Ατλάντικ: Κνήσεις στρατηγικής σημασίας για την Ατλάντικ
Ατλάντικ: Κνήσεις στρατηγικής σημασίας για την Ατλάντικ
Φαίνεται να έχουν παρέλθει οι κακές ημέρες και οι έντονες φήμες για την εισηγμένη αλυσίδα σούπερ μάρκετ Ατλάντικ.
Η
επιχείρηση που συγκαταλέγεται στους 20 πρώτους εργοδότες της χώρας, με
περίπου 4.500 εργαζομένους, σύμφωνα με πηγές, ετοιμάζει κινήσεις
στρατηγικής σημασίας, εξετάζοντας ακόμα και την περίπτωση εισόδου στο
σχήμα διεθνούς επενδυτή...
Φαίνεται να έχουν παρέλθει οι κακές ημέρες και οι έντονες φήμες για την εισηγμένη αλυσίδα σούπερ μάρκετ Ατλάντικ.
Η επιχείρηση που συγκαταλέγεται στους 20 πρώτους εργοδότες της χώρας, με περίπου 4.500 εργαζομένους, σύμφωνα με πηγές, ετοιμάζει κινήσεις στρατηγικής σημασίας, εξετάζοντας ακόμα και την περίπτωση εισόδου στο σχήμα διεθνούς επενδυτή.
Οι συγκεκριμένες κινήσεις σύμφωνα με πηγές του protothema.gr αναμένονται να ξεκαθαρίσουν μέχρι και τα μέσα Μαρτίου.
Σε κάθε περίπτωση, πληροφορίες αναφέρονται σε στήριξη που υπάρχει εκ μέρους των συνεργαζόμενων με την επιχείρηση τραπεζών, καθώς και των προμηθευτών του ομίλου.
Παράλληλα, ήδη η εταιρεία τις προηγούμενες ημέρες είχε κύκλο επαφών με σκοπό την επίσπευση των πλάνων ανάπτυξης.
Η Ατλάντικ μελετά ένα πλήρες πλάνο αναδιοργάνωσης και παράλληλων λογικών επενδύσεων, όπως η αναβάθμιση της εικόνας των καταστημάτων και η δημιουργία πέντε νέων σημείων πώλησης στο έτος.
Ως όπλο στη γενικευμένη οικονομική κρίση, η εταιρεία θεωρεί τη με κάθε τρόπο ανάπτυξη των πωλήσεών της, ενώ στα σχέδια είναι η συγκράτηση και των θέσεων εργασίας.
Αίσθηση μάλιστα προκάλεσαν οι απανωτές ενημερωτικές συναντήσεις της διοίκησης με τους εργαζομένους. Αυτό που σε κάθε τόνο υπογραμμίζει ο πρόεδρος της εταιρείας Μανώλης Αποστόλου είναι πως στόχος του είναι η Ατλάντικ να παραμείνει στην πρωτοπορία του κλάδου και όχι ουραγός.
«Να τελειώνουμε με τις κατευθυνόμενες κραυγές. Η εταιρεία σούπερ μάρκετ Ατλάντικ είναι εδώ, υπάρχει και συνεχίζει να επενδύει, όπως τώρα με την ανανέωσή της με στόχο την ανάπτυξή της και την καλύτερη εξυπηρέτηση των εκατομμυρίων καταναλωτών που την εμπιστεύονται και όχι για να φύγει» τονίζει ο κ. Αποστόλου.
Ηδη στις άμεσες κινήσεις της εταιρείας εντάσσονται και οι εξής:
- Ανοιγμα νέων καταστημάτων στη Νάουσα της Πάρου αυτόν τον μήνα και στο Δήλεσι τον Μάρτιο.
- Διαχωρισμός των κλάδων λιανικής και χονδρικής για καλύτερη εξυπηρέτηση των μελών, εξορθολογισμός των λειτουργικών διαδικασιών κ.λπ.
Η επιχείρηση που συγκαταλέγεται στους 20 πρώτους εργοδότες της χώρας, με περίπου 4.500 εργαζομένους, σύμφωνα με πηγές, ετοιμάζει κινήσεις στρατηγικής σημασίας, εξετάζοντας ακόμα και την περίπτωση εισόδου στο σχήμα διεθνούς επενδυτή.
Οι συγκεκριμένες κινήσεις σύμφωνα με πηγές του protothema.gr αναμένονται να ξεκαθαρίσουν μέχρι και τα μέσα Μαρτίου.
Σε κάθε περίπτωση, πληροφορίες αναφέρονται σε στήριξη που υπάρχει εκ μέρους των συνεργαζόμενων με την επιχείρηση τραπεζών, καθώς και των προμηθευτών του ομίλου.
Παράλληλα, ήδη η εταιρεία τις προηγούμενες ημέρες είχε κύκλο επαφών με σκοπό την επίσπευση των πλάνων ανάπτυξης.
Η Ατλάντικ μελετά ένα πλήρες πλάνο αναδιοργάνωσης και παράλληλων λογικών επενδύσεων, όπως η αναβάθμιση της εικόνας των καταστημάτων και η δημιουργία πέντε νέων σημείων πώλησης στο έτος.
Ως όπλο στη γενικευμένη οικονομική κρίση, η εταιρεία θεωρεί τη με κάθε τρόπο ανάπτυξη των πωλήσεών της, ενώ στα σχέδια είναι η συγκράτηση και των θέσεων εργασίας.
Αίσθηση μάλιστα προκάλεσαν οι απανωτές ενημερωτικές συναντήσεις της διοίκησης με τους εργαζομένους. Αυτό που σε κάθε τόνο υπογραμμίζει ο πρόεδρος της εταιρείας Μανώλης Αποστόλου είναι πως στόχος του είναι η Ατλάντικ να παραμείνει στην πρωτοπορία του κλάδου και όχι ουραγός.
«Να τελειώνουμε με τις κατευθυνόμενες κραυγές. Η εταιρεία σούπερ μάρκετ Ατλάντικ είναι εδώ, υπάρχει και συνεχίζει να επενδύει, όπως τώρα με την ανανέωσή της με στόχο την ανάπτυξή της και την καλύτερη εξυπηρέτηση των εκατομμυρίων καταναλωτών που την εμπιστεύονται και όχι για να φύγει» τονίζει ο κ. Αποστόλου.
Ηδη στις άμεσες κινήσεις της εταιρείας εντάσσονται και οι εξής:
- Ανοιγμα νέων καταστημάτων στη Νάουσα της Πάρου αυτόν τον μήνα και στο Δήλεσι τον Μάρτιο.
- Διαχωρισμός των κλάδων λιανικής και χονδρικής για καλύτερη εξυπηρέτηση των μελών, εξορθολογισμός των λειτουργικών διαδικασιών κ.λπ.
Αναφερόμενος στους στρατηγικούς στόχους της εταιρείας ο Μαν. Αποστόλου θα αναφέρει και τους εξής:
- Την ενίσχυση του μεριδίου αγοράς, η οποία θα επιτευχθεί μέσω της αύξησης του κύκλου εργασιών, την ανάπτυξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και την ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων.
- Τη μείωση του κόστους, που αποτελεί βασικό στόχο της εταιρείας και αναμένεται να επιτευχθεί με την ανάπτυξη των συστημάτων διανομής, με τη συμμετοχή σε ομίλους κοινών αγορών, την εκπαίδευση των εργαζομένων, ώστε να παρέχονται αδιάλειπτα οι καλύτερες υπηρεσίες προς τον πελάτη.
- Την ενίσχυση του μεριδίου αγοράς, η οποία θα επιτευχθεί μέσω της αύξησης του κύκλου εργασιών, την ανάπτυξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και την ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων.
- Τη μείωση του κόστους, που αποτελεί βασικό στόχο της εταιρείας και αναμένεται να επιτευχθεί με την ανάπτυξη των συστημάτων διανομής, με τη συμμετοχή σε ομίλους κοινών αγορών, την εκπαίδευση των εργαζομένων, ώστε να παρέχονται αδιάλειπτα οι καλύτερες υπηρεσίες προς τον πελάτη.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα