Η αλυσίδα που ξεχώρισε με τις καινοτομίες της στη HoReCa 2023

Η αλυσίδα που ξεχώρισε με τις καινοτομίες της στη HoReCa 2023

Στο περίπτερο των METRO Cash & Carry, ο «virtual σύμβουλος πωλήσεων» και το βραβευμένο e-shop αποκλειστικά για επαγγελματίες, κέρδισαν τις εντυπώσεις

metrocash1

Sponsored Content

Δυναμική παρουσία είχαν και φέτος στην Έκθεση Ho.Re.Ca. τα METRO Cash & Carry, η Νο1 αλυσίδα χονδρικής πώλησης στην Ελλάδα εδώ και σχεδόν 47 χρόνια. Δείχνοντας έμπρακτα τη στήριξή τους στους εκπροσώπους στον κλάδο, δήλωσαν για μια ακόμη φορά τη σταθερή δέσμευσή τους, να προσφέρουν κορυφαίες υπηρεσίες και προϊόντα στους επαγγελματίες της εστίασης όπως εστιατόρια, ταχεία εστίαση, καφετέριες και ξενοδοχεία. Είναι η 3η συνεχόμενη χρονιά που τα METRO Cash & Carry συμμετέχουν στη HO.RE.CA., με τη φετινή συμμετοχή να ξεπερνά τις προσδοκίες και τους στόχους που είχαν τεθεί.

METRO_HORECA_2
Kατά τη διάρκεια της Έκθεσης, που πραγματοποιήθηκε από τις 10 έως τις 13 Φεβρουαρίου στο εκθεσιακό κέντρο METROPOLITAN EXPO, η επισκεψιμότητα στο περίπτερο των METRO Cash & Carry ήταν ιδιαίτερα αυξημένη. Οι επαφές με τους επαγγελματίες υπερδιπλασιάστηκαν σε σχέση με πέρυσι, αποδεικνύοντας το μεγάλο ενδιαφέρον τους για την αλυσίδα και τις υπηρεσίες της συνολικά.

Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον ONE STOP SHOP προορισμό για κάθε επαγγελματία, πήραν πληροφορίες για όλες τις καινοτόμες υπηρεσίες της αλυσίδας, και συνομίλησαν για τις εξατομικευμένες λύσεις με τους Συμβούλους Πωλήσεων. Ανάμεσα σε άλλα ενημερώθηκαν για το εξειδικευμένο κωδικολόγιο που αριθμεί 15.000 διαφορετικούς κωδικούς, καθώς και για το βραβευμένο e-shop, αποκλειστικά για επαγγελματίες, το οποίο είναι το μοναδικό που προσφέρει υπηρεσία διανομής σε όλη την Ελλάδα, και με στόλο 112 οχημάτων που καλύπτει καθημερινά 1.500 παραγγελίες.

Κλείσιμο
METRO_HORECA_0088

Το πελατολόγιο αυξάνεται μέρα με τη μέρα, ενώ πελάτες που εξυπηρετούνταν με τηλεφωνικές παραγγελίες έχουν πλέον ενσωματωθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η διεύρυνση του πελατολογίου είναι από τους βασικούς στόχους της πλατφόρμας και επιτυγχάνεται με διάφορες προωθητικές ενέργειες όπως για παράδειγμα το 15ήμερο φυλλάδιο προσφορών, που είναι διαθέσιμο ηλεκτρονικά. Ένα πλήρως διαδραστικό εργαλείο που επιτρέπει στους πελάτες να ψωνίζουν προσθέτοντας ό,τι χρειάζονται στο ψηφιακό τους καλάθι.

Mια νέα υπηρεσία του 2023 είναι και ο «virtual σύμβουλος πωλήσεων», έτσι ώστε και οι ηλεκτρονικοί πελάτες να έχουν τη βοήθεια που χρειάζονται, ακριβώς όπως εκείνοι που επιλέγουν ένα φυσικό κατάστημα για τις αγορές τους.

METRO_HORECA_0001_2

Ακόμη, για τη νέα χρονιά, η αλυσίδα συνεχίζει το δυναμικό πλάνο επενδύσεων δημιουργώντας 3 dark stores και 2 Hubs για την εξυπηρέτηση των αυξημένων παραγγελιών από το eshop, που προσφέρει μια πραγματική omnichannel εμπειρία. Μάλιστα, οι πωλήσεις του eshop για το 2023 αναμένεται να αυξηθούν κατά 50% σε σχέση με το 2022, γεγονός που επισφραγίζει τη δυναμική του ανάπτυξη.

Σχετικά με τους τρόπους παράδοσης, από τις συνολικές ηλεκτρονικές παραγγελίες το 20% παραδίδεται με την υπηρεσία Click & Collect, δηλαδή με παραλαβή από φυσικό κατάστημα, ενώ το 80% παραδίδεται στον χώρο που ο επαγγελματίας πελάτης έχει επιλέξει.

Τα METRO Cash & Carry για το 2022 παρουσίασαν αύξηση των πωλήσεων τους κατά 18% σε σύγκριση με το 2021, ενώ για το 2023, προβλέπεται νέα αύξηση των πωλήσεων, με διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης.

METRO_HORECA_0110
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης