφές

«Τα συγκεκριμένα γκρουπ δημιουργούνται λίγο πριν την εξέταση του εκάστοτε μαθήματος προκειμένου να διαρρέουν τα θέματα των εξετάσεων καθώς και οι απαντήσεις τους ώστε οι φοιτητές που συμμετέχουν σε αυτά να περνούν τα μαθήματα χωρίς περαιτέρω κόπο. Με τη μέθοδο αυτή “κερδίζουν” τη στήριξη στις εκλογές όσων φοιτητών αισθάνονται την υποχρέωση να τους ανταμείψουν για την “αγαθοεργία” τους. Όσο λοιπόν με τη μέθοδο αυτή εξασφαλίζουν ψήφους (αδιαφορώντας για το ότι πλήττεται το κύρος του Πανεπιστημίου μας) τόσο θα τα δίνουν όλα για την πολυπόθητη πρωτιά στις φοιτητικές εκλογές που μέχρι σήμερα ούτε με κιάλια δεν μπορούν να δουν».

ΣΧΟΛΙΑ (1)

Μαρία

Θα καταλήξουμε να έχουμε στην Ελλάδα πιο απαξιωμένα και ξεφτιλισμένα διεθνώς πανεπιστημιακά πτυχία από τη Σοβιετική Ρουμανία, τη Σοβιετική Βουλγαρία, τη Σοβιετική Τσεχοσλοβακία, την Ουγγαρία, την Ουκρανία! Θυμίζω πως ακόμη είναι ατιμώρητοι οι χιλιάδες απόφοιτοι ιατρικής του ΑΠΘ που λάδωναν διεφθαρμένους καθηγητές με 300 ευρώ για να πάρουν άριστα στις πτυχιακές τους εξετάσεις. Οι απόφοιτοι από ελληνικά Τριτοβάθμια ΑΕΙ θα αποκλείονται παντελώς από διεκδίκηση θέσεων εργασίας στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές Χώρες, λόγω αμφιβολιών ποιότητας ή γνησιότητας των ακαδημαϊκών τους τίτλων σπουδών.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

kal2

Με ένα κολλάζ φωτογραφιών και ένα συγκλονιστικό κείμενο εξέφρασαν την αλληλεγγύη τους στους ανθρώπους που χάνουν αγαπημένα πρόσωπα και περιουσίες από τη φωτιά  στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού - «Ευχαριστούμε Μάτι» το μήνυμα του Αμερικανού πρέσβη

5