Πλανήτης Γη: Εξασθενεί το μαγνητικό πεδίο μεταξύ Αφρικής και Νότιας Αμερικής

Το ολοκληρωτικά καταστροφικό σενάριο της αντιστροφής των Πόλων δεν είναι πλέον... επιστημονική φαντασία - Ποιες είναι οι διαπιστώσεις της επιστημονικής κοινότητας - Πότε συνέβη τελευταία φορά η αντιστροφή των Πόλων και πόσο έχει καθυστερήσει βάσει της περιοδικότητας που παρουσίαζε

Έντονα καιρικά φαινόμενα... Ανωμαλίες στο όζον της Αρκτικής, με τις χαμηλότερες τιμές του την περίοδο που θα έπρεπε να παρουσιάζει τις υψηλότερες... Πανδημία λόγω κορωνοϊού... Ραγδαίο λιώσιμο των πάγων... Άνοδος της μέσης θερμοκρασίας... Κάτι συμβαίνει στον πλανήτη, κάτι που ακόμα και οι πιο ενημερωμένοι και ταλαντούχοι επιστήμονες δεν μπορούν να ερμηνεύσουν. Τελευταία ανακάλυψη σοκ από ομάδα επιστημόνων, είναι η εξασθένιση του μαγνητικού πεδίου της Γης στην περιοχή μεταξύ της Αφρικής και της Νότιας Αμερικής. Τι μπορεί να σημαίνει για τον πλανήτη, αλλά και την ανθρωπότητα κάτι τέτοιο;

Το μαγνητικό πεδίο είναι ζωτικής σημασίας για τη ζωή στον πλανήτη μας, καθώς μας προστατεύει από την κοσμική ακτινοβολία και τα φορτισμένα σωματίδια που εκπέμπονται από τον ήλιο. Έχει παρατηρηθεί μια μεγάλη περιοχή μειωμένης μαγνητικής έντασης μεταξύ της Αφρικής και της Νότιας Αμερικής, που ονομάζεται Νότια Ατλαντική Ανωμαλία. Στη σημείο αυτό, σχηματίστηκε ένα κέντρο ελάχιστης έντασης σε διάστημα μόλις πέντε χρόνων!

Earth's Magnetic Field   Quick Concept

Οι ερευνητές εικάζουν ότι η αποδυνάμωση είναι ένα σημάδι ότι η Γη κατευθύνεται προς μια αντιστροφή πόλων, η οποία συμβαίνει όταν οι βόρειοι και νότιοι πόλοι αλλάζουν θέσεις - και η τελευταία φορά που συνέβη αυτό ήταν 780.000 χρόνια πριν. Ποιες θα είναι οι συνέπειες όταν αυτό συμβεί; Ολοκληρωτικά καταστροφικές...

Στην παρούσα φάση, η ανωμαλία καταστρέφει δορυφόρους και άλλα διαστημικά σκάφη που πετούν στην περιοχή, καθώς πολλά αντιμετωπίζουν τεχνικές δυσλειτουργίες.

Η ανακάλυψη έγινε από μια ομάδα του Οργανισμού Διαστήματος της Ευρώπης (ESA). Η ομάδ χειρίζεται μία ομάδα δορυφόρων και μελετά τις καταγραφές τους. Οι δορυφόροι έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να αναγνωρίζουν και να μετρούν τα διαφορετικά μαγνητικά σήματα που αποτελούν το μαγνητικό πεδίο της Γης, επιτρέποντας στους ειδικούς να εντοπίζουν περιοχές που έχουν εξασθενίσει. Η ESA μελετά το μαγνητικό πεδίο από το τέλος του 2013. Η αποστολή αποτελείται από τρεις πανομοιότυπους δορυφόρους που παρέχουν υψηλής ποιότητας μετρήσεις πεδίου σε τρία διαφορετικά τροχιακά επίπεδα.

Ο Jürgen Matzka, από το Γερμανικό Κέντρο Ερευνών για τις Γεωεπιστήμες, δήλωσε: «Η ανωμαλία στην περιοχή του Νοτίου Ατλαντικού εμφανίστηκε την τελευταία δεκαετία και τα τελευταία χρόνια αναπτύσσεται έντονα. Είμαστε πολύ τυχεροί που έχουμε τους δορυφόρους Swarm σε τροχιά για να διερευνήσουμε την ανάπτυξη της Ανωμαλίας του Νοτίου Ατλαντικού. Η πρόκληση τώρα είναι να κατανοήσουμε τις διαδικασίες στον πυρήνα της Γης που οδηγούν αυτές τις αλλαγές».

earth_magn_in1

Το εξασθενημένο πεδίο βρίσκεται στο ραντάρ των εμπειρογνωμόνων εδώ και χρόνια - γνωρίζουν ότι έχει χάσει εννέα τοις εκατό της έντασής του τα τελευταία 200 χρόνια. Ωστόσο, ένας ακόμη μεγαλύτερος τομέας αδυναμίας αναπτύχθηκε πρόσφατα μεταξύ της Αφρικής και της Νότιας Αμερικής.

Αφού ανέλυσε τα δεδομένα που συγκέντρωσε η Swarm, η ομάδα διαπίστωσε ότι μεταξύ του 1970 και του 2020, η ισχύς σε αυτήν την περιοχή έχει μειωθεί από περίπου 24.000 νανοσώματα σε 22.000. Ωστόσο, αυτό που είναι πιο προβληματικό είναι ότι η ανωμαλία έχει μεγαλώσει και μετακινηθεί ήταν δυτικά με ρυθμό περίπου 12 mph.

Επιπλέον, η ομάδα διαπίστωσε ότι μόλις τα τελευταία πέντε χρόνια ένα κέντρο ελάχιστης έντασης έχει σχηματιστεί νοτιοδυτικά της Αφρικής, υποδηλώνοντας ότι η Ανωμαλία του Νοτίου Ατλαντικού θα μπορούσε να χωριστεί σε δύο ξεχωριστά επίπεδα.

Η αλλαγή δεν συμβαίνει απότομα, αλλά σε μία διάρκεια μερικών εκατοντάδων ετών. Και όταν συμβεί αυτό, αλλάζουν οι μαγνητικοί πόλοι Βορρά και Νότου.

Μια θεωρία για το εξασθενημένο πεδίο είναι ότι η Γη μπορεί να κατευθύνεται σε μια αντιστροφή πόλων, η οποία έχει συμβεί στο παρελθόν και οι ερευνητές λένε ότι «έχουμε καθυστερήσει πολύ», καθώς συμβαίνει «περίπου κάθε 250.000 χρόνια».

Η τελευταία φορά που αντιστράφηκαν οι πόλοι ήταν περίπου 780.000 χρόνια πριν. Σύμφωνα με τους ερευνητές, ένας από τους λόγους που οι επιστήμονες δεν γνωρίζουν πολλά για τη μαγνητική ιστορία της περιοχής της Γης του Νοτίου Ατλαντικού είναι επειδή δεν έχουν αρκετά αρχαιομαγνητικά δεδομένα - φυσικές ενδείξεις μαγνητισμού στο παρελθόν της Γης, που διατηρούνται σε βράχους.

Ωστόσο, η ομάδα υποστηρίζει ότι η ανωμαλία δεν είναι λόγος για να σημάνει συναγερμός.

Η διαδικασία αντιστροφής πόλων πρόσφατα εντοπίστηκε από ερευνητές και από το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Δανία.

Η ομάδα διαπίστωσε ότι ο βόρειος πόλος κινείται πιο κοντά στη Σιβηρία με έναν ξέφρενο ρυθμό λόγω δύο σφιχτών λοβών μαγνητικής δύναμης στον πυρήνα της Γης, σύμφωνα με έρευνα. Πήγε από τη μετατόπιση εννέα μιλίων το πολύ, σε 37 μίλια το χρόνο από το 1999 έως το 2005.

Η αντιστροφή των πόλων της Γης αποτελεί μία φυσική διαδικασία του πλανήτη. Το αποτέλεσμα, ωστόσο, είναι καταστροφικό για την ανθρωπότητα, καθώς συμβαίνουν κατακλυσμιαία γεγονότα, τεραστίων διαστάσεων σεισμοί, εκρήξεις ηφαιστείων, αναδιατάξεις θαλασσών και ηπείρων με ακραία βίαιο τρόπο και βέβαια, αλλαγή κλίματος, σε σημείο που να ανακατανέμεται ολόκληρος ο κύκλος της ζωής στον γαλαζοπράσινο πλανήτη μας.

Πότε θα συμβεί; Ποια γεγονότα και ποιας κλίμακας θα σημειωθούν; Απάντηση δεν υπάρχει, καθώς δεν υπάρχει καταγραφή, εκτός από το γεγονός αυτό καθ' εαυτό. Το σίγουρο είναι ότι διανύουμε μία «επικίνδυνη» εποχή. Μία εποχή με προκλήσεις, με πρωτοφανείς καταστάσεις. Ίσως η πανδημία του νέου κορωνοϊού να έδειξε τον δρόμο στην ανθρωπότητα, προκειμένου να αντιμετωπίσει τις ακόμα μεγαλύτερες προκλήσεις στο άμεσο μέλλον. Ίσως η παγκόσμια ενότητα και αλληλεγγύη, η κατάπαυση του πυρός για οικονομικά συμφέροντα, η κοινή δράση στη μάχη κόντρα στον αόρατο εχθρό, να αποτέλεσε μία «πρόβα τζενεράλε» για όσα έρχονται. Ποτέ δεν είναι αργά να αντιληφθούμε ότι η εξαφάνιση του ανθρώπινου είδους δεν είναι μία αφηρημένη θεωρητική προσέγγιση, βασισμένη σε επιστημονική φαντασία. Είναι κάτι που μπορεί να συμβεί και με πολλούς τρόπους. Η ένωση, ο κοινός αγώνας, η συνειδητοποίηση ενός μέλλοντος με άγνωστους κινδύνους, είναι ο μοναδικός δρόμος επιβίωσης.

Η επιστήμη έχει κάνει άλματα τα τελευταία χρόνια. Είναι ίσως η πρώτη φορά που ο άνθρωπος μπορεί να προβλέψει, να εκτιμήσει και να αντιδράσει. Να προβάλλει αντίσταση και να σωθεί. Αρκεί να ενωθεί ολόκληρη η ανθρωπότητα στον κοινό αγώνα επιβίωσης. Δίχως διαπλοκές, διαχωρισμούς, μικροσυμφέροντα. Πριν να είναι πολύ αργά...

Δείτε βίντεο: Γη: Εξασθενεί το μαγνητικό πεδίο μεταξύ Αφρικής και Νότιας Αμερικής
Γη: Εξασθενεί το μαγνητικό πεδίο μεταξύ Αφρικής και Νότιας Αμερικής

Επίθεση με βιτριόλι: Αποκλειστικό βίντεο του protothema.gr - Τα 75 δευτερόλεπτα της φρίκης

Ο Μητσοτάκης στην πρόβα του Εθνικού Θεάτρου: Δεν θα αφήσουμε ξεκρέμαστους τους ανθρώπους της τέχνης

Η εκδίκηση του Μπάκιγχαμ: Ελισάβετ, Γουίλιαμ και Κέιτ αγνόησαν επιδεικτικά Χάρι και Μέγκαν

Ρoή Ειδήσεων

Aimilios

Καλά το ότι δεν υπάρχει αντιστροφή πόλων αλλά είναι απλά μια κυκλική κίνηση της γης αλλά τέτοια δημοσιογράφια υπάρχει παγκόσμια άσχετοι παντελώς και παίρνουν κάτι μηδαμινό και δημιουργούν πανικό. Το ίδιο με τον κορονοιο 2% θάνατοι εκ των οποίων 90+% άνω των 80 ετών και φέρατε το τέλος του κόσμου πραγματικά ο καθένας πρέπει να έρευνα μόνος του και να μην βασίζεται σε εσάς...

τι άλλο μας κρύβουν άραγε;

"Το μαγνητικό πεδίο είναι ζωτικής σημασίας για τη ζωή στον πλανήτη μας, καθώς μας προστατεύει από την κοσμική ακτινοβολία και τα φορτισμένα σωματίδια που εκπέμπονται από τον ήλιο. Έχει παρατηρηθεί μια μεγάλη περιοχή μειωμένης μαγνητικής έντασης μεταξύ της Αφρικής και της Νότιας Αμερικής, που ονομάζεται Νότια Ατλαντική Ανωμαλία"... Μας λέτε πώς η κοσμική ακτινοβολία διαπερνά το ανίσχυρο μαγνητικό πεδίο της γής και κρασάρει δορυφόρους , 'ιντερνετ και συστήματα ηλεκτρονικής πλοήγησης; ο.κ τα αεροσκάφη τα κατεβάσαν όλες οι χώρες 99.1% λόγω "κορωνοιού" και δεν πετάνε πλέον , είμαστε επομένως ασφαλείς προς το παρόν ; Κι άν κάποια χώρα παρακούσει την σύσταση και επιτρέψει κάποιο να πετάξει; Τί; Θα χάσει και τους δυό κινητήρες όπως το πακιστανικό Α 320 που έπεσε προχθές πάνω στα σπίτια ανεξέλεγκτο; Τότε να περιμένουμε τους εκατοντάδες χιλιάδες δορυφόρους σε τροχιά μέχρι και τον ISS να πέσουν κάποια στιγμή , αφού θα επηρεαστούν τα ηλεκτρονικά συστήματα τους , πάνω στα κεφάλια μας !

George

Το ολοκληρωτικά καταστροφικό σενάριο του υπότιτλου μετατρέπεται στο κείμενο σε "δεν είναι λόγος για να σημάνει συναγερμός."

Αφανισμός

Η πιο ευχάριστη είδηση στα ιστορικά της ανθρωπότητας

Μόνο αίμα δεν έχει βρέξει ακόμη

Ψηφίσατε Μητσοτακουλα και ξυπνήσατε τις Δυνάμεις του Σκότους. Θα βρέχει σκόρπιους σε λίγο, όλες οι πληγές του Φαραώ θα μας χτυπήσουν

Sakis

Κρατάω μόνο αυτό: " Ίσως η παγκόσμια ενότητα και αλληλεγγύη, η κατάπαυση του πυρός για οικονομικά συμφέροντα, η κοινή δράση στη μάχη κόντρα στον αόρατο εχθρό, να αποτέλεσε μία «πρόβα τζενεράλε» για όσα έρχονται. Ποτέ δεν είναι αργά να αντιληφθούμε ότι η εξαφάνιση του ανθρώπινου είδους δεν είναι μία αφηρημένη θεωρητική προσέγγιση, βασισμένη σε επιστημονική φαντασία. Είναι κάτι που μπορεί να συμβεί και με πολλούς τρόπους. Η ένωση, ο κοινός αγώνας, η συνειδητοποίηση ενός μέλλοντος με άγνωστους κινδύνους, είναι ο μοναδικός δρόμος επιβίωσης." Ως προς το επιστημονικό με κάλυψε αυτός που ανέφερε για προβληματικό άρθρο

Οι μάσκες έπεσαν

Η σκευωρία αποκαλύφτηκε, τρανταχτή απόδειξη οτι η Γη είναι επίπεδη.

χα χα

Μέχρι τότε οι σοβαροί και ευκατάστατοι άνθρωποι και όλα τα σημαντικά μυαλά θα έχουμε μεταναστεύσει σε άλλους πλανήτες. Εδώ θα έχουν μείνει οι φτωχοί, οι τριτοκοσμικοί, οι αριστεροί και οι μπαχαλάκηδες να κάνουν επανάσταση ενάντια στον... μαγνητισμό.

Ορθόδοξος Χριστιανός

Πίστη και ελπίδα, μετάνοια και προσευχή!

ΚΩΣΤΑΣ-ΔΡΑΜΑ