Φράγκου-Γεωργιόπουλος πρωταγωνιστούν στις επενδύσεις
Φράγκου-Γεωργιόπουλος πρωταγωνιστούν στις επενδύσεις
Δύο Έλληνες εφοπλιστές πρωταγωνιστούν το 2010 στη ναυτιλιακή βιομηχανία λόγω των συμφωνιών που υπέγραψαν. Πρόκειται για την Αγγελική Φράγκου και τον Πήτερ Γεωργιόπουλο. Η Χιώτισσα εφοπλίστρια μπήκε δυναμικά και στον τομέα των δεξαμενόπλοιων επενδύοντας συνολικά ...
Δύο Έλληνες εφοπλιστές πρωταγωνιστούν το 2010 στη ναυτιλιακή βιομηχανία λόγω των συμφωνιών που υπέγραψαν.
Πρόκειται για την Αγγελική Φράγκου και τον Πήτερ Γεωργιόπουλο.
Η Χιώτισσα εφοπλίστρια μπήκε δυναμικά και στον τομέα των δεξαμενόπλοιων επενδύοντας συνολικά 1,1 δισ.δολάρια κάνοντας δύο κινήσεις. Με την πρώτη αγόρασε 13 δεξαμενόπλοιων ενώ με τη δεύτερη αγόρασε έναν στόλο από επτά υπερ-δεξαμενόπλοια –VLCC.
Η Αγγελική Φράγκου κάνει πλέον αισθητή την παρουσία της στον τομέα των δεξαμενόπλοιων μέσω της εισηγμένης Navios Maritime Acquisition που ήταν εταιρεία blanc check. Μέσα σε μόλις τρεις μήνες η εταιρεία βρέθηκε να διαθέτει στόλο από 20 δεξαμενόπλοια
Ο Πήτερ Γεωργιόπουλος αγόρασε επτά δεξαμενόπλοια από τη Metrostar και στη συνέχεια έναν στόλο από 16 φορτηγά πλοία. Νωρίτερα στις αρχές του χρόνιου εισήγαγε και τέταρτη ναυτιλιακή εταιρεία στο αμερικανικό χρηματιστήριο.
"Η πρόσφατη οικονομική κρίση και οι εξελίξεις που συνδέονται με αυτή, στην αγορά των product και chemical τάνκερ συνέχισαν να επιδρούν αρνητικά όσον αφορά τη διάθεση πιστώσεων στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο. Ακριβώς αυτές οι συνθήκες δημιουργούν ευκαιρίες στις εταιρείες που έχουν ισχυρή κεφαλαιακή βάση και οι οποίες διαθέτουν δεσμευμένες χρηματοδοτήσεις" επεσήμανε τότε η Αγγελική Φράγκου.
Πρόκειται για την Αγγελική Φράγκου και τον Πήτερ Γεωργιόπουλο.
Η Χιώτισσα εφοπλίστρια μπήκε δυναμικά και στον τομέα των δεξαμενόπλοιων επενδύοντας συνολικά 1,1 δισ.δολάρια κάνοντας δύο κινήσεις. Με την πρώτη αγόρασε 13 δεξαμενόπλοιων ενώ με τη δεύτερη αγόρασε έναν στόλο από επτά υπερ-δεξαμενόπλοια –VLCC.
Η Αγγελική Φράγκου κάνει πλέον αισθητή την παρουσία της στον τομέα των δεξαμενόπλοιων μέσω της εισηγμένης Navios Maritime Acquisition που ήταν εταιρεία blanc check. Μέσα σε μόλις τρεις μήνες η εταιρεία βρέθηκε να διαθέτει στόλο από 20 δεξαμενόπλοια
Ο Πήτερ Γεωργιόπουλος αγόρασε επτά δεξαμενόπλοια από τη Metrostar και στη συνέχεια έναν στόλο από 16 φορτηγά πλοία. Νωρίτερα στις αρχές του χρόνιου εισήγαγε και τέταρτη ναυτιλιακή εταιρεία στο αμερικανικό χρηματιστήριο.
"Η πρόσφατη οικονομική κρίση και οι εξελίξεις που συνδέονται με αυτή, στην αγορά των product και chemical τάνκερ συνέχισαν να επιδρούν αρνητικά όσον αφορά τη διάθεση πιστώσεων στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο. Ακριβώς αυτές οι συνθήκες δημιουργούν ευκαιρίες στις εταιρείες που έχουν ισχυρή κεφαλαιακή βάση και οι οποίες διαθέτουν δεσμευμένες χρηματοδοτήσεις" επεσήμανε τότε η Αγγελική Φράγκου.
Ο Πήτερ Γεωργιόπουλος
Ο ελληνοαμερικάνος εφοπλιστής είναι εκείνος που προχώρησε στην αγορά του στόλου της εταιρείας Steaf ο οποίος αποτελείται από 16 supramax. Πρόκειται για πλοία χωρητικότητας 53.000 - 55.000 και 58.000 τόνων, εκ των οποίων ορισμένα θα παραδοθούν μέσα στο 2011.
Η συμφωνία με Setaf υπολογίζεται στα 500 εκατ. δολάρια.
Νωρίτερα, μέσα στο 2010, ο Γεωργιόπουλος αγόρασε επτά δεξαμενόπλοια έναντι περίπου 700 εκατομμυρίων δολαρίων από τη Μetrostar συμφερόντων Θεόδωρου Αγγελόπουλου.
To deal υπολογίζεται ότι έφθασε τα 700 εκ.δολ. υπάρχει ένα σεβαστό range-εύρος στην πιθανολογούμενη τιμή που έχει γίνει το deal.
Στο μεταξύ, οι Έλληνες εφοπλιστές έδειξαν ενδιαφέρουσα κινητικότητα το α’ εξάμηνο του 2010 όσο αφορά τις νέες παραγγελίες που έδωσαν για ναυπηγήσεις πλοίων.
Σύμφωνα με την ανάλυση του ναυλομεσιτικού οίκου G.Moundreas S.A. το α’ εξάμηνο του 2010 δόθηκαν 117 νέες παραγγελίες συνολικής αξίας 4,9 δισ. δολαρίων.
Οι περισσότερες έχουν δοθεί στην Ν.Κορέα, συνολικά 77 εκ των οποίων 57 φορτηγά, 18 δεξαμενόπλοια και δύο containerships.
Η Κίνα περιορίστηκε στις 38 παραγγελίες εκ των οποίων 34 για φορτηγά και μόλις τέσσερις για δεξαμενόπλοια.
Η Ιαπωνία έχασε έδαφος και πήρε μόλις δύο παραγγελίες για ναυπήγηση πλοίων από Έλληνες.
Οι τιμές κατασκευής ενός πλοίου στα φορτηγά, κυμαίνεται ανάλογα με τον τύπο από 24 εκ. δολ. έως 68 εκ. και στα δεξαμενόπλοια από 54 εκ. δολ. έως 100 εκ. που είναι τα VLCC.
Ο ελληνοαμερικάνος εφοπλιστής είναι εκείνος που προχώρησε στην αγορά του στόλου της εταιρείας Steaf ο οποίος αποτελείται από 16 supramax. Πρόκειται για πλοία χωρητικότητας 53.000 - 55.000 και 58.000 τόνων, εκ των οποίων ορισμένα θα παραδοθούν μέσα στο 2011.
Η συμφωνία με Setaf υπολογίζεται στα 500 εκατ. δολάρια.
Νωρίτερα, μέσα στο 2010, ο Γεωργιόπουλος αγόρασε επτά δεξαμενόπλοια έναντι περίπου 700 εκατομμυρίων δολαρίων από τη Μetrostar συμφερόντων Θεόδωρου Αγγελόπουλου.
To deal υπολογίζεται ότι έφθασε τα 700 εκ.δολ. υπάρχει ένα σεβαστό range-εύρος στην πιθανολογούμενη τιμή που έχει γίνει το deal.
Στο μεταξύ, οι Έλληνες εφοπλιστές έδειξαν ενδιαφέρουσα κινητικότητα το α’ εξάμηνο του 2010 όσο αφορά τις νέες παραγγελίες που έδωσαν για ναυπηγήσεις πλοίων.
Σύμφωνα με την ανάλυση του ναυλομεσιτικού οίκου G.Moundreas S.A. το α’ εξάμηνο του 2010 δόθηκαν 117 νέες παραγγελίες συνολικής αξίας 4,9 δισ. δολαρίων.
Οι περισσότερες έχουν δοθεί στην Ν.Κορέα, συνολικά 77 εκ των οποίων 57 φορτηγά, 18 δεξαμενόπλοια και δύο containerships.
Η Κίνα περιορίστηκε στις 38 παραγγελίες εκ των οποίων 34 για φορτηγά και μόλις τέσσερις για δεξαμενόπλοια.
Η Ιαπωνία έχασε έδαφος και πήρε μόλις δύο παραγγελίες για ναυπήγηση πλοίων από Έλληνες.
Οι τιμές κατασκευής ενός πλοίου στα φορτηγά, κυμαίνεται ανάλογα με τον τύπο από 24 εκ. δολ. έως 68 εκ. και στα δεξαμενόπλοια από 54 εκ. δολ. έως 100 εκ. που είναι τα VLCC.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα