Aegean: Παραγγελία - μαμούθ 5 δισ. δολ. για 42 αεροπλάνα Airbus

Aegean_Airlines_plane

Τα νέα αεροπλάνα θα ανανεώσουν τον στόλο του ομίλου κατά την περίοδο 2020-2025

«Σήμερα είναι μία πολύ σημαντική μέρα για την Aegean. Υπογράψαμε σήμερα το πρωι ένα προσύμφωνο για τη μεγαλύτερη ιδιωτική επένδυση στην Ελλάδα. Μία παραγγελία για έως 42 αεροπλάνα Airbus Α320 neo. Είναι μία ακόμη σημαντική στιγμή στην πορεία της Aegean που επιβεβαιώνει στα 19 χρόνια της κοινής προσπάθειας που έχει ξεκινήσει από το 1999».

Αυτό δήλωσε πριν από λίγο ο αντιπρόεδρος του ομίλου της Aegean κ. Ευτύχης Βασιλάκης, ανακοινώνοντας από το εμβληματικό Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος την παραγγελία- μαμούθ συνολικής αξίας 5 δισ. δολαρίων για 30 + 12 νέα αεροπλάνα που θα ανανεώσουν τον στόλο του ομίλου κατά την περίοδο 2020- 2025.

«Είναι η τρίτη φορά μέσα σε 19 χρόνια που η εταιρεία επενδύει σε νέα αεροπλάνα για να δώσουμε στην εταιρεία και στη χώρα υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Παρά την κρίση και τις προκλήσεις του διεθνούς ανταγωνισμού προχωράμε σε μία νέα επένδυση. Εγκαινιάζουμε το δεύτερο κύκλο συνεργασίας με την Airbus, η οποία πλέον ωριμάζει. Τα νέα Airbus θα μας επιτρέψουν να πάμε ακόμη πιο μακριά, προχωρώντας στην επόμενη μέρα για την Aegean».

Όπως επεσήμανε από την πλευρά του, ο εκπρόσωπος της Airbus, o οποίος έδωσε το «παρών» στη σημερινή παρουσίαση «πρόκειται για μία πολύ σημαντική παραγγελία για την Airbus. Η Aegean είναι ένας πολύ σημαντικός εταίρος για την Airbus τα τελευταία σχεδόν 20 χρόνια».

Σύμφωνα με τον κ. Δημήτρη Γερογιάννη, διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, η διαδικασία διήρκεσε 12 και πλέον μήνες ώστε να αξιολογηθεί ποιο προΪόν, ποιας εταιρείας, και υπό ποιες συνθήκες χρήσης θα γίνει η επιλογή για την ανανέωση του στόλου, «επιλογή, με την οποία εγκαινιάζεται η επόμενη μέρα για την Aegean από κοινού με την Airbus».

Η παραγγελία αφορά καταρχάς 30 αεροσκάφη Α320 neo με δικαίωμα προαίρεσης για ακόμη 12 και δυνατότητα μετατροπής μέρους της παραγγελίας σε A321, ανάλογα με τις ανάγκες της εταιρείας. Με τα νέα αεροσκάφη επιτυγχάνεται, μεταξύ άλλων, έως 15% εξοικονόμηση στην κατανάλωση καυσίμου, σημαντικά μειωμένες εκπομπές ρύπων και καυσίμων και δυνατότητα για μεγαλύτερες αποστάσεις και περισσότερες ώρες πτήσεις.

Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney.gr

ΣΧΟΛΙΑ (47)

@@@ ... MoU

... διαβαστε τα σχολια των αναγνωστών παρακατω...και ισως αντιληφθειτε γιατι αυτη η χωρα ειναι σ΄αυτη την κατασταση !!!

Γιαννης

Οπως τα λες φιλε. Αλλα δεν ειναι κατι νεο, σε οποιοδηποτε θεμα οι Ελληνες ξερουν καλυτερα και θα τα καταφερναν καλυτερα απο αυτους που κανουν τη δουλεια τους. Το οτι τρωγομαστε μεταξυ μας ειναι το επακολουθο αφου κανεις που τα ξερει ολα δεν προκειται να δεχθει αλλη αποψη.

ka

Επιτέλους, τα λεφτά μας πιάνουν τόπο. Μπορεί να πληρώνουμε για να πάμε Κρήτη τα ίδια λεφτά που στοιχίζει ένα εισιτήριο για Λονδίνο αλλά επί πενήντα λεπτά θα πετάμε καινούριο αεροπλάνο. Το καλοκαίρι πάντως θα βάλω κάτι παραπάνω για εισιτήρια και θα πάω διακοπές στην Ταϊλάνδη.

Τακης

Τουλαχιστον πιασαν τοπο τα λεφτα μας. Δεν θα ξεχασω πριν 8 χρονια που στην καλυτερη πτησεις εσωτερικου για ΑΠΛΗ μεταβαση ξεκινουσαν απο 55 ευρω. Εχω πληρωσει μεχρι και 150ευρω για οικονομικη θεση. Ενω τωρα 20ευρω πηγαινε ελα με ραιανερ. Μην μου πειτε την δικαιολογια οτι δεν δινουν τιποτα στην ραιανερ γιατι αν ειναι για εναν καφε να δινω 3πλασια λεφτα στο εισιτηριο καλυτερα να μην πιω. Kαι σε πτησεις εξωτερικου οπως λενε ολοι το φαγητο της Turkish airlines ειναι μακραν καλυτερο απο της Aegean που παρεπιπτοντως για να λεμε και του στραβου το δικιο τα εισιτηρια ηταν σχεδον ιδια τιμη. Δηλαδη για εξωτερικο ειναι φτηνα ενω για εσωτερικο επειδη καποιοι αναγκαστικα ταξιδευουν λογο υγειας, δουλειας , σπουδων κτλ πρεπει να τους γδερνουν. Την εταιρια που δεν σε σεβεται δεν θα την λυπασαι.

Αθήνα - Καβάλα με σαρδελοκούτι

ΑΠΛΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΙΜΩΝ: ΑΘΗΝΑ - ΚΑΒΑΛΑ με τα ελικοφόρα σπιρτόκουτα της Aegean και ΑΘΗΝΑ - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ με τα εκπληκτικά αεροσκάφη των Turkish Airlines ...... ΤΙ ΠΑΘΑΤΕ ??? ΣΟΚ ?? ΜΕΓΑΛΟ ΣΟΚ ??? ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΠΤΩΧΕΥΣΕ !!! ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΠΤΩΧΗ Η ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΖΑΜΠΛΟΥΤΑ ΤΑ ΝΤΟΠΙΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑ !!!

Eicke

Ρε σεις και εδω βρηκατε κατι στραβο ? Ημαρτον πια. Υπαρχει μια ελληνικη εταιρεια που ανανεωνει το στολο της με ολοκαινουρια αεροσκαφη και σεις γκρινιαζετε ? Ας βελτιωσει και τα γευματα της που ειναι χαλια και ολα καλα.

Συγχαρητηρια

πολυ καλη επιλογη , ευτυχως δεν αγορασαν τα Αμερικανικα αλλα τα Ευρωπαικα που εχουν αποδειχθει πι οασφαλη! επισης , επιτελους εκλεισε η Ολυμπιακη και δεν πληρωνουμε απο την φορολογια μας τους υπερογκους μισθους και εχουμε και μια σοβαρη εταιρια οπως η Ετζιαν! προσωπικα παντα κλεινω μαζι τους οταν προκειται πεταξω.. μακαρι να ακολουθησουν τα χναρια των Τουρκων που εγιναν η κορυφαια αεροπορικη στον κοσμο! Επισης , μακαρι να φταιξουμε και τα αεροδρομια μας γιατι μονοη Αθηνα εχει σοβαρο ...

theokal

Η Αegean είναι μια εταιρεία που λειτουργεί με τους νόμους της αγοράς - είτε μας αρέσουν είτε όχι - που επενδύει, μεγαλώνει, προσθέτει προορισμούς, συμβάλει στην ανάπτυξη της χώρας, δίνει ψωμί σε όλο και περισσότερους. Λίγο το ψωμί ? Έστω. Αλλά δίνει όταν άλλοι μόνο να μας το παίρνουν μέσα από στόμα ξέρουν. Και παρ όλα αυτά να πέσουμε στην εύκολη κριτική, τη μεμψιμοιρία, την ξερολίαση, τη σύγκριση της με κολοσσούς άλλων χωρών 80 εκατομμυρίων κατοίκων. Και εμείς που κατακρίνουμε τον επιχειρηματία οτι δίνει λίγα, πρώτοι και καλύτεροι στη ryanair (που δίνει λιγότερα) για "να πλερώσουμε λιγότερα ... γιατί δεν είμαστε κορόιδα εμείς".

Μονοπώλια μέσα στην πτώχευση

Γιαυτό πληρώνεις περισσότερα για την πτήση Αθήνα - Καβάλα στην Aegean από ότι Αθήνα - Βερολίνο στη Luft Hansa !! Όργια του μονοπωλίου με τα ελικοφόρα στην εξωτική Καβάλα που εμφανίζεται και η ΤΑΧΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ Ολυμπιακή Αεροπορία με κονσερβοκούτια που πληρώνουμε για lear jet !! Οι δουλικού υπάλληλοι της εταιρείας να μη σχολιάζουν ... ξεφτιλίζουν και την εταιρεία με ανταγωνίστρια την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ... ποια ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ρε χαβαλέδες ;;; Του Βγενόπουλου ;;;;;

KoΚa

Είναι καταπληκτικό... Η Ελλάδα έχει για πρώτη φορά αεροπορική εταιρία πραγματικά Ευρωπαϊκών προδιαγραφών και για την οποία δεν πρέπει να ντρέπεται, που δίνει ψωμί σε χιλιάδες, που είναι ήδη πάνω από διπλάσια σε μέγεθος από την Ολυμπιακή στα καλύτερά της και το μόνο που βλέπω είναι διάφοροι να γκρινιάζουν και να βρίζουν. Μη χειρότερα....

Ιατρός

Κόψε την κόκα.Σε πειράζει.Τρέμουν τα χέρια σου και ανεβάζεις εις τριπλούν το ίδιο σχόλιο συν τι άλλα χαζά έχεις.

@KoΚa

Ποιός βρίζει; Μόνο κάτι κρατιστές κομματόσκυλα απατεώνες που έχασαν τη μάσα με την Ολυμπιακή της εποχής του Παπατζή!

κα

Η Ελλάδα θέλει να δημιουργήσει 12μηνη τουριστική σεζόν για τουρίστες απ΄ όλον τον κόσμο και για πρώτη φορά έχει ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ αερομεταφορέα ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Ευτυχώς υπάρχουν κι οι φίλοι μας οι Τούρκοι με την Turkish Airlines και μας φέρνουν τουρίστες από μακριά γιατί αλλιώς θα έπρεπε να τα φέρουμε βόλτα με τους ξεβράκωτους χουλιγκάνους από το ΗΒ που κατουράνε στις πλατείες.

OK

Το current market value του A320neo είναι γύρω στα 43εκ. δολλάρια. Το συνολικό κόστος δεν υπερβαίνει τα 2 δις. Βέβαια οι ακριβείς τιμές που γίνονται τα deals δε γίνονται σχεδόν ποτέ δημόσια γνωστές αλλά δεν είναι ούτε τα μισά από τα 5δις που αναφέρει το άρθρο. Ασχέτως με αυτό, πολλά συγχαρητήρια στην Aegean

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

telikikloforias

Με μια δήλωση-σοκ η υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου σβήνει τις ελπίδες εκατομμυρίων ιδιοκτητών αυτοκινήτων που τα έχουν σε ακινησία για μείωση των Τελών Κυκλοφορίας 2019.

gold_09

Ως κύρια επιλογή στην Ελλάδα παραμένει η μετοχή της Alpha bank με σύσταση αγοράς και τιμή- στόχο τα 2,45 ευρώ (12μηνο). Για τις υπόλοιπες μετοχές η σύσταση είναι ουδέτερη σύσταση με την Εθνική στα 2,76 ευρώ, την Εurobank στα 1,03 ευρώ και την Τράπεζα Πειραιώς στα 3,25 ευρώ

uy2_XL

Μια συμφωνία αποικιοκρατικού χαρακτήρα, η οποία φαίνεται να υπαγορεύτηκε από την βιασύνη της κυβέρνησης να κλείσει πάση θυσία, η συμφωνία μεταξύ ΔΕΠΑ και Shell για την αποεπένδυση των Ολλανδών από την αγορά της λιανικής, αποκαλύπτουν οι λεπτομέρειες του ντιλ τρεις μήνες μετά τις υπογραφές.