Βιολόγος ανακάλυψε έντομο με ξανθά «μαλλιά» και μικροσκοπικό... μόριο και το ονόμασε... Τραμπ!

trumpv0

Ο Vazrick Nazari έγραψε το όνομά του στην ιστορία και παράλληλα βρήκε τρόπο να γίνει διάσημος

Το όνομά του θα γραφτεί στην ιστορία ως ένας από τους βιολόγους που ανακάλυψαν ένα καινούργιο είδος εντόμου. Αυτό, ωστόσο, δεν αρκούσε στον Vazrick Nazari, καθώς θέλησε να προσθέσει μία ακόμη... πινελιά στο επίτευγμά του, «βαπτίζοντας» το νέο αυτό είδος με το όνομα του Αμερικανού προέδρου... Ντόναλντ Τραμπ.

Μέχρι εδώ μπορεί και να θεωρηθεί «φυσιολογική» η επιλογή ονόματος του ερευνητή βιολόγου. Θα μπορούσε να πει κανείς, ότι ο επιστήμονας είναι οπαδός του ρεπουμπλικανού προέδρου και ότι το έκανε προκειμένου να τον τιμήσει.

Όταν όμως ανατρέξει κανείς στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του εντόμου, αρχίζει να αλλάζει άποψη για τα περί... συμπάθειας του Vazrick Nazari προς τον Ντόναλντ Τραμπ. Γιατί; Διότι ένα χαρακτηριστικό του νέου εντόμου, είναι τα... ξανθά «μαλλιά». Για την ακρίβεια, τα τριχίδια που έχει στο κεφάλι του το έντομο, είναι στο χρώμα των μαλλιών του Αμερικανού προέδρου. Κάτι σαν τον... Άλεκ Μπόλντουιν και τη μνημειώδη εκπομπή του, στην οποία σατιρίζει τον Ντόναλντ Τραμπ.

Αυτό είναι το ένα. Διότι υπάρχει και... χειρότερο (όπως το πάρει κανείς δηλαδή!). Ποιο είναι; Το μικροσκοπικό μόριο (για έντομο μάλιστα), που διαθέτει το είδος «Τραμπ».

Όπως αντιλαμβάνεται κανείς, όλα τα παραπάνω συνθέτουν ένα ιδιαίτερο μείγμα επιστημονικής ανακάλυψης, χιούμορ και πολιτικής σάτιρας.

Αν θα του κάνει μήνυση ο Αμερικανός πρόεδρος ή αν θα ζητήσει με ασφαλιστικά μέτρα να μην χρησιμοποιήσει -τελικά- το όνομά του; Άδηλο... Το σίγουρο είναι ότι ο βιολόγος-ερευνητής βρήκε τρόπο να στείλει το μήνυμά του και να «διαφημίσει» σε όλον τον πλανήτη την ανακάλυψή του...

Mirror image

Προς αποφυγήν παρεξηγήσεως: ο Τράμπ είναι αυτός στα δεξιά.

αν έβγαζε όμως ένα μαύρο έντομο Ομπάμα, θα τον έλεγαν ρατσιστη.

@456

Ναι. Δεν το έβγαλε όμως. Ξυδάκι!

Σήμερα είναι ΟΚ να κοροϊδεύεις τους άσπρους αλλά ρατσισμός να κοροϊδεύεις τους μαύρους. Αλλά εσύ γιατί πανηγυρίζεις?

φ

Σωστά μιλάς. Ο λευκός, στρέιτ άντρας είναι η νέα μειονότητα στην Αμερική.

S

Έχει ονομαστεί ένα είδος ζώου (δεν θυμάμαι ποιο) από τον Obama. Μην βιάζεσαι λοιπόν να απαντήσεις: "Τι γινόταν με Obama"; Τα ίδια.

Πανέμορφο έντομο πάντως

Τι μήνυση ρε παιδιά; Το τερματίσατε. Το trump σημαίνει και επικρατώ έναντι άλλου, είναι μία απλή αγγλική λέξη. Τώρα αν είναι Pεπουμπλικάνος ή Δημοκρατικός ο επιστήμων, αδιάφορο. Σε αντίθεση με την ανακάλυψη που έχει πράγματι ενδιαφέρον.

eva

Επι των ημερων του αυτος θα παθει χειροτερα από τους διδυμους πυργους...ο βρωμιάρης ...

κατα τα αλλα

ολοι αυτοι ειναι αντιρατσιστες και πολεμανε το ρατσιστη τραμπ...ξεφτιλες!!!

κουκουρουκου

μικρο, ξεμικρο, τα καλυτερα μαναρια εχει χτυπησει ο τραμπακουλας, ο φουκαρας ο κλιντον του τρεχουν τα σαλια.

George P

Τώρα αυτή η λαλακία είναι νέο; Ήμαρτον!

@