Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Θα καθυστερήσει το μετρό Θεσσαλονίκης;
Αγανακτισμένοι είναι οι εργαζόμενοι στο μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς έχουν να πληρωθούν εδώ και δύο μήνες. Οι περισσότεροι είναι αλλοδαποί και αντιμετωπίζουν με επιφυλακτικότητα την όλη κατάσταση, καθώς δεν γνωρίζουν πώς ακριβώς να κινηθούν, προκειμένου να διεκδικήσουν τα δεδουλευμένα. Παρά τον καύσωνα, εργάζονται καθημερινά σε διπλοβάρδιες, από τις 7 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ.
Οι καθυστερήσεις των πληρωμών οφείλονται στα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η τεχνική εταιρεία ΑΕΓΕΚ
Αγανακτισμένοι είναι οι εργαζόμενοι στο μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς έχουν να πληρωθούν εδώ και δύο μήνες. Οι περισσότεροι είναι αλλοδαποί και αντιμετωπίζουν με επιφυλακτικότητα την όλη κατάσταση, καθώς δεν γνωρίζουν πώς ακριβώς να κινηθούν, προκειμένου να διεκδικήσουν τα δεδουλευμένα. Παρά τον καύσωνα, εργάζονται καθημερινά σε διπλοβάρδιες, από τις 7 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ.
Οι καθυστερήσεις των πληρωμών οφείλονται στα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η τεχνική εταιρεία ΑΕΓΕΚ, η οποία ηγείται της αναδόχου κοινοπραξίας του έργου. Εάν δεν αλλάξουν τα οικονομικά δεδομένα της εταιρείας, δεν αποκλείεται να δημιουργηθεί αδυναμία συμμετοχής της στο έργο.
Η συγκεκριμένη εταιρεία είχε οικονομικά προβλήματα και καθυστερούσε πληρωμές στους εργαζομένους και σε εργολαβίες της Εγνατίας Οδού. Η πώληση περιουσιακών στοιχείων της ΑΕΓΕΚ και ο δανεισμός από ελληνικές τράπεζες αναμένεται να δώσουν νέα ώθηση στην κατασκευή του μετρό Θεσσαλονίκης και να εξαλείψουν ενδεχόμενες καθυστερήσεις στις εργασίες. Ο πρόεδρος του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Θεσσαλονίκης κ. Νίκος Γιαννόπουλος υποστηρίζει ότι οι εργαζόμενοι θα πρέπει να απευθυνθούν στα σωματεία τους, ακόμη και αν είναι ανειδίκευτοι εργάτες.
Η σύμβαση για την κατασκευή του έργου υπογράφηκε τον Απρίλιο του 2006. Στην πρώτη φάση το έργο περιλαμβάνει 9,6 χλμ. και 13 σταθμούς. Το μετρό θα ξεκινά από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και θα τελειώνει στην περιοχή Βότση, όπου θα είναι και το αμαξοστάσιο. Θα περικλείει τις οδούς Μοναστηρίου, Ν. Εγνατία, Κατσιμίδη, Δελφών, Σόλωνος, Παπαδάκη και Παπαναστασίου, κοντά στην περιοχή του Βότση και όλες οι κατασκευές θα είναι υπόγειες, εκτός από το αμαξοστάσιο και το συνεργείο που θα είναι επίγειο.
Μελλοντικά, με νέα επέκταση μήκους τριών χιλιομέτρων και τριών σταθμών, το μετρό θα μπορεί να φτάσει στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», γεγονός που θα αναβαθμίσει τις μετακινήσεις στην πόλη, καθώς προς το παρόν το αεροδρόμιο συνδέεται μόνο με αστικό λεωφορείο, του οποίου τα δρομολόγια έχουν συχνότητα μισή ώρα κατά μέσο όρο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr