Public: Αύξηση τζίρου 17% φέτος, επενδύσεις 50 εκατ. ευρώ έως το 2012
Ψηλά έχει θέσει τον πήχη παρά την κρίση η αλυσίδα καταστημάτων PUBLIC –συμφερόντων Π. Γερμανού- καθώς στον ευάλωτο τομέα του λιανεμπορίου, στοχεύει σε αύξηση 17% του τζίρου της το 2009, ο οποίος αναμένεται να διαμορφωθεί κοντά στα 52 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία στηρίζεται κατά 60% στις συνολικές της πωλήσεις στην αγορά των τεχνολογικών προϊόντων και έχει καταφέρει στο πρώτο τρίμηνο του 2009 να παρουσιάσει αύξηση 7%, σε συνέχε
Ψηλά έχει θέσει τον πήχη παρά την κρίση η αλυσίδα καταστημάτων PUBLIC –συμφερόντων Π. Γερμανού- καθώς στον ευάλωτο τομέα του λιανεμπορίου, στοχεύει σε αύξηση 17% του τζίρου της το 2009, ο οποίος αναμένεται να διαμορφωθεί κοντά στα 52 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία στηρίζεται κατά 60% στις συνολικές της πωλήσεις στην αγορά των τεχνολογικών προϊόντων και έχει καταφέρει στο πρώτο τρίμηνο του 2009 να παρουσιάσει αύξηση 7%, σε συνέχεια της κατά 18% αύξησης στην περσινή χρονιά.. Όλα την ώρα που στην ευρύτερη αγορά, ο τομέας παρουσιάζει πτώση από 10% έως και 15%.
Η αλυσίδα καταστημάτων PUBLIC στα μόλις 4 καταστήματα της σε όλη την Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Βόλο και Λευκωσία) έχει υποδεχτεί 5.000.000 επισκέπτες.
Στοχεύοντας λοιπόν στην αύξηση των επισκεπτών, μέχρι το τέλος της χρονιάς θα εγκαινιαστούν άλλα 5 καταστήματα, εκ των οποίων το ένα θα είναι διαδικτυακό (e-commerce).
Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή της PUBLIC κ. Ρόμπυ Μπουρλάς, η υλοποίηση αυτής της στρατηγικής θα δημιουργήσει παράλληλα 150 νέες θέσεις εργασίας.
Το αναπτυξιακό πλάνο της αλυσίδας καταστημάτων «βλέπει» μέχρι τα τέλη του 2012 όπου στόχος είναι η λειτουργία 20 καταστημάτων PUBLIC σε Ελλάδα και Κύπρο με συνολικό επενδυτικό κόστος περί τα 50 εκατ. ευρώ.
Τον περασμένο Μάιο η εταιρεία άνοιξε ένα νέο κατάστημα στην Λεμεσό της Κύπρου, 2.000 τ.μ σε μια επένδυση που έφθασε τα 2 εκατ. ευρώ, ενώ θα ακολουθήσουν καταστήματα στα Ιωάννινα (1.700 τ.μ), στον Πειραιά (2.000 τ.μ) και στην πόλη Βάρνα της Βουλγαρίας (2.000 τ.μ).
Εκτός από τα εν λόγω καταστήματα το Πάσχα του 2010 αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του ένα νέο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη στη Στοά Χιρς, περίπου 3.000 τ.μ.
Η διοίκηση της εταιρείας αναμένεται να επεκτείνει την αλυσίδα καταστημάτων της την επόμενη διετία, προσεγγίζοντας αγορές στα Βόρεια, Δυτικά, Ανατολικά αλλά και Νότια προάστια της Αθήνας.
Πρέπει να τονίσουμε ότι σήμερα αναζητούνται ακίνητα στο Ηράκλειο Κρήτης, τη Λάρισα, την Πάτρα και τη Σόφια στη Βουλγαρία, όπου εξετάζεται χώρος 2.000 τ.μ στο νέο εμπορικό κέντρο που φτιάχνει η Carrefour.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr