Learning Business: Ο επαγγελματικός προσανατολισμός στα σχολεία

Learning Business: Ο επαγγελματικός προσανατολισμός στα σχολεία

Στόχος της δράσης είναι η εκπαίδευση 20.000 παιδιών σε όλη τη χώρα μέχρι το τέλος του 2017 ενώ θα ακολουθήσουν κι άλλες δράσεις ενημέρωσης με έμφαση τον αγώνα κατά της ανεργίας

Με μεγάλη επιτυχία εξελίσσεται εδώ και τρεις μήνες σε όλη την Ελλάδα το πρόγραμμα πρώτου επαγγελματικού προσανατολισμού και mentoring σε μαθητές Λυκείου Learning Business.

Πρόκειται για πρόγραμμα όπου επιτυχημένοι επιχειρηματίες και μάνατζερς ενημερώνουν τους μαθητές για τις ωφέλειες του σωστού επαγγελματικού προσανατολισμού σε μια περίοδο όξυνσης των φαινομένων ανεργίας. Στόχος κι αποτέλεσμα του προγράμματος όπως δηλώνει στο protothema.gr
η δημιουργός του Δέσποινα Μαγκανάρη είναι η δημιουργία μιας αμφικτιονίας ιδιωτικών σχολείων που δια αυτής της δράσης διασυνδέονται πλέον ενεργά με την ιδιωτική αγορά κάτω από το πρίσμα του «καλώς επιχειρείν» και των αξιών της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας. Και που φυσικά οι μαθητές μαθαίνουν από πρώτο χέρι τις απαιτήσεις και την πραγματικότητα στην αγορά εργασίας, «πράγμα ιδιαίτερα σημαντικό για μια περίοδο όπου η Ελλάδα δοκιμάζεται από την κρίση» όπως αναφέρει η κυρία Μαγκανάρη. 

Με τις αιγίδες της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος στο σκέλος του προγράμματος βορείου Ελλάδος, και με την υποστήριξη της αλυσίδας πολιτισμού και τεχνολογίας Public, της μεγαλύτερης ελληνικής βιομηχανίας χρωμάτων VITEX και των Φούρνων Βενέτης ήδη πάνω από 1.000 παιδιά σε ειδικές ημερίδες που πραγματοποιήθηκαν σε Αττική, Θεσσαλονίκη και Μεσσηνία.
 
Τα πρόγραμμα συνεχίζεται με παρουσία στην πόλη της Λάρισας, σε δύο ανοικτές εκδηλώσεις για τους μαθητές Λυκείου και τους ανέργους του Δήμου Γαλατσίου, και σε σχολεία της Αχαίας, των Ιωαννίνων και της Αττικής.
 
Στόχος της δράσης είναι η εκπαίδευση 20.000 παιδιών σε όλη τη χώρα μέχρι το τέλος του 2017 ενώ θα ακολουθήσουν κι άλλες δράσεις ενημέρωσης με έμφαση τον αγώνα κατά της ανεργίας.
 
Χορηγοί επικοινωνίας του προγράμματος είναι το μεγαλύτερο τηλεοπτικό κανάλι της νεολαίας MAD TV και ο οργανισμός οικονομικών εκδόσεων Direction Business Networks με τα περιοδικά Retail Business και Ad Business και CSR Review και τα ημερήσια newsletters Business Today και RetailToday. Την παραγωγή της δράσης έχει αναλάβει η Pickcodes Productions.
 
Όπως αναφέρει η συντονίστρια και δημιουργός του προγράμματος κυρία Δέσποινα Μαγκανάρη «η δράση Learning Business αφορά τη διασύνδεση μαθητών κι εκπαιδευτικών της  δευτεροβάθμιας βαθμίδας με την επιχειρηματική κοινότητα της χώρας. Στόχος είναι να υπάρξει ένα είδους αρχικού επαγγελματικού προσανατολισμού των νέων κι αυτοί να έλθουν σε επαφή για πρώτη φορά με τους μελλοντικούς εργοδότες τους. Συγκεκριμένα, γνωστοί επιχειρηματίες και μάνατζερς αναφέρονται στο πώς στράφηκαν στην επιχειρηματικότητα, στην προσωπική τους ιστορία κι εν τέλει στο πως αποδίδουν κοινωνικό όφελος στην κοινωνία. Μέσα από βίντεο αλλά και με φυσική παρουσία επιχειρηματιών, οι μαθητές βλέπουν ζωντανές ιστορίες επιτυχίας και παραδείγματα που μπορούν να ακολουθήσουν, δίχως όμως διαφημιστική για τις επιχειρήσεις λογική. Παράλληλα μαθαίνουν πώς να δημιουργήσουν τη δική τους εταιρεία, να συντάσσουν ένα βιογραφικό ενώ  ενημερώνονται για τις νέες τάσεις στην αγορά εργασίας».

Η κυρία Δέσποινα Μαγκανάρη 

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

turia

 Υπουργός παρέθεσε τα… επιτεύγματα της Κυβέρνησης, αλλά δεν έδωσε λύσεις στα αιτήματά τους και έτσι από τη Δευτέρα ανακοίνωσαν κινητοποιήσεις με αρχή τη Θεσσαλία. «Οι απαντήσεις που πήραµε όχι µόνο δεν µας ικανοποιούν αλλά δείχνουν ότι η κυβέρνηση έχει κάνει την επιλογή της να µην στηρίξει τον αγροτικό τοµέα»