Τι δεν πρέπει ποτέ να πείτε στους υπαλλήλους σας!

Τι δεν πρέπει ποτέ να πείτε στους υπαλλήλους σας!

Επτά φράσεις που πρέπει ιδιαίτερα να αποφεύγετε...

Τι δεν πρέπει ποτέ να πείτε στους υπαλλήλους σας!
Κατά τη διαχείριση των εργαζομένων, μερικές φορές η υπομονή σας δοκιμάζεται από την έλλειψη κινήτρων, την αντίσταση σε αυτά που ζητάτε ή τα «προβλήματα» των υπαλλήλων σας.

Επειδή είστε το αφεντικό δε σημαίνει ότι είστε τέλειος. Μερικές φορές όλοι μας λέμε πράγματα για τα οποία μετανιώνουμε αργότερα.

Αλλά, σε αντίθεση με το μέσο εργαζόμενο, εναπόκειται στον προϊστάμενο να κρατήσει την ψυχραιμία του, όταν πρόκειται για λεκτική επικοινωνία. Δεν έχετε την πολυτέλεια να πείτε κάτι εν θερμώ, όταν είστε απογοητευμένος. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι λεκτικά στραβοπατήματα για να αποθαρρύνουν το προσωπικό σας, προκαλώντας ακόμη μεγαλύτερα προβλήματα στην επιχείρησή σας.

Εδώ είναι επτά φράσεις που πρέπει ιδιαίτερα να αποφεύγετε. Ένα στιγμιαίο αντιδραστικό σχόλιο μπορεί να προκαλέσει βλάβη στη φήμης σας και να καταστρέψει κάθε εμπιστοσύνη των υπαλλήλων σας προς το πρόσωπό σας.

Κλείσιμο
«Εγώ είμαι το αφεντικό. Κάνε ότι λέω». Είμαστε όλοι ενήλικες. Δεν μπορείτε να περιμένετε ότι οι υπάλληλοί σας θα καταλάβουν την υποκρισία σας. Εάν θέτετε διαφορετικά πρότυπα για τους υπαλλήλους σας από ότι έχετε για τον εαυτό σας, δεν μπορείτε να περιμένετε ότι θα σεβαστούν αυτό που θα τους ζητήσετε να κάνουν.

«Είσαι τυχερός που έχεις δουλειά». Αν έτσι αισθάνεστε πραγματικά για οποιονδήποτε από τους υπαλλήλους σας, τότε ίσως εσείς να είστε τυχερός που έχετε δουλειά. Κανείς δεν λειτουργεί καλά σε ένα περιβάλλον όπου πρέπει να αισθάνεται ευγνωμοσύνη προς τον εργοδότη του. Αν κάτι δεν πάει καλά με ένα συγκεκριμένο υπάλληλο, ασχοληθείτε με το ζήτημα που υπάρχει. Η νοοτροπία ότι ο υπάλληλός σας θα πρέπει να «φιλά το δαχτυλίδι στο χέρι σας» είναι ανώριμη και ένδειξη ότι δεν έχετε ηγετικές ικανότητες.

«Αν δεν σου αρέσει, θα βρω κάποιον να το κάνει». Ως διευθυντής ελέγχετε την κατάσταση, αλλά αυτό δεν σας δίνει άδεια να συμπεριφέρεστε σα βλάκας. Οποιοσδήποτε μπορεί να αποκαλεί τον εαυτό διευθυντή ή αφεντικό, αλλά ο καλός διευθυντής θα χρησιμοποιήσει τις ηγετικές δεξιότητες για να παρακινήσει τους εργαζόμενους και να επιφέρει τα αποτελέσματα. Οι απειλές προς τους εργαζόμενους ότι θα χάσουν τη δουλειά τους, ως τρόπος για να κάνουν αυτό που θέλετε, δεν είναι βιώσιμες.

«Γιατί είσαι ο μόνος που έχει πρόβλημα με αυτό;» Αν μιλάμε για έναν εργαζόμενο που πάντοτε είναι αντιδραστικός ή που έχει προβλήματα απόδοσης, αντιμετωπίστε τα συγκεκριμένα προβλήματα. Αν μιλάμε για έναν εργαζόμενο που είναι σχετικά συνεργάσιμος, ο οποίος διαφωνεί με μια συγκεκριμένη κατάσταση, τότε ίσως το πρόβλημα είναι ότι δεν είστε πρόθυμος να ακούσετε τις ανησυχίες του ή εναλλακτικές ιδέες. Ή ίσως απλά βρίσκεται σε κακή ημέρα. Μην συγκρίνετε ποτέ τους εργαζόμενους μεταξύ τους. Είναι σαν να συγκρίνετε τα παιδιά σας – επίσης κακή ιδέα.

«Δεν έχω χρόνο γι' αυτό». Είστε σοβαρός; Εσείς είστε το αφεντικό. Είναι δική σας δουλειά να βρείτε χρόνο. Αντί να απορρίψετε το αίτημα του υπαλλήλου σας, ξεκλέψτε μερικά λεπτά στο εγγύς μέλλον, όταν θα μπορείτε να δώσετε στον υπάλληλό σας την αμέριστη προσοχή σας.

Διαβάστε περισσότερα στο peoplegreece.com
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης