Η Burger King επενδύει στην ελληνική αγορά με 50 καταστήματα
Η Burger King επενδύει στην ελληνική αγορά με 50 καταστήματα
Σε πρώτη φάση θα εγκαινιάσει πέντε ή έξι καταστήματα μέχρι τον Μάρτιο του 2016
Με στόχο το τελικό άνοιγμα 50 καταστημάτων στην Ελλάδα σε βάθος χρόνου, αλλά προηγουμένως το λανσάρισμα πέντε με έξι πιλοτικών σημείων πώλησης μέχρι τον Μάρτιο, ξεκινά τις δραστηριότητες της στη χώρα η αμερικανική αλυσίδα ταχυεστίασης Burger King.
Σύμφωνα με πληροφορίες του newmoney.gr η εταιρεία αναμένεται μέχρι τον Μάρτιο να εγκαινιάσει πέντε με έξι καταστήματα στην Αθήνα, ώστε να διαπιστώσει το εύρος της αγοράς και το αν πρέπει να επεκταθεί σε πανελλαδικό δίκτυο.
Τα capital controls και η σύνθετη κατάσταση στη χώρα μας εμπόδισαν την ταχύτερη ανάπτυξη της αλυσίδας, όμως πλέον η απόφαση επένδυσης έχει ληφθεί και θα προχωρήσει με γοργό ρυθμό.
Σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα, τα εγκαίνια της εταιρείας τοποθετούνταν χρονικά προς το τέλος του 2015 είτε στις αρχές της επόμενης χρονιάς, όμως λόγω καθυστερήσεων ο Μάρτιος θα είναι η περίοδος πρεμιέρας.
Τη θέση του γενικού διευθυντή στην Burger King ανέλαβε ο Δημήτρης Ζηδιανάκης μετακινούμενος από την αλυσίδα Public, όπου ασκούσε καθήκοντα Sales Network & Marketing Director από το 2011. Ο Δ. Ζηδιανάκης έχει συνεργαστεί με κορυφαίες εταιρείες, όπως με την αλυσίδα Multirama (Marketing & CRM Director), Γερμανός (Marketing Director), Cosmote (Dept. Marketing Director), Barilla (Marketing Manager) και Bacardi (Brand Manager).
Πηγή: www.newmoney.gr
Σύμφωνα με πληροφορίες του newmoney.gr η εταιρεία αναμένεται μέχρι τον Μάρτιο να εγκαινιάσει πέντε με έξι καταστήματα στην Αθήνα, ώστε να διαπιστώσει το εύρος της αγοράς και το αν πρέπει να επεκταθεί σε πανελλαδικό δίκτυο.
Τα capital controls και η σύνθετη κατάσταση στη χώρα μας εμπόδισαν την ταχύτερη ανάπτυξη της αλυσίδας, όμως πλέον η απόφαση επένδυσης έχει ληφθεί και θα προχωρήσει με γοργό ρυθμό.
Σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα, τα εγκαίνια της εταιρείας τοποθετούνταν χρονικά προς το τέλος του 2015 είτε στις αρχές της επόμενης χρονιάς, όμως λόγω καθυστερήσεων ο Μάρτιος θα είναι η περίοδος πρεμιέρας.
Τη θέση του γενικού διευθυντή στην Burger King ανέλαβε ο Δημήτρης Ζηδιανάκης μετακινούμενος από την αλυσίδα Public, όπου ασκούσε καθήκοντα Sales Network & Marketing Director από το 2011. Ο Δ. Ζηδιανάκης έχει συνεργαστεί με κορυφαίες εταιρείες, όπως με την αλυσίδα Multirama (Marketing & CRM Director), Γερμανός (Marketing Director), Cosmote (Dept. Marketing Director), Barilla (Marketing Manager) και Bacardi (Brand Manager).
Πηγή: www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα