Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Λουξ plus 'n light: η φυσική απόλαυση που ανατρέπει τα δεδομένα
Λουξ plus 'n light: η φυσική απόλαυση που ανατρέπει τα δεδομένα
Το προβάδισμά της στην καινοτομία και τη δημιουργί α νέων προϊόντων που «αφουγκράζονται» τον παλμό της αγοράς και ανταποκρίνονται στην εμφανή στροφή των καταναλωτών προς μια περισσότερο ισορροπημένη αλλά και φυσικότερη διατροφή, επέδειξε και πάλι η Λουξ, η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία αναψυκτικών και χυμών, που καταγράφει δυναμική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια κερδίζοντας ολοένα και περισσότερους καταναλωτές στην ελληνική αγορά.
UPD:
Πριν από λίγο χρόνικο διάστημα η Λουξ λάνσαρε το λουξ plus 'n light tea, το παγωμένο της τσάι μόνο με φυσικά γλυκαντικά, 0% ζάχαρη, και 60% λιγότερες θερμίδες σε σχέση με τα αντίστοιχα προίόντα της αγοράς. Το λουξ plus 'n light tea είναι το πρώτο παγωμένο τσάι χωρίς τεχνητά γλυκαντικά για περισσότερη φυσική απόλαυση. Και όπως σε κάθε προϊόν λουξ της νέας αυτής σειράς, η γεύση είναι plus και σε τίποτα δεν θυμίζει light!
Φυσική απόλαυση με αναψυκτικά και τσαι λουξ plus 'n light
Ανταποκρινόμενη στη νέα ανάγκη που εκδηλώνουν οι καταναλωτές για ποιοτική απόλαυση προϊόντων, με λιγότερες θερμίδες, με τον πλέον φυσικό τρόπο, η Λουξ το τελευταίο διάστημα έχει λανσάρει στην αγορά μία ολοκληρωμένη σειρά ολιγοθερμιδικών προϊόντων, τη νέα καινοτόμα σειρά λουξ plus 'n light.
Αποτελεί μία νέα γενιά αναψυκτικών χωρίς προσθήκη ζάχαρης, 60% λιγότερες θερμίδες και μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C (στις γεύσεις: πορτοκαλάδα και λεμονάδα), χωρίς καμία αλλαγή στην γνώριμη και απαράμιλλη γεύση που χαρακτηρίζει το σύνολο των προϊόντων Λουξ, εισάγοντας μια νέα κατηγορία και μια ουσιαστική ανατροπή στην αγορά των light προϊόντων. Σήμερα η σειρά περιλαμβάνει πορτοκαλάδα, λεμονάδα, cola και παγωμένο τσάι σε γεύσεις ροδάκινο, κόκκινα φρούτα και λεμόνι, ενώ το επόμενο διάστημα η σειρά θα εμπλουτιστεί με επιπλέον γεύσεις.
Επενδύοντας στην καινοτομία
Η Λουξ διέβλεψε από νωρίς και ακολούθησε την παγκόσμια τάση προς τη φυσικότητα, η οποία τα τελευταία χρόνια ανεβαίνει σταθερά στις προτεραιότητες των καταναλωτών. Είναι ενδεικτικό ότι το 66% των Ευρωπαίων προσπαθεί να μειώσει τη ζάχαρη. Ταυτόχρονα, όμως, το κοινό απομακρύνεται από τα τεχνητά γλυκαντικά, με περίπου 40% των Ευρωπαίων να δηλώνουν ότι η φυσικότητα ενός προϊόντος και η απουσία τεχνητών γλυκαντικών αποτελεί σημαντικό παράγοντα στις καταναλωτικές τους επιλογές (έρευνα Nielsen, 2015). Και στην Ελλάδα παρατηρείται παρόμοια τάση. Σύμφωνα με έρευνα της ALCO, οι καταναλωτές εκφράζουν καθολική προτίμηση (84%) για αναψυκτικά με λίγες θερμίδες και φυσικά γλυκαντικά έναντι αναψυκτικών με ελάχιστες θερμίδες και τεχνητά γλυκαντικά, δηλώνοντας εμφανώς την προτίμησή τους για περισσότερο ισορροπημένη διατροφή και φυσικότητα.
Φυσική απόλαυση με αναψυκτικά και τσαι λουξ plus 'n light
Ανταποκρινόμενη στη νέα ανάγκη που εκδηλώνουν οι καταναλωτές για ποιοτική απόλαυση προϊόντων, με λιγότερες θερμίδες, με τον πλέον φυσικό τρόπο, η Λουξ το τελευταίο διάστημα έχει λανσάρει στην αγορά μία ολοκληρωμένη σειρά ολιγοθερμιδικών προϊόντων, τη νέα καινοτόμα σειρά λουξ plus 'n light.
Αποτελεί μία νέα γενιά αναψυκτικών χωρίς προσθήκη ζάχαρης, 60% λιγότερες θερμίδες και μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C (στις γεύσεις: πορτοκαλάδα και λεμονάδα), χωρίς καμία αλλαγή στην γνώριμη και απαράμιλλη γεύση που χαρακτηρίζει το σύνολο των προϊόντων Λουξ, εισάγοντας μια νέα κατηγορία και μια ουσιαστική ανατροπή στην αγορά των light προϊόντων. Σήμερα η σειρά περιλαμβάνει πορτοκαλάδα, λεμονάδα, cola και παγωμένο τσάι σε γεύσεις ροδάκινο, κόκκινα φρούτα και λεμόνι, ενώ το επόμενο διάστημα η σειρά θα εμπλουτιστεί με επιπλέον γεύσεις.
Επενδύοντας στην καινοτομία
Η Λουξ διέβλεψε από νωρίς και ακολούθησε την παγκόσμια τάση προς τη φυσικότητα, η οποία τα τελευταία χρόνια ανεβαίνει σταθερά στις προτεραιότητες των καταναλωτών. Είναι ενδεικτικό ότι το 66% των Ευρωπαίων προσπαθεί να μειώσει τη ζάχαρη. Ταυτόχρονα, όμως, το κοινό απομακρύνεται από τα τεχνητά γλυκαντικά, με περίπου 40% των Ευρωπαίων να δηλώνουν ότι η φυσικότητα ενός προϊόντος και η απουσία τεχνητών γλυκαντικών αποτελεί σημαντικό παράγοντα στις καταναλωτικές τους επιλογές (έρευνα Nielsen, 2015). Και στην Ελλάδα παρατηρείται παρόμοια τάση. Σύμφωνα με έρευνα της ALCO, οι καταναλωτές εκφράζουν καθολική προτίμηση (84%) για αναψυκτικά με λίγες θερμίδες και φυσικά γλυκαντικά έναντι αναψυκτικών με ελάχιστες θερμίδες και τεχνητά γλυκαντικά, δηλώνοντας εμφανώς την προτίμησή τους για περισσότερο ισορροπημένη διατροφή και φυσικότητα.
Κατανοώντας την αλλαγή προτεραιοτήτων στο καταναλωτικό κοινό, η Λουξ, σε μία περίοδο που πολλές επιχειρήσεις «παγώνουν» τις επενδύσεις, συνέχισε να επενδύει στην Έρευνα και Ανάπτυξη προκειμένου να παράγει πρωτοπόρα προϊόντα, σε διεθνές επίπεδο, αποκλειστικά με φυσικά γλυκαντικά και πλούσια γεύση.
Το αποτέλεσμα; Η δημιουργία μιας νέας γενιάς προϊόντων στα αναψυκτικά και το τσάι που ανατρέπει τα δεδομένα όπως τα γνωρίζαμε στο χώρο των ολιγοθερμιδικών προϊόντων, προσφέροντας στους καταναλωτές φυσική απόλαυση και δροσιά κάθε στιγμή φέτος το καλοκαίρι!
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα