Και αυτές τις γιορτές το River West είναι ο απόλυτος προορισμός για αγορές, διασκέδαση, και βόλτες για όλη την οικογένεια, ανεβάζοντας την festive διάθεση στα ύψη.
Ζημιά 3 εκατ. στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ λόγω της κατάληψης στην Ειδομένη
Ζημιά 3 εκατ. στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ λόγω της κατάληψης στην Ειδομένη
Η ζημία από τις 19/3 έως τις 19/4 ανέρχεται σε ένα εκατομμύρια ευρώ και από τις 19/11/2015 έως τις 11/12/2015 σε δύο εκατομμύρια ευρώ
Εξαιρετικά βαρύ είναι και το οικονομικό κόστος από την παρατεταμένη παραμονή προσφύγων και μεταναστών στην Ειδομένη καθώς η κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής έχει προκαλέσει ζημιά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ύψους 3.000.000 ευρώ!
Σχετικά στοιχεία κατάθεσε στη Βουλή η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μαρίνα Χρυσοβελώνη απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Κωστή Χατζηδάκη.
Συγκεκριμένα η κυρία Χρυσοβελώνη ανέφερε πως από τις 19/11/2015 έως τις 11/12/2015 η ζημιά ανήλθε σε 2 εκατ. ευρώ και από τις 19/3 έως τις 19/4 σε 1 εκατ. ευρώ.
Η ίδια επανέλαβε οτι το πρόβλημα θα έχει λυθεί εως το Πάσχα ωστόσο για την ώρα έχουν διαψευστεί όλες οι σχετικές διαβεβαιώσεις των αρμοδίων κυβερνητικών στελεχών.
Σχετικά στοιχεία κατάθεσε στη Βουλή η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μαρίνα Χρυσοβελώνη απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Κωστή Χατζηδάκη.
Συγκεκριμένα η κυρία Χρυσοβελώνη ανέφερε πως από τις 19/11/2015 έως τις 11/12/2015 η ζημιά ανήλθε σε 2 εκατ. ευρώ και από τις 19/3 έως τις 19/4 σε 1 εκατ. ευρώ.
Η ίδια επανέλαβε οτι το πρόβλημα θα έχει λυθεί εως το Πάσχα ωστόσο για την ώρα έχουν διαψευστεί όλες οι σχετικές διαβεβαιώσεις των αρμοδίων κυβερνητικών στελεχών.
Η κυρία Χρυσοβελώνη επέμεινε ότι δεν έχει υποβληθεί αίτημα αποζημίωσης από την πλευρά των πελατών που εξυπηρετεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ υποστηρίζοντας ότι «η λύση είναι ευρωπαϊκή και έτσι την αντιλαμβάνονται και οι αγορές».
Διευκρίνισε ότι γίνεται μια προσπάθεια επίλυσης των εμποδίων μέσω της εναλλακτικής γραμμής από τη Βουλγαρία που κοστίζει 1000-1300 ευρώ ανά συρμό και επιφέρει καθυστέρηση στην διακίνηση των προϊόντων της τάξης των δύο ημερών.
Ο κ. Χατζηδάκης αντέτεινε πάντως ότι η ζημία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι πολύ μεγαλύτερη. Έκρουσε τον «κώδωνα του κινδύνου», τονίζοντας ότι εν όψει και της ιδιωτικοποίησης η ζημία που έχει υποστεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να την μετατρέψει σε ζημιογόνα διότι είναι οριακά κερδοφόρα.
Ζήτησε να αποκατασταθεί άμεσα το πρόβλημα. «Τι θέλετε να φωνάξουμε τα ΜΑΤ» εξανέστη η κυρία Χρυσοβελώνη η οποία υπερασπίστηκε με θέρμη την πολιτική της κυβέρνησης έναντι των προσφύγων και μεταναστών.
Διευκρίνισε ότι γίνεται μια προσπάθεια επίλυσης των εμποδίων μέσω της εναλλακτικής γραμμής από τη Βουλγαρία που κοστίζει 1000-1300 ευρώ ανά συρμό και επιφέρει καθυστέρηση στην διακίνηση των προϊόντων της τάξης των δύο ημερών.
Ο κ. Χατζηδάκης αντέτεινε πάντως ότι η ζημία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι πολύ μεγαλύτερη. Έκρουσε τον «κώδωνα του κινδύνου», τονίζοντας ότι εν όψει και της ιδιωτικοποίησης η ζημία που έχει υποστεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να την μετατρέψει σε ζημιογόνα διότι είναι οριακά κερδοφόρα.
Ζήτησε να αποκατασταθεί άμεσα το πρόβλημα. «Τι θέλετε να φωνάξουμε τα ΜΑΤ» εξανέστη η κυρία Χρυσοβελώνη η οποία υπερασπίστηκε με θέρμη την πολιτική της κυβέρνησης έναντι των προσφύγων και μεταναστών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα