Καμία μερισματική ωφέλεια για τους μετόχους της Αττικής Οδού δεν έχει συντελεστεί μέχρι σήμερα καθώς προτεραιότητα της εταιρείας είναι η αποπληρωμή των δανείων προς τις τράπεζες.
Με το επιχείρημα αυτό η κοινοπραξία του κερδοφόρου αυτοκινητόδρομου αποκρούσει τις απόψεις του ΣΥΡΙΖΑ που διατυπώθηκαν από το βουλευτή και υπεύθυνο του Οικονομικού Τομέα κ. Γεώργιου Σταθάκη με δηλώσεις του «Θέμα» της περασμένης Κυριακής.
Τις δηλώσεις για άμεση επιστροφή του οδικού άξονα στο ελληνικό δημόσιο ή για αναθεώρηση της σύμβασης επανέλαβε και σήμερα στο ραδιοφωνικό σταθμό Σκάι, ο Βουλευτής κ. Γιώργος Σταθάκης, υποστηρίζοντας ότι το κόστος του έργου ανήλθε συνολικά στο 1,3 δις ευρώ και τα έσοδα της εταιρείας έως το 2015 θα ανέλθουν στα 2,3 δισεκατομμύρια.
Σύμφωνα με την εταιρεία «η διακοπή της σύμβασης και η επιστροφή της στο δημόσιο θα συντελεστεί όταν η μέση απόδοση του κεφαλαίου προς τους μετόχους ξεπεράσει
σε ποσοστό το 11,60%».
Όπως σημειώνει, η διακοπή της σύμβασης θα γίνει αφού πρώτα αποπληρωθούν τα δάνεια και οι τόκοι των τραπεζών, καλυφθούν τα έξοδα λειτουργίας και συντήρησης και στην συνέχεια αποπληρωθούν στους μετόχους της Αττικής Οδού (Ελλάκτωρ, J&P, Τράπεζα Πειραιώς) τα ίδια κεφάλαια ύψους 174 εκ. ευρώ τα οποία επενδύθηκαν κατά την κατασκευαστική περίοδο (πριν από 15 χρόνια περίπου) και η σχετική τους απόδοση.
Μέχρι τώρα, σημειώνουν, από τα έσοδα του έργου αποπληρώνονται δάνεια και τόκοι, ενώ 17 χρόνια μετά την έναρξη της παραχώρησης και 12 χρόνια μετά την τμηματική έναρξη λειτουργίας της Αττικής Οδού δεν έχει προκύψει μέχρι σήμερα καμία μερισματική ωφέλεια, ούτε ενός ευρώ, για τους μετόχους της «Αττική Οδός ΑΕ».