Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Τρεις εταιρείες υπέβαλαν προσφορές για το ηλεκτρονικό εισιτήριο
Τρεις εταιρείες υπέβαλαν προσφορές για το ηλεκτρονικό εισιτήριο
Ο ανάδοχος θα αναλάβει τη χρηματοδότηση, μελέτη, κατασκευή, συντήρηση και τεχνική διαχείριση του έργου για 12 έτη
Τις τρεις εταιρείες που υπέβαλαν δεσμευτικές προσφορές στον διαγωνισμό ΣΔΙΤ για το ηλεκτρονικό εισιτήριο στις αστικές συγκοινωνίες, ανακοίνωσε ο ΟΑΣΑ.
Πρόκειται για τις: INTRASOFT INTERNATIONAL – ΙΝΤRΑΚΑΤ, ΑΤΕΣΕ – ΜΕΤΚΑ ΜΕΤΚ-0,47% και ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ - LG CNS.
Ο ανάδοχος του έργου, που βρίσκεται στην τελική ευθεία για την υλοποίησή του, θα αναλάβει τη χρηματοδότηση (50% ιδιωτικά κεφάλαια, 50% πόροι ΕΣΠΑ), μελέτη, κατασκευή, συντήρηση και τεχνική διαχείριση του έργου για 12 έτη, ενώ θα αποπληρώνεται βάσει μηχανισμού πληρωμών κατά την περίοδο λειτουργίας του, ο οποίος αξιολογεί την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών. Το ελληνικό δημόσιο δεν αγοράζει μια προμήθεια αλλά μια υπηρεσία, ενώ στο τέλος της 12ετούς διάρκειας της σύμβασης το σύστημα θα μείνει στην κυριότητα του ΟΑΣΑ.
Τα πλεονεκτήματα του συστήματος για τον ΟΑΣΑ θα προκύψουν από το δραστικό περιορισμό της λαθρεπιβίβασης, καθώς θα τοποθετηθούν μπάρες στο μετρό, εκτιμά το υπουργείο Ανάπτυξης.
Οι επιβάτες θα ωφεληθούν με τις δικαιότερες χρεώσεις ανάλογα με τις αποστάσεις που θα διανύουν, την εξασφάλισή τους σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής των καρτών, την ευκολία στην αγορά εισιτηρίων και φόρτιση καρτών σε πολλά σημεία πώλησης καθώς και τη διαρκή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς αυτούς.
Το έργο προβλέπεται να παραδίδεται σταδιακά κατά την περίοδο 2014-2015.
Πρόκειται για τις: INTRASOFT INTERNATIONAL – ΙΝΤRΑΚΑΤ, ΑΤΕΣΕ – ΜΕΤΚΑ ΜΕΤΚ-0,47% και ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ - LG CNS.
Ο ανάδοχος του έργου, που βρίσκεται στην τελική ευθεία για την υλοποίησή του, θα αναλάβει τη χρηματοδότηση (50% ιδιωτικά κεφάλαια, 50% πόροι ΕΣΠΑ), μελέτη, κατασκευή, συντήρηση και τεχνική διαχείριση του έργου για 12 έτη, ενώ θα αποπληρώνεται βάσει μηχανισμού πληρωμών κατά την περίοδο λειτουργίας του, ο οποίος αξιολογεί την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών. Το ελληνικό δημόσιο δεν αγοράζει μια προμήθεια αλλά μια υπηρεσία, ενώ στο τέλος της 12ετούς διάρκειας της σύμβασης το σύστημα θα μείνει στην κυριότητα του ΟΑΣΑ.
Τα πλεονεκτήματα του συστήματος για τον ΟΑΣΑ θα προκύψουν από το δραστικό περιορισμό της λαθρεπιβίβασης, καθώς θα τοποθετηθούν μπάρες στο μετρό, εκτιμά το υπουργείο Ανάπτυξης.
Οι επιβάτες θα ωφεληθούν με τις δικαιότερες χρεώσεις ανάλογα με τις αποστάσεις που θα διανύουν, την εξασφάλισή τους σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής των καρτών, την ευκολία στην αγορά εισιτηρίων και φόρτιση καρτών σε πολλά σημεία πώλησης καθώς και τη διαρκή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς αυτούς.
Το έργο προβλέπεται να παραδίδεται σταδιακά κατά την περίοδο 2014-2015.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα