«Αγκάθι» η απομάκρυνση των πλοίων της GA Ferries
«Αγκάθι» η απομάκρυνση των πλοίων της GA Ferries
«Οι οφειλές προς τα μέλη των πληρωμάτων των επτά πλοίων του ομίλου GA Ferries, που πρόκειται να απομακρυνθούν και να εκποιηθούν από το λιμάνι του Πειραιά, έχουν εξοφληθεί με πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση» τονίζει, σε επιστολή του προς το ΝΑΤ, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς, Γ. Ανωμερίτης, με αφορμή επιστολή του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου, που ζητά την εξασφάλιση των χρημάτων του ταμείου από την πλοιοκτήτρια εταιρεία.
«Οι οφειλές προς τα μέλη των πληρωμάτων των επτά πλοίων του ομίλου GA
Ferries, που πρόκειται να απομακρυνθούν και να εκποιηθούν από το λιμάνι
του Πειραιά, έχουν εξοφληθεί με πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση» τονίζει, σε επιστολή του προς το ΝΑΤ, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του
Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς, Γ. Ανωμερίτης, με αφορμή επιστολή του
Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου, που ζητά την εξασφάλιση των χρημάτων του
ταμείου από την πλοιοκτήτρια εταιρεία.
Ο κ. Ανωμερίτης τονίζει επίσης στην επιστολή του ότι η ικανοποίηση των λοιπών πιστωτών και του ΝΑΤ θα προέλθει από το αναμενόμενο τίμημα της εκποίησης, το οποίο φυσικά ο ΟΛΠ ΑΕ θα καταθέσει άμεσα στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και όχι φυσικά στο δικό του Ταμείο. Προσθέτει δε, ότι η πλοιοκτήτρια εταιρεία οφείλει όχι μόνο στο ΝΑΤ, αλλά και σε τρίτους και, φυσικά, στον ΟΛΠ.
Σημειώνεται ότι το ΝΑΤ έχει προβεί ήδη από τις αρχές του 2009 σε όλα τα προβλεπόμενα από την κείμενη νομοθεσία αναγκαστικά μέτρα για τη διασφάλιση των οφειλών της άνω κοινοπραξίας, ποσού 27.900.000 ευρώ.
Στην επιστολή του, ο ΟΛΠ αναφέρει επίσης ότι «τα πιο πάνω πλοία συνεχίζουν να παραμένουν εντός του λιμανιού του Πειραιά χωρίς συντήρηση και πλήρωμα και είναι θέμα πρωτίστως προστασίας του περιβάλλοντος και δευτερευόντως οικονομικό».
Ο κ. Ανωμερίτης τονίζει επίσης στην επιστολή του ότι η ικανοποίηση των λοιπών πιστωτών και του ΝΑΤ θα προέλθει από το αναμενόμενο τίμημα της εκποίησης, το οποίο φυσικά ο ΟΛΠ ΑΕ θα καταθέσει άμεσα στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και όχι φυσικά στο δικό του Ταμείο. Προσθέτει δε, ότι η πλοιοκτήτρια εταιρεία οφείλει όχι μόνο στο ΝΑΤ, αλλά και σε τρίτους και, φυσικά, στον ΟΛΠ.
Σημειώνεται ότι το ΝΑΤ έχει προβεί ήδη από τις αρχές του 2009 σε όλα τα προβλεπόμενα από την κείμενη νομοθεσία αναγκαστικά μέτρα για τη διασφάλιση των οφειλών της άνω κοινοπραξίας, ποσού 27.900.000 ευρώ.
Στην επιστολή του, ο ΟΛΠ αναφέρει επίσης ότι «τα πιο πάνω πλοία συνεχίζουν να παραμένουν εντός του λιμανιού του Πειραιά χωρίς συντήρηση και πλήρωμα και είναι θέμα πρωτίστως προστασίας του περιβάλλοντος και δευτερευόντως οικονομικό».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα