Influencers: Ελέγχους ξεκινά το υπουργείο Ανάπτυξης

Influencers: Ελέγχους ξεκινά το υπουργείο Ανάπτυξης

Οι έλεγχοι θα γίνουν με τη συνδρομή ψηφιακών εργαλείων της Κομισιόν – Στόχος να εντοπιστούν ενδεχομένως παραπλανητικές καταχωρήσεις και εάν οι influencers ενημερώνουν για την ταυτότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας

influencers
Σειρά ελέγχων για τις εμπορικές πρακτικές που χρησιμοποιούν οι influencers στους λογαριασμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα διενεργήσει τις επόμενες εβδομάδες το Υπουργείο Ανάπτυξης.

Οι έλεγχοι θα γίνουν με τη συνδρομή ψηφιακών εργαλείων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, για την προστασία των καταναλωτών από παραπλανητικές εμπορικές πρακτικές.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο πανευρωπαϊκών ελέγχων που διενεργούνται στα Κράτη Μέλη της Ένωσης με πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (EU Sweeps), η Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου πρόκειται να πραγματοποιήσει ελέγχους στις εμπορικές πρακτικές που χρησιμοποιούν οι influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να προωθήσουν ή να διαθέσουν προς πώληση αγαθά και υπηρεσίες εταιρειών (brands) με τις οποίες συνεργάζονται.


6. How to Disclose Advertising on Social Media


Ο διπλός στόχος των ελέγχων

Ο στόχος των πανευρωπαϊκών ελέγχων είναι διττός: πρώτον, να εντοπιστούν αναρτήσεις των influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι οποίες περιέχουν μαρτυρίες, κριτικές ή καταχωρήσεις που ενδεχομένως να είναι παραπλανητικές για τους καταναλωτές, επηρεάζοντας την αγοραστική τους συμπεριφορά και προκαλώντας οικονομική ζημία, και δεύτερον να επαληθεύσουν εάν οι influencers ενημερώνουν με σαφήνεια τους ακόλουθούς τους σχετικά με την ταυτότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας τους.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Υπουργείο Ανάπτυξης καλούν τους influencers, καθώς και όλους όσοι εμπλέκονται στον κλάδο του ψηφιακού marketing, να επισκεφτούν την πλατφόρμα Influencer Legal Hub, προκειμένου να ενημερωθούν επαρκώς για τις νομικές τους υποχρεώσεις, τις θεμιτές εμπορικές πρακτικές και τα ισχύοντα Ευρωπαϊκά πρότυπα για την προστασία των καταναλωτών.

5. Content Monetisation Business Models and Best Practices
Κλείσιμο


Διαβάστε την ανακοίνωση της Κομισιόν και του δικτύου αρχών CPC για την επικείμενη σάρωση (Sweep) όσον αφορά στις εμπορικές πρακτικές των influencers  ΕΔΩ

Δείτε το Influencer Legal Hub  ΕΔΩ


Ειδήσεις σήμερα:

O Kούλογλου στον Δανίκα: Η εκλογή Κασσελάκη δεν θα γινόταν ούτε σε επαρχιακό κυνηγετικό σύλλογο


«Είναι δολοφόνος, το έκανε επίτηδες»: Θύελλα κατά του παίκτη που έκοψε τον λαιμό του αντιπάλου του με παγοπέδιλο


Βίντεο: Σόου με 2023 drone στην Κωνσταντινούπολη για τα 100 χρόνια της τουρκικής δημοκρατίας
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης