Ξέμεινε από ΙΧ το Λεύκτρο - Σπάρτη: Επτά στα δέκα οχήματα επιλέγουν την παλιά εθνική
Ξέμεινε από ΙΧ το Λεύκτρο - Σπάρτη: Επτά στα δέκα οχήματα επιλέγουν την παλιά εθνική
Στα δάχτυλα μετρούνται τα αυτοκίνητα που διέρχονται από το νέο δρόμο μήκους 46 χιλιομέτρων
Μπορεί η κυβέρνηση να πασχίζει να παραδώσει σε κυκλοφορία τους οδικούς άξονες έως τον Μάρτιο του 2017, ακόμη όμως και τα λιγοστά τμήματα που εγκαινιάστηκαν επί των ημερών της και προσφέρουν ένα ξεκούραστο ταξίδι με μεγάλη οδική ασφάλεια, στην πράξη ακυρώνονται από τους ίδιους τους οδηγούς.
Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι το Λεύκτρο -Σπάρτη, που τέσσερις μήνες μετά την παράδοση σε λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου από τον υπουργό Υποδομών κ. Χρήστου Σπίρτζη, η εικόνα του ακόμη και τους πολυσύχναστους μήνες του καλοκαιριού θύμιζε βομβαρδισμένο τοπίο.
Ο λόγος είναι ότι οι οδηγοί επιλέγουν το παλιό εθνικό δίκτυο για τις διαδρομές τους, παρακάμπτοντας έτσι και το νέο σταθμό διοδίου στην Πετρίνα κόστους 2,85 ευρώ για τα ΙΧ, με αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα που διέρχονται από το νέο δρόμο μήκους 46 χιλιομέτρων να μετρούνται στα δάχτυλα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο δρόμος έχει να δει αυξημένη κυκλοφορία από την εποχή του Πάσχα, αφού σε λειτουργία δόθηκε το δεύτερο δεκαπενθήμερο Απριλίου. Επειδή όμως εκείνη την περίοδο ήταν χωρίς διόδια η κίνηση υπήρξε μεγάλη. Έκτοτε, τα αυτοκίνητα μόνο με κιάλια μπορεί κανείς να τα αντικρίσει αφού ακόμη και τις τελευταίες μέρες του Αυγούστου, όσοι βρέθηκαν στο νέο οδικό δίκτυο με προορισμό την Αθήνα, με έκπληξη διαπίστωσαν ότι οδηγούσαν σχεδόν μόνοι τους! Τι φταίει όμως και ένας υπερσύγχρονος αυτοκινητόδρομος που κόστισε 200 εκ. ευρώ και αποτελεί τμήμα του Μορέα (Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα) αντιμετωπίζεται με τόση αδιαφορία από τους οδηγούς; Ο κ. Γιώργος Συριανός, στέλεχος της εταιρείας Ελλάκτωρ (leader του έργου με πάνω από 71% στο οποίο συμμετέχουν επίσης η J&P Άβαξ και η Ιντρακάτ) και Γενικός Διευθυντής της εταιρείας παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου, υποστηρίζει ότι η κίνηση είναι μέσα στις προβλέψεις του έργου όπως αυτές είχαν διατυπωθεί από το στάδιο της προμελέτης.
Διαβάστε περισσότερα στο Νewmoney
Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι το Λεύκτρο -Σπάρτη, που τέσσερις μήνες μετά την παράδοση σε λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου από τον υπουργό Υποδομών κ. Χρήστου Σπίρτζη, η εικόνα του ακόμη και τους πολυσύχναστους μήνες του καλοκαιριού θύμιζε βομβαρδισμένο τοπίο.
Ο λόγος είναι ότι οι οδηγοί επιλέγουν το παλιό εθνικό δίκτυο για τις διαδρομές τους, παρακάμπτοντας έτσι και το νέο σταθμό διοδίου στην Πετρίνα κόστους 2,85 ευρώ για τα ΙΧ, με αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα που διέρχονται από το νέο δρόμο μήκους 46 χιλιομέτρων να μετρούνται στα δάχτυλα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο δρόμος έχει να δει αυξημένη κυκλοφορία από την εποχή του Πάσχα, αφού σε λειτουργία δόθηκε το δεύτερο δεκαπενθήμερο Απριλίου. Επειδή όμως εκείνη την περίοδο ήταν χωρίς διόδια η κίνηση υπήρξε μεγάλη. Έκτοτε, τα αυτοκίνητα μόνο με κιάλια μπορεί κανείς να τα αντικρίσει αφού ακόμη και τις τελευταίες μέρες του Αυγούστου, όσοι βρέθηκαν στο νέο οδικό δίκτυο με προορισμό την Αθήνα, με έκπληξη διαπίστωσαν ότι οδηγούσαν σχεδόν μόνοι τους! Τι φταίει όμως και ένας υπερσύγχρονος αυτοκινητόδρομος που κόστισε 200 εκ. ευρώ και αποτελεί τμήμα του Μορέα (Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα) αντιμετωπίζεται με τόση αδιαφορία από τους οδηγούς; Ο κ. Γιώργος Συριανός, στέλεχος της εταιρείας Ελλάκτωρ (leader του έργου με πάνω από 71% στο οποίο συμμετέχουν επίσης η J&P Άβαξ και η Ιντρακάτ) και Γενικός Διευθυντής της εταιρείας παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου, υποστηρίζει ότι η κίνηση είναι μέσα στις προβλέψεις του έργου όπως αυτές είχαν διατυπωθεί από το στάδιο της προμελέτης.
Διαβάστε περισσότερα στο Νewmoney
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα