Ισχυρή ανάκαμψη της ναυλαγοράς από το 2011
Ισχυρή ανάκαμψη της ναυλαγοράς από το 2011
«Η ναυτιλία σε γενικές γραμμές θα έχει μια εκπληκτικά ισχυρή ανάκαμψη, αρχίζοντας από το πρώτο τρίμηνο του 2011». Αυτό επεσήμανε ο Clay Maitland, Managing Partner, International Registries and Founding Chairman της NAMEPA (Ένωσης Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος Βόρειας Αμερικής)...
«Η ναυτιλία σε γενικές γραμμές θα έχει μια εκπληκτικά ισχυρή ανάκαμψη, αρχίζοντας από το πρώτο τρίμηνο του 2011».
Αυτό επεσήμανε ο Clay Maitland, Managing Partner, International Registries and Founding Chairman της NAMEPA (Ένωσης Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος Βόρειας Αμερικής).
Ο C. Maitland, ο οποίος διαχειρίζεται το μητρώο πλοίων των Νήσων Μάρσαλ (Marshall Islands) - το τρίτο μεγαλύτερο στον κόσμο – δήλωσε στο συνέδριο της Capital Link πως η ναυτιλιακή αγορά ξηρού χύδην φορτίου μέχρι τώρα «είναι σε καλά επίπεδα». Η αγορά δεξαμενόπλοιων και άλλων υγρών φορτίων είναι «σε καλύτερα επίπεδα από ότι περίμενα, σε σύγκριση με τις προοπτικές του περασμένου έτους», πρόσθεσε.
Η ναυτιλία εμπορευματοκιβωτίων «εξακολουθεί να έχει την εικόνα ενός σωρού ερειπίων», ενώ βλέπει τις ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών, ως «ίσως - και τονίζω το ίσως» να πλησιάζουν το χαμηλότερο σημείο του κύκλου. Ο κ. Maitland παρατήρησε: «Για όποιον θέλει να νιώσει τον παλμό της ναυτιλίας, θα τον συμβούλευα να εξετάσει ποιός αγοράζει πλοία. Είναι οι ευφυείς και προσεχτικοί Έλληνες πλοιοκτήτες οι οποίοι αρχίζουν να αγοράζουν μεταχειρισμένα πλοία σε καλή κατάσταση σχεδόν όλων των τύπων. Νομίζω ότι είναι σαφές ότι έχουν κρίνει την αγορά σωστά. Φυσικά, η Γερμανική KS αγορά, είναι όπως λένε οι Γερμανοί, "spurlos versunken", με πολλούς δανειστές να αντιμετωπίζουν προβλήματα, τα οποία όμως ο κλάδος θα μπορεί να ξεπεράσει. Η ναυτιλία σε γενικές γραμμές θα έχει μια εκπληκτικά ισχυρή ανάκαμψη, αρχίζοντας από το πρώτο τρίμηνο του 2011».
Από την πλευρά του, ο Δρ. Anil Sharma, Global Marketing Systems Inc., Founder, President & CEO ο οποίος μίλησε για την «Απόσυρση Πλοίων στη Σημερινή Αγορά», τόνισε πως όπως όλα τα θέματα που αφορούν τη ναυτιλία, έτσι και η απόσυρση πλοίων έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές από το 4ο τρίμηνο του 2008, με τις αξίες των πλοίων για απόσυρση να έχουν πέσει κατακόρυφα. Ανέφερε πως σημαντικές αλλαγές αναμένονται και ως προς το πώς και το πού μπορεί να γίνει η απόσυρση πλοίων.
Οι εισηγμένες εταιρείες στο Χρηματιστήριο που ελέγχονται από Ελληνικά συμφέροντα έχουν ένα σημαντικό στόλο μεγάλης ηλικίας. Παρότι παραδοσιακά, πλοία ηλικίας 30 ετών οδηγούνταν προς απόσυρση, τώρα αποσύρονται πλοία ηλικίας 20 ετών και νεότερα.
Ως εκ τούτου, είναι προς το συμφέρον της χρηματοοικονομικής κοινότητας και των επενδυτών να έχουν μια καλή γνώση της βιομηχανίας απόσυρσης πλοίων, προκειμένου να προετοιμαστούν για ενδεχόμενες αλλαγές που μπορεί να έχουν αντίκτυπο στις αξίες των πλοίων προς απόσυρση.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα